Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummipojalle rippilahja! Nyt tarvitaan apua.

Vierailija
05.04.2018 |

Kummipoika on pyytänyt kultaista ristiä ja ajattelin, että sehän on helppo lahja. Kun kävin katsomassa niitä, niin ymmärsin, että kultainen risti ja ketju maksavat helposti yli 150 euroa. Minusta se on aika kallis lahja. Mitä mieltä te olette? Pitääkö ristiin antaa ketju mukaan? Ilman ketjua se voisi maksaa alle satasen sentään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kieltäytynyt kummiudesta?

Vierailija kirjoitti:

Suostuit samana vuonna 4 lapselle kummiksi?

Vierailija
22/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaisi järkevälle, että sen ristin ostaisin kultaisena mutta kaulakorun kultadubleena.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet käymään eri kultasepän liikkeissä. Ketjuja on myös kullattuja ja se kultaus kestää hyvin.

Ristin ostat kultaisena .

Ja sanot sankarille risti kultaa ja ostat kultaisen ketjun yo tai valmistujaislahjaksi.

Olen ollut vuosia kultasepänliikeessä töissä ja näin on pitkään toimittu.

Sain aikoinani oikein kauniin punakivin koristellun ristin, jota iloisena käytin - mutta aika pian kului kultaus pois ja jäljelle jäi likaisen värinen koru, jota ei kehdannut käyttää. - No ulkokultainen on hieman lahjanantajakin, joten kuvastanee suhteemme aitoutta...

Niin, kerroin ketju on kullan värinen, itse risti kultaa .

Ei toisinpäin .

Vierailija
24/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kieltäytynyt kummiudesta?

Vierailija kirjoitti:

Suostuit samana vuonna 4 lapselle kummiksi?

Itse ainakin kieltäytyisin jos minua koskaan pyydettäisiin kummiksi koska tiedän etten olisi hyvä kummi.

Vierailija
25/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla itselläsi olisi mitään täysin tarpeetonta kulta-esinettä?

Itselläni meni yksi kultaketju poikki, ja ostin uuden niin että myin liikkeeseen vanhan ketjun kultana, sen painon mukaan. Hyvittivät siitä yllättävän hyvin!

Myös yhden perintösormuksen olen vaihtanut toiseen, sain kultaisen sormuksen vaihdossa, plus vielä rahaa päälle. Maksoivat siis minulle!

Vanhoissa kultaesineissä, varsinkin sormuksissa, on enemmän kultaa kuin mitä uusissa, ja niistä maksetaan sen takia hyvin.

Vierailija
26/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojalla useampi kummi? Jos vaikka jakaisitte niin että sinä ostat ristin ja he ketjun, tai toisinpäin?

Ja netistä kannattaa ehdottomasti ostaa, tuotteet ovat halvempia ja usein kun sivun klikkaa auki niin heti ruutuun pomppaa -20% alennuskoodi.

Ainakin kultatähdessä äsken tuli sellainen.