Seiska: Temptation Island: Siellä se oli äijien mälliriepuna toteaa Sammy nähtyään videon tyttöystävästään
- Kyllä mä sanon, että siellä saattoi käydä troolarin sormet uittamassa rapalaa, kalu kertoo videolla
Onko tämä normaalia käytöstä nykynuorisolla?
Kommentit (15)
Ihan järkyttävät puheet. En ihmettele yhtään jos tyttis halus saarelle ja eroon tuollasesta for good.
Miten tällainen julkisuus lisää projekti-insinöörin uskottavuutta työmarkkinoilla
Katso tuo ohjelma niin ymmärrät. Nyt ei puhuta ihan normaaleista nuorista ihmisistä, vaan sellaisista, jotka ovat ihan sekaisin.
Pitäisi lailla kieltää tuollaiset mädättävät ohjelmat
Vierailija kirjoitti:
Katso tuo ohjelma niin ymmärrät. Nyt ei puhuta ihan normaaleista nuorista ihmisistä, vaan sellaisista, jotka ovat ihan sekaisin.
Olen katsonut joskus ohjelman amerikkalaisversiota. Siellä mallin näköiset ja fiksut ihmiset deittailivat toisiaan sivistyneesti
Moraalitonta tehdä tuollaista "tv-viihdettä". En todellakaan katso sarjaa mutta näihin otsikoihin törmää joka tuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut joskus ohjelman amerikkalaisversiota. Siellä mallin näköiset ja fiksut ihmiset deittailivat toisiaan sivistyneesti
Katso suomalaisversio. Et kai kuvittele, että Suomen versio olisi lähellekään samanlainen kuin jenkkiversio.
Huoria ja huoripukkeja koko sakki
Mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka tuollaiseen ohjelmaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Moraalitonta tehdä tuollaista "tv-viihdettä". En todellakaan katso sarjaa mutta näihin otsikoihin törmää joka tuutissa.
Aika moni katsoo
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen julkisuus lisää projekti-insinöörin uskottavuutta työmarkkinoilla
Missähän firmassa tuo Minna vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset suostuu tommosille...
No ketä yllättää
up