miten sanon loukkaamatta vanhemmilleni
Kuinka sanon loukkaamatta vanhemmilleni, ettei mieheni anna heidän tulla kylään.
Ovat nyt siinä uskossa etten minä tahtoisi heitä tavata, ja tämä harmittaa minua. Asuvat 600km päässä, ja näemme vain kerran vuodessa kun minä käyn heillä.
Kommentit (45)
Tuohan ON loukkaavaa, loukkaantuminen siitä, että vävy torjuu, on normaalia. Ei sinun tarvitse sitä pelätä. Sinulla on oikeus oikaista vanhempiesi väärä käsitys.
Miehesi kuulostaa typerykseltä (anteeksi vain). 600 km sentään. Tuskin vanhempasi teillä viikottain ravaisivat, onhan heillä omaakin elämää ja tekemistä.
Ja yhteyttä voi pitää nykyään niin monella muullakin tavalla kuin kyläilemällä.
Tapaatte jossain muualla kuin teillä?
Vierailija kirjoitti:
Laita mies ulkoruokintaan siksi aikaa ja suosittele hänelle terapiaa. Vanhemmillesi voit kertoa totuuden.
*reps*
Anoppia voi kyllä kieltää tulemasta kylään ilman terapiaa :D Mutta kun kyse on rouvan vanhemmista vika on miehen korvien välissä.
Miksi vanhemmat ei saisi loukkaantua tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mies ulkoruokintaan siksi aikaa ja suosittele hänelle terapiaa. Vanhemmillesi voit kertoa totuuden.
*reps*
Anoppia voi kyllä kieltää tulemasta kylään ilman terapiaa :D Mutta kun kyse on rouvan vanhemmista vika on miehen korvien välissä.
Saattaa olla pahastikin vikaa, kun haluaa estää toisen vanhempien tapaamisen tämän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen suunnitellut myös, täytyy alkaa suunnittelemaan jonkinlaista hotellia tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies halua heitä kylään?
Ei pidä vieraista, varsinkaan sellaisista jotka olisivat yön yli.
ap
Jos harvoin käyvät, niin mies järjestäköön itselleen muuta ohjelmaa siksi aikaa, kun ovat teillä.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Tuohan ON loukkaavaa, loukkaantuminen siitä, että vävy torjuu, on normaalia. Ei sinun tarvitse sitä pelätä. Sinulla on oikeus oikaista vanhempiesi väärä käsitys.
Miehesi kuulostaa typerykseltä (anteeksi vain). 600 km sentään. Tuskin vanhempasi teillä viikottain ravaisivat, onhan heillä omaakin elämää ja tekemistä.
Ja yhteyttä voi pitää nykyään niin monella muullakin tavalla kuin kyläilemällä.
n.kerran vuodessa kävisivät,
kerran ovat suhteen alkuaikoina käyneet kun toivat muuttokuormaani.
soittelen heidän kanssaan kyllä usemman kerran viikossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos harvoin käyvät, niin mies järjestäköön itselleen muuta ohjelmaa siksi aikaa, kun ovat teillä.
Ei Hän suostu omasta kodistaan lähtemään muiden takia pois.
Lasten takia harmittaa, tuntuu että heiltä riistetään täysin toiset isovanhemmat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen suunnitellut myös, täytyy alkaa suunnittelemaan jonkinlaista hotellia tms.
ap
Meillä vanhemmat on aina pitänyt itsestään selvänä, että he menevät hoteliin. Meillä on jokaisella omat rutiinimme ja he varsinkaan ei halua häiritä meitä yöheräilyllään ja aikaisilla aamuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies halua heitä kylään?
Ei pidä vieraista, varsinkaan sellaisista jotka olisivat yön yli.
ap
Ei minunkaan mies pidä, mutta minun takia kärsii. Hän tietää kuinka tärkeää vanhempieni vierailu on minulle.
Miehesi on todella itsekäs.
Ei kai nyt pari yötä kerran vuodessa voi olla ylitsepääsemätöntä.
Meillä mies käy vanhemmillaan jos haluaa. Minä ja lapset emme siellä käy. Enkä heitä meille ota, en edes silloin, kun itse olen poissa.
Määrääkö miehesi muutenkin kaiken teidän suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMeillä vanhemmat on aina pitänyt itsestään selvänä, että he menevät hoteliin. Meillä on jokaisella omat rutiinimme ja he varsinkaan ei halua häiritä meitä yöheräilyllään ja aikaisilla aamuillaan.
Vanhenpani majottuu yleensä kylpylähotelliin ja ottavat meidän lapset yhdeksi yöksi mukaan.
Olisiko ap tässä teille ideaa?
Hatunnosto miehelle, vaimon koulutus on onnistunut loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies käy vanhemmillaan jos haluaa. Minä ja lapset emme siellä käy. Enkä heitä meille ota, en edes silloin, kun itse olen poissa.
Mene terapiaa ja käske miehesi ulkoistaa sinut.