Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä olet tatuoinneista, onko ne hienoja?
05.04.2018 |
Onko sinusta hienoa, kun on tatuointeja? Miksi ne ovat mielestänne suosittuja, kun niistä ei oikein pääse eroon ja vielä sattuvatkin, kun niitä laitetaan ja vielä enemmän, kun otetaan pois.
Kommentit (26)
Tällainen ihminen elää enemmän kehollaan kuin päällään. Siksi tatuointien määrällä ja koulutustasolla lienee yhteys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyään taitaa olla erilainen jos on ihan puhdas iho eikä mitään piirroksia.
Alue: Aihe vapaa
No onko joku halkaistu kieli hieno? Ihan samanlainen muotivillitys, kuin tatuoinnitkin. Alkoi 90-luvun lopulla.