Missä olit, mitä teit, kun kuulit Kurt Cobainin kuolemasta?
Missä olit 8.4.1994, kun kuulit, että Kurt Cobain on löydetty kuolleena?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olin 17-vuotias ja uutinen järkytti. Olin grungenuorisoa. Tässä just neljänkympin kriisissä mietin, kuinka suuri osa nuoruuden idoleista on kuollut :(
Alice in chainsin Layne Staylen kuolinpäivä myös tänään. Kaksi mun suurta idolia...
Kuolinuutisensa tutustutti minut häneen.
Odotin esikoistani. Cobainit ei paljon hetkauttanut.
En muista yhtään. Olin yläasteella ja hädin tuskin tiesin kuka Cobain on. Kiinnostuin Nirvanan musiikista vasta seuraavana vuonna.
Se päivä, jolloin Kurt Cobain todennäköisesti kuoli, on kyllä jäänyt mieleen, koska omassa elämässäni tapahtui jotain erityisen ikävää sinä päivänä.
Olin kai 12 tai 13. Muistan että olin kävelemässä, oli kevättalvi ja olin ahdistunut asiasta.
Sitä en muista, missä olin kun Kurt Cobain kuoli. Olin kyllä silloin 13 v, mutta en tiennyt nuorisokulttuurista mitään, joten noihin aikoihin ihmettelin vain, että miksi kaikki pukeutuu flanellipaitoihin. Sain selville, että Cobain on kuollut, kun 9 vuotta myöhemmin aloin kuunnella Nirvanaa ja netistä etsin, minkä näköinen bändin laulaja on.
En minä sitä muista, mutta muistan etten ihmeemmin hämmästynyt, koska olin nähnyt Cobainin kaukaa Ruisrockissa ja oli selvää, että hänen paikkansa ei olisi ollut yleisön edessä esiintymislavalla vaan lääkittynä hoidossa. Näkyi satojen metrien päähän, miten hän kärsi eikä olisi halunnut olla esiintymässä.
Asuin Atlantassa. En muista mitä tein, mutta samana keväänä kuoli Nixon, Jackie Kennedy ja teloitettiin John Wayne Gacy.
Kuulin maanantaina koulussa, kun luokkakaveri kertoi tai sitten vasta Suosikista. Tykkäsin Nirvanasta ja olisi kiva nähdä Foo Fighters livenä sen takia.
Melko varmasti tumputin. Olin juuri siinö iässä että tuo oli meneillään 24/7.
Heräsin vapaapäivänä aamupäivällä ja laitoin poikkeuksellisesti radion päälle ( enkä levyä ) ja kuulin uutisen. Pistin pötyputkesta Mtv:n päälle, jossa setämies Kurt Loder kertoi uutisen - Olin järkyttynyt, mutta en yllättynyt. Mietin Ruisrockin-keikkaa ja katsoin, että Lepakon lippu on laatikossa. Laitoin vinyylilevyltä soimaan All apologies-biisin repeatilla ja katsoin unplugged-taltioinnin Ledbelly-version uudestaan ja uudestaan vhs:lta. Taisin vähän itkeä. Piti lähteä töihin, enkä kehdannut pitää t-paitaa, vaikka keikalta ostettu.
M49
Courtney luki im.kirjettä ääneen itkien.
Peace, Love and Empathy
-Kurt
En muista. Oksettava narkki. Puistattaa että fanittanut tuollaista.
Kuinkahan kauan "Uomo senza nome" vielä pysyy elossa, kun kolmisenkymmentä vuotta nuorempi vaimo kuoli vastikään.
Ei mitään käryä. Yksi ärsyttävästi nariseva narkki vähemmän.
Opiskelijakämpän kämppis veivasi varmaan vuoden putkeen sitä yhtä ja samaa levyä, voi helvetti kun meni hermo, nautin aina kun hän ei ollut kotona. En tiedä mikä aivovamma sillä ihmisellä oli.