Vihdoinkin veli on tajunnut että hänen vaimonsa on NAISLAPSI
ja ottaa eron. Kymmenen vuoden liiton jälkeen. Olen niin onnellinen veljen puolesta.
Tää naislapsi ei ole ikinä jaksanut tai viitsinyt tehdä mitään koulua loppuun eikä jaksa työelämää. Itkeskelee pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Ei ota koskaan ikinä vastuuta mistään, vaan syyttää aina kaikista muita. On laiska ja mukavuudenhaluinen. Tahtoo koko ajan uusia tavaroita ja ellei saa niitä, raivostuu silmittömästi tai mököttää päiväkausia.
Mut nyt ei enää häntä ikinä! Se on MOI MOI! Terv Helpottunut isosisko
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
Onneksi ei ole lapsia. Rouva ei halunnut jakaa huomiota lasten kanssa. Ap
Mä veikkaan että sinä et tunne tuota rouvaa pätkääkään. Et ole koskaan yrittänyt tutustuakaan. Susta tulee todella vastenmielinen kuva. Itse en kuuntele toisten erotarinoita enkä puutu niihin enää. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Huomaat sen kun enkeliveljesi tulee seuraavan kanssa itkemään uhriuttaan...
ja sitä seuraavan. Ja sitä seuraavan...
Juu, asioilla on usein kaksi puolta ja ulkopuoliset eivät voi tietää kaikkea, mutta ovathan nuo aloituksessa mainitut asiat nyt aika pitkälti sellaisia, ettei niitä oikein voi väärin tulkita. Aika synkkiä puolia pitäisi ap:n veljellä olla, että nuo asiat kääntyisivät jotenkin hyväksyttäviksi.
Jestas miten yksinkertaista porukkaa. En yhtään ihmettele, että sukulaissuhteisa ongelmat on usein naisten välisiä.
En minkään koska miehillä ei olis mitään sukulaissuhteita ilman naisia.
Miten tuo liittyy siihen, että kaikki konfliktit on aina naisten välisiä? Ja aina mustavalkoisia?
Minulle tuli tästä aloituksesta mieleen, että tässä yritettiin todistaa palstan naisten epäloogisuus ja miesviha tekemällä noita miesvauvaketjuja vastaava ketju. Että odotettiin naisten ryhtyvän puolustamaan tätä naista ja että oltaisiin loukkaantuneita, kun naisesta puhutaan noin. Mikäli se oli ketjun tarkoitus, mönkään meni. Mutta ehkä tämä olikin ihan tosissaan tehty aloitus. Tuli vain mieleen.
Eipä kuulosta veljesi hääppöiseltä mieheltä jos ei ikinä hemmottele vaimoaan! Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
Mä veikkaan että sinä et tunne tuota rouvaa pätkääkään. Et ole koskaan yrittänyt tutustuakaan. Susta tulee todella vastenmielinen kuva. Itse en kuuntele toisten erotarinoita enkä puutu niihin enää. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Huomaat sen kun enkeliveljesi tulee seuraavan kanssa itkemään uhriuttaan...
Juu, asioilla on usein kaksi puolta ja ulkopuoliset eivät voi tietää kaikkea, mutta ovathan nuo aloituksessa mainitut asiat nyt aika pitkälti sellaisia, ettei niitä oikein voi väärin tulkita. Aika synkkiä puolia pitäisi ap:n veljellä olla, että nuo asiat kääntyisivät jotenkin hyväksyttäviksi.
Jestas miten yksinkertaista porukkaa. En yhtään ihmettele, että sukulaissuhteisa ongelmat on usein naisten välisiä.
Miten tuo liittyy siihen, että kaikki konfliktit on aina naisten välisiä? Ja aina mustavalkoisia?
Vaikea sitä on konfliktia olla kun ei oteta mitään kontaktia 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
Eikö tässä mielestäsi ollut miestä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tästä aloituksesta mieleen, että tässä yritettiin todistaa palstan naisten epäloogisuus ja miesviha tekemällä noita miesvauvaketjuja vastaava ketju. Että odotettiin naisten ryhtyvän puolustamaan tätä naista ja että oltaisiin loukkaantuneita, kun naisesta puhutaan noin. Mikäli se oli ketjun tarkoitus, mönkään meni. Mutta ehkä tämä olikin ihan tosissaan tehty aloitus. Tuli vain mieleen.
