Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te n. 40-vuotiaat ostatte housunne?

Vierailija
05.04.2018 |

Olen juuri sellainen persjalkainen, hieman ylipainoinen nainen, jonka vaikea löytää housuja. En myöskään tykkää tämän hetken pillimuodista. Mistä lähden etsimään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Voglialta  muutamatkin housut kunnes koko osui nappiin ja nyt on jatkossa helppo tilata kun tietää koon.  Löytyy kaiken pituisia- ja levyisiä housuja.

Vierailija
2/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta. Sieltä olen ostanut housuni jo vuosia. Olen persevä, reitevä ja lyhyen läntä 43 vuotias nainen. Viimeksikin ostin kahdet housut samantien kun hyvät löysin, hinnat ovat olleet 35-75 e/kpl ja laatu on ollut todella hyvää. Myyjät auttavat aina,joten marssin suoraan jonkun luokse ja sanon, että housut takataskuilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken pillarimuodista? : D Milloin oikein viimeksi olet käynyt vaatekaupassa?

Vierailija
4/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m:n lastenosastolta... Olen pieni ja lyhyt! Mutta ystävättäreni vannovat Halosen nimeen. Palveluakin saa.

Vierailija
5/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ketjuvaateliikkeistä, käytän lähinnä farkkuja ja niitä (kuten muitakin housuja) löytyy kyllä eri mallisia. Yhdet siistit mustat housut olen ostanut Haloselta vuosia sitten, käytössä edelleen.

Vierailija
6/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Varustelekan omia hamekansan farkkuja. Tuumakoot, normaali vyötärö ja maltillinen bootcut, ei kulutuksia.

Vierailija
7/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekäle, stretch farkut. Olisi kiva jos kaikki vaateliikkeet huomaisivat, etteivät aikuiset naiset ole teinikokoisia tai yhden kahden mallin mukaisia. Olisi kiva löytää urheiluun sopivia housuja ja riittävän ympärysmitan kevyitä toppeja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi