Harmaantuuko teidän miehet jo hieman alle 40?
Mies on 38 ja hänellä on muutamat harmaat hiuksissa ja parrassa.. Musta vain viehättävää!
Kommentit (23)
Hopeaa on jo ohimoilla ja parrassa. Näyttää oikein charmikkaalta.
Harmaantuminen on charmia, mutta rupsahtaminen, no jaa.
Harmaantui jo reippaasti ennen. Tosin ei oo suomalainen ja mäkyy heri ruskeassa tukassa ja parrassa
Juu tukka lähti jo suurimmaksi osaksi 20-30-vuotiaana ja ne jäljelle jääneetkin on harmaita :D
Poikaystävä 32 ja sille ilmesty ekat harmaat hiukset jo viime vuonna 🧐🧐
Ei. Mutta kaljuuntui alle kolmikymppisenä..
Ei se suoraan kerro elimistön vanhenemisesta.Joillakin hiustyyppi harmaantuu vaikka muuten ei olisi niin vanhentunut.Jotkut eivät harmaannu vanhanakaan.
Nuoruus ei ole ikuista - naisillakaan...
Musta vaan tuntuu ettei 38v ole vielä ns vanha
Itsestäni en huomaa, mutta vaimo alkoi harmaantua alta nelikymppisenä.
Neljänkympin jälkeen on alkanut ilmestyä harmaata. On nyt 47 ja ohimoilla ja parrassa on hieman harmaita seassa. Ei näytä yhtään huonolta.
Tuo on yksilöllistä. Jotkut harmaantuu jo alle kolmen kympin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on 38 ja hänellä on muutamat harmaat hiuksissa ja parrassa.. Musta vain viehättävää!
Vai mustaa tekis mieli
Iho on harmaa, hengitys katkonainen. Kiitos kysymästä.
Ei ole miehellä harmaita näkyvissä, mutta nut kun viiskymppiä ylittyi, olen huomannut, että hiukset on alkaneet harventua.
Minun mieheni on 33-vuotias ja pari vuotta sitten bongasin ensimmäiset harmaat hiukset häneltä. Nyt niitä on jo selvästi enemmän. Eipä tuo ole ainakaan minua haitannut.
Olen 38v mies ja ainakin minulla ensimmäiset harmaat näkyivät jo muutama vuosi sitten. Hiukseni ovat hyvin tummat joten harmaantuminen erottuu varmaankin hieman erilailla kuin vaaleahiuksisilla.