miten sanon loukkaamatta vanhemmilleni
Kuinka sanon loukkaamatta vanhemmilleni, ettei mieheni anna heidän tulla kylään.
Ovat nyt siinä uskossa etten minä tahtoisi heitä tavata, ja tämä harmittaa minua. Asuvat 600km päässä, ja näemme vain kerran vuodessa kun minä käyn heillä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaatte jossain muualla kuin teillä?
Mitä järkeä on vanhojen ihmisten matkustaa kaksi päivää tai ajaa autolla 2x600km= 1200 km, vain muutaman tunnin tapaamiseen?
Eikö ne voi mennä hotelliin ja tavata siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaatte jossain muualla kuin teillä?
Mitä järkeä on vanhojen ihmisten matkustaa kaksi päivää tai ajaa autolla 2x600km= 1200 km, vain muutaman tunnin tapaamiseen?
Eikö ne voi mennä hotelliin ja tavata siellä?
En ole aloittaja, mutta eihän se ole ollenkaan sama asia. Mukavahan se on olla kotona ja jutustella ihan rauhassa. Kyllä on kylmää kyytiä, jos hotelliin pistetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hotelliin tai sitten vaan kestää. Kotisi on myös sinun kotisi. Sinulla on oikeus ottaa vanhempasi kylään, varsinkin, jos eivöt jatkuvasti ole tulossa.
Talo on hänen omistuksessaan, joten en voi häntä poiskaan käskeä tai pakottaa ottamaan vieraita vasten tahtoa.
Jaha se talo sijaitsikin Porvoon piirikunnassa.
Ap, etkö näe millaista mallia näytät lapsillenne, jos menette hotelliin tapaamaan vanhempiasi. Tuollainen kodista pakoilu vaikuttaa varmasti lapsiin negatiivisesti.
En ymmärrä miksi vanhemmille ei voi sanoa suoraan, että mies ei siedä vieraita kotonaan ja että siinä ei ole mitään henkilökohtaista.
Mielestäni on kuitenkin väärin, että mies estää noin pitkästä matkasta vanhempiesi yöpymiseen luonanne. Ja kyllä lapsilla pitää olla mahdollisuus tavata isovanhempiaan. Puhu miehelle asiasta ja yritä saada ymmärtämään kuinka tärkeän osan sinun, lasten ja vanhempiesi elämästä hän estää. Jos mies ei ole valmis tulemaan yhtään vastaan,, niin on kyllä vakavan mietinnön paikka.