Kenen kotona -ohjelma
Katsoiko kukaan muu tätä eilen? Minusta oli aika mukava sisustus/kodintirkistely-ohjelma. Ekassa
jaksossa kaikki kodit olivat aika hienoja, ja niissä asujilla oli selvästi rahaa, saa nähdä tuleeko jatkossa myös vaatimattomampia asumuksia.
Kommentit (46)
Nauhoitan ja katson sitten pikakelaamalla ihan vain uteliaisuudesta. Alkaa puuduttaa, kun kodit toistensa näköisiä. Kivempi olisi taviskoti-ohjelma. Hyvä huomio tuo, että "omistajilla" on harvoin titteli, jolla voisi päätellä olevan varaa moisiin lukaaleihin.
Edes pikakelauksella ei auta.
Myötähäpeää tuottaa tämä ohjelma.
eiEI.
Onko nuo tämän päivän jakson ihmiset tosissaan? Vaikuttaa ihan sketsiltä. OOo, waauuu.. :D
Ihana ohjelma ja mukavaa että rikkaat näyttävät kotejansa.
LonkerooOooo! Ding ding ding! T. Satu
Yllätyin, että Huvila ja huussin puistomestari eli miljonääri-Niko asui ydinkeskustassa tuollaisessa city-yksiössä, jossa tekokasveja. Ajattelin hänen asuvan jossain omakotitaloalueella, missä viihtyisäksi laitettu piha.
Mä tykkään tästä ohjelmasta. Tykkään nähdä erilaisia asuntoja