Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollisuutta päästä temptation islandiin?

hotmama
05.04.2018 |

Olen 37- vuotias sinkkuäiti, ja mietin onko minulla enää mahdollisuutta päästä Temptation Island ohjelmaan? Olen kuitenkin vielä hyvänäköinen, enkä yhtään rupsahtanut, eikä lapsikaan ole minua hidastanut. Ihan vakavissani kysyn asiaa, joten toivon asiallisia vastauksia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaiseen kysymykseen täällä pystytä asiallisesti vastaamaan. Sen asiallisen vastauksen saat tuotantoyhtiöstä.

Vierailija
2/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haaveensa kai jokaisella. Jos kautta vielä tulee niin hakemusta menemään. Jos mies osallistujat on vähän päälle 20-v kloppeja niin tuskin kovin hyvät mahikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeasti? Ei vois kuvottavampaa ohjelmaformaattia olla.

Vierailija
4/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ja kokeile!

Vierailija
5/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lastasi.

Vierailija
6/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolmen ekan kauden aikana vanhin sinkkunainen ollut 30 v , vaikka viekoteltavia miehiä ollut yli kolmekymppisiä. Tiedä sitte onko syynä, että vanhemmat naiset ei oo niin hakenut tuonne, vai eikö heitä oo otettu.

Vierailija
7/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kerta lapsi(a), niin et voi tulla valituksi. Vaikka olisivat jo täysi-ikäisiä niin tuotantotiimi on yhdessä haastattelussa kommentoinut, että oli sinkku tai pariskunta niin heillä joilla on lapsi karsiutuu automaattisesti pois ohjelmasta.

Nelosen sivuilla haussa myös lukee "ohjelmaan etsitään 20–40-vuotiaita lapsettomia pariskuntia ja sinkkuja."

Sori, mutta sun villi nuoruus taisi mennä jo.

Vierailija
8/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haaveensa kai jokaisella. Jos kautta vielä tulee niin hakemusta menemään. Jos mies osallistujat on vähän päälle 20-v kloppeja niin tuskin kovin hyvät mahikset.

Mitä olen ymmärtänyt niin "nuorekkaat" ja villit äidit ovat kovin nuorempien jannujen mieleen. Kunnon MILF tietää paljon paremmin miten miestä käsitellään eikä ole niin Morso kuin parikymppiset sinkkunaiset. ;)

Vierailija
9/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voisi olla ihan oma formaattinsa. Mature Temptation. Mummy Temptation. Granny Temptation.

Vierailija
10/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moms before ho's