Metallimusiikista pitäviä mammoja?
Löytyykö foorumilta metallimusiikkia kuuntelevia mammoja, tai vaikkapa pappojakin? Millaista metallia ja mitä bändejä kuuntelette?
Kommentit (41)
Folkmetallista pidän, en oikein muista tyyleistä. Finntroll ja Korpiklaani ensimmäisenä mieleen tulivat.
Täällä löytyy! Sukkahousugenre lienee suosikkejani mutta black ja deathmetal uppoaa myös. 😬 🤘🏻
Sabaton, Tyr, Serenity, Dark Moor, Cannibal Corpse, Impaled Nazarene, 2 Times terror, Alerstorm, Turmion Kätilöt, In This Moment, Powerwolf, Amon Amarth, Myrath, Kamelot, Falconer, Blind Guardian, Finntroll, Dagonforce, Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, Deathstars
Siinä nyt muutamia mainitakseni :D
Ensiferum, Opeth ja Moonsorrow eniten kuunneltuja mulla.
Saako kuunnella metallia/heavyä ja kommentoida tänne, vaikkei ole mamma?
Suosikkeja mm. Iron Maiden, Rammstein, Acceptin vanhat biisit, Helloween, In Flames, Korn ja Megadeth.
Täällä ollaan. Monenlainen metalli menee. Death metal, industrial metal ja trash metal lähinnä sydäntä, myös hc punk!
Vierailija kirjoitti:
Deathstars
Deathstarsin Cyanide! :D Se (entinen) rumpali on ihan sairaan cooli tuolla videolla!
Vierailija kirjoitti:
Ei sellainen kakofonia oikein sivistyneen aikuisen ihmisen kuunteluvalikoimaan kuulu. Nuorten poikien musiikkia.
Silti tulit ketjuun ja kommentoitkin vielä!
Mene itse huutamaan epävireisesti jotain suosikkiasi Rusketusraitoja tai Ultra Brata parvekkeelle.
Joo, lähinnä extremeä ja painotus blackissa. Viime aikoina olen kuunnellut muun muassa Drudkhia, Mardukia, Burzumia, Arcturusia, Dissectionia, Ulveria, Arckanumia, Entombedia, Taakea, Helheimia ja Gehennaa.
Doom taitaa olla lähinnä sydäntä, mutta kaikenlainen menee.
Suurimpia suosikkibändejä on My Dying Bride, Woods of Ypres, Cradle of Filth ja Carach Angren.
Sinfoninen metalli, black, progressiivinen metalli, melodinen death. Siinä yleisimmin kuunneltuja genrejä 🤔
Nightwish
System of a down
Beyond The Black
Amaranthe
Periaatteessa kaikki menee paitsi aivan jäätävä rääkyminen mistä ei enää saa edes selvää. Pitää olla kuitenki selkeä sävel ja erottaa sanat :)
Tykkään myös apulannasta, Nickelbackista, neljä ruusua vaikka eivät metalbändejä olekaan. Musiikki on hyvää kun käytetään oikeita soittimia eikä pelkkää konetta.
Pellet.
Bathory on todellisille misantroopeille.
Hep hep!
Mun soittolistoilla pyörii lähinnä Metallica, Iron Maiden, Trivium, Gojira, Slipknot, Korn... Eli aika tuollaista perusjuttua. En hirveästi jaksa etsiä uusia, niin on tullut pysyttyä noissa samoissa bändeissä iät ja ajat. Slipknotilta onneksi tulossa taas pitkän tauon jälkeen uutta musaa kai joskus 2019-2020.
Ei mulla muuta, mutta luin otsikosta, että "Metallimusiikista pysyviä vammoja?" : D
Suomalaisista eniten finntroll ja turmion kätilöt, tosin kummankaan uusimpiin en ole tutustunut. Finntrollissa nifelvind viimeinen, jonka olen ehkä kerran kuunnellut läpi, oliko sen jälkeen yksi vai jo kaksi levyä (vai enemmänkin???), turmion kätilöiltä diskovibrator oli niin huono ettei uusin ole kiinnostanut. Olen muutenkin jämähtänyt vanhoihin suosikkeihin jotka teininä kolahti kerrasta ja kovaa, kuten dimmu borgirin kahteen ekaan, drudkhiin ja nyt on itse asiassa pyörinyt pitkästä aikaa myös amon amarth - heiltäkin ne vanhemmat suosikkilevyt.
Ei sellainen kakofonia oikein sivistyneen aikuisen ihmisen kuunteluvalikoimaan kuulu. Nuorten poikien musiikkia.