Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemani yh:t bilettää ja silti valittaa rahasta

Vierailija
05.04.2018 |

Säälittäviä tapauksia. Ei koulutusta ja lapsen/lapsien isät on vankilassa tai muuten poissa kuvioista, hyvällä tuurilla osa saa elarit ja jos ei mieheltä niin sitten valtiolta.
Sit kaikki mahdolliset sossutuet jne jne.

Ja useasti kuukaudessa käydään bilettämässä ja silti valitetaan kun ei ole varaa tehdä sitä ja tätä :D Lapset on päiväkodissa mutta lorvitaan himassa. Miksei voi mennä töihin?

Yksi tuhansista syistä miksi äänestän Kokoomusta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kuluneempaa keksinyt :D 0/5

Vierailija
2/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullapa on erikoisia tuttavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän myös pari tällaista, ei koulutusta, raha tulee Kelasta ja sossusta.

Bilettämässä ollaan aina kun lapsi isällä, sitten valitetaan väsymystä jne, kun ei itse ymmärrettä että elintavoista kiinni kaikki.

Vierailija
4/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävä olet itsekkin kun tuollaisissa piireissä liikut.

Vierailija
5/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku bilettävä yh tulla tänne puolustautumaan alapeukkujen sijasta?

Vierailija
6/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua liikuttaa. Elä omaa elämääsi.

Vierailija
7/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeisesti ne etsii miestä baareissa joka toinen viikonloppu ja kun ei kunnollista kaveria löydy, tyydytään renttuun joka loppujen lopuksi on yhtä huono valinta kuten exäkin.

Vierailija
8/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä näitä, valitettavasti tunnen tätä sorttia aivan liikaa, miehet vaihtuu parin vuoden välein, jatkuvasti vaan ollaan paksuna, vaikka päihteiden käyttö on elämässä tärkeintä, niin lapsia on vaan tehtävä, jostain pitää saada rahaa, mutta töihin ei ainakaan mennä, lapsista ei pidetä kunnolla huolta, lapset ovat aina ulkona yksin, kun äiti ei jaksa osallistua, sossut ei jaksa välittää, kun töitä on liikaa...

Vierailija
9/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilettämässä ollaan aina kun lapsi isällä, sitten valitetaan väsymystä jne, kun ei itse ymmärrettä että elintavoista kiinni kaikki.

Miksi te liikutte tollasten ihmisten kanssa ja kuuntelette niiden valitukset? En ymmärrä.

Vierailija
10/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te liikutte tollasten ihmisten kanssa ja kuuntelette niiden valitukset? En ymmärrä.

No en kyllä liiku heidän kanssa, Facessa ja Instassa ne tätä itse mainostaa ja valittaa, ovat siis hyvänpäivän tuttuja joita tarttunut kaverilistalle esim. kouluajoilta, työpaikoilta tai yhteisten tuttujen kautta.

Vierailija
11/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh ei saisi siis bilettää? Olet toki parempi ihminen, kun et biletä? Vai haluttaisko sulla bilettää, mutta miehes ei anna? Mikä tämä kateus yh-äitejä kohtaan on?

He kuitenkin YKSIN huolehtii arjesta lasten kanssa. Olisiko sinusta siihen?

Vierailija
12/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä liiku heidän kanssa, Facessa ja Instassa ne tätä itse mainostaa ja valittaa, ovat siis hyvänpäivän tuttuja joita tarttunut kaverilistalle esim. kouluajoilta, työpaikoilta tai yhteisten tuttujen kautta.

Pistä poistoon tollaset tuttavat.

Vierailija
13/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä lehmä

Vierailija
14/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole niin ilkeä tai turhamainen että poistaisin jonkun vain koska elää ja ajattelee eri tavalla kun minä, kyllä noissa kanavissa löytyy kuule "pahempiakin" päivittelijöitää kun bilettävät yh äidit :) listaltani löytyy kaikkea juristeista vankilakundeihin, mielenkiinnolla seuraan kaikkien elämiä.

Vierailija
15/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh ei saisi siis bilettää? Olet toki parempi ihminen, kun et biletä? Vai haluttaisko sulla bilettää, mutta miehes ei anna? Mikä tämä kateus yh-äitejä kohtaan on?

Mikä ihmeen kateus? en vaihtaisi perhettä ja miestä yksinhuoltajuuteen kun pakosta mutta kyllä jokaisesta siihen olisi jos ei ole vaihtoehtoja.

Myös minä "biletän" silloin tällöin koska tarvitsen irtiottoja arjesta, kyse ei nyt ollut normaalista menemisestä, vaan just sellasesta että pitää koko ajan ollan menossa kun ei keksitä muuta sisältöä kun ollaan ilman lasta ja just se että tuhlataan baariin niitä vähiäkin rahoja, joita ei olla edes tienatta työnteolla vaan tulevat tukina.

Vierailija
16/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole niin ilkeä tai turhamainen että poistaisin jonkun vain koska elää ja ajattelee eri tavalla kun minä, kyllä noissa kanavissa löytyy kuule "pahempiakin" päivittelijöitää kun bilettävät yh äidit :) listaltani löytyy kaikkea juristeista vankilakundeihin, mielenkiinnolla seuraan kaikkien elämiä.

Kannattaisko keskittyä elään sitä omaa elämääsi?

Vierailija
17/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kateus? en vaihtaisi perhettä ja miestä yksinhuoltajuuteen kun pakosta mutta kyllä jokaisesta siihen olisi jos ei ole vaihtoehtoja.

Myös minä "biletän" silloin tällöin koska tarvitsen irtiottoja arjesta, kyse ei nyt ollut normaalista menemisestä, vaan just sellasesta että pitää koko ajan ollan menossa kun ei keksitä muuta sisältöä kun ollaan ilman lasta ja just se että tuhlataan baariin niitä vähiäkin rahoja, joita ei olla edes tienatta työnteolla vaan tulevat tukina.

Sehän onkin niin kovasti sulla tarkoitus sheimata yksinhuoltajia. Häpeäisit, muttet osaa sitäkään. Ihmisroska, se sinä olet. Ja karma tulee ja kun se tulee, tiedät miksi.

Vierailija
18/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko keskittyä elään sitä omaa elämääsi?

Hahah, sanot sinä ketä itsekin roikut tällä palstalla.

Myönnän että on vähän tällä hetkellä tylsää pitkällä sairaslomalla liikuntakiellossa sängyssä makoillen, tulee valitettavasti päivitettyä face, insta ja av turhan usein ehkä :)

Vierailija
19/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava tuollainen. Peruskoulutus pelkästään. 2 lasta, jokaisella eri isä. Koulut ei kiinnosta. Amiskan jätti kesken. Ei kiinnosta työt. Postaa faceen kuvia joissa tölkki taustalla

Vierailija
20/44 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mut ku biletys on mukavaa vaihtelua rankkaan lapsiarkeen! "

Noin yks yh tuttu sanoo... krapulassa sitten ja ulisee apuja kun ei jaksa lapsiaan hoitaa :D