Tämä ketju osoittaa vallan hyvin epäloogisuuden. Naiset hyökkäävät olemaan tämä kirjoittajan kanssa samaa mieltä, vaikka todennäköisesti reaalielämässä ovat moni itse tuon arvostellun naisen asemassa (eli hänet haukutaan aivan täysin, kun taas haukkuja oma veli/poika (jos on anopista kyse) nähdään suorastaan enkelinä!)
Puhumattakaan siitä et tämä aloitus olisi tämän veljen näkökulmasta! Taatusti hyökättäisiin kirjoittajan kimppuun surutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
On. Se enkeli.
Niin paljonkos teillä maailman onnettomimmilla ja yksinäisimmillä miehillä jotka volisette täällä 24/7 onkaan niitä sukulaiskontakteja? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
Mies ei täällä ole haukkumassa...
Niin, mistähän johtuu, että konfliktit ovat naisten välisiä. Johtuisikohan siitä, että miehet märisevät siskolle, miten kamala se vaimo on, mutta eivät uskalla itse sanoa sille vaimolle yhtään mitään. Sitten kun asia ei korjaannu, se sisko ottaakin ohjat käsiinsä ja nostaa kissan pöydälle. Eli miesvauvojen suvuissa pelkästään naiset riitelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsii erosta
Mies ei täällä ole haukkumassa...
Entä sitten? Mies on kuitenkin haukkunut vaimoaan siskolleen ja riidellyt sen vaimonsa kanssa ja nyt eroamassa tästä. Mitä sillä on väliä, kuka tarinan tänne palstalle kertoo? Ei tämä palsta ole mikään sukulaisten välinen konflikti.
Tämä aloitushan olikin aika nerokas. Kun laitettiin kertojaksi miehen sisko, eikä mies itse, saatiin tämäkin nyt jotenkin naisen syyksi. Eli vaikka palstan naiset olisivat ap:n puolella tai tätä vastaan, molemmissa tapauksissa voidaan joka tapauksessa päätyä siihen, että naiset ovat kamalia ja mies siellä välissä vain puolueeton sivustakatsoja.
Kyllä niitäkin sukuja on historiassa varmaankin ollut joissa miehet ovat hoitaneet sukulaisten välisen yhteydenpidon, mutta eivät ole selvinneet hengissä kertomaan tarinaansa. Naiset hoitavat niin yleisesti tämän puolen että on selvää että se on lajinselviytymisen tuoksinassa syntynyt ominaisuus. Toki on näitä miestenkin tapoja hoitaa sukulaisuussuhteita kuten vendetta ja ylipäänsä sota, mutta ymmärrettävästi tämän lajin toiminta on hävinnyt aikojen kuluessa naisvetoiselle ainakin siellä missä on hyvinvoivia yhteiskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ehdin iloita vastaavassa tilanteessa. Seuraava puoliso olikin sitten ehta narsisti ja sen jälkeen ei ole veljeä enää näkynyt. Tästä on nyt kolme vuotta. Joka päivä on ikävä sitä edellistä emäntää, vaikka yksinkertainen olikin.
Ikävä kuulla! Minun veli on kyllä oppi rahansa maksanut ja oppinut jotain. Eilen käytiin kokoillan keskustelu aiheesta. Ap
Kannattaisko kuitenkin hakea ulkopuolista "apua".Sukulaisissa on se paha puoli ettei katsota objektiivisesti asioita vaan ollaan sen sukulaisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää ja suututtaa tämä palstan naisviha. Nainen on aina uhri. Aina.
Uhriutujan puhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on varmaan huono itsetunto, ja veljesi ei kyennyt tukemaan.
En ole Ap, mutta jossakin menee raja, kuinka paljon KAHDEN AIKUISEN parisuhteessa täytyy ja tarvitsee toista "tukea" ja psyykata ja millainen on vastuu omasta hyvinvoinnista sillä tukea tarvitsevalla! Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja kannattaa miettiä miten sen elää ja kenen kanssa - ei ihan mihin hintaa hyvänsä, mutta kuitenkin on lupa tavoitella onnea!
Totta.
Moni oman hyvinvointinsa kustannuksella tukee koko elämänsä sen toisen hyvinvointia. Ei se niin saa mennä.
Saatiinhan se tämäkin keskustelu käännettyä miesten vihaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saatiinhan se tämäkin keskustelu käännettyä miesten vihaamiseksi.
Ja kuka mies-naislätinän toi ketjuun niin kuin aina pilaten sen? Aivan, palstamiehet.
Pantavaksi tämä naislapsi kuitenkin kelpasi veljellesi 10 vuodeksi? Kertoo paljon veljestäsi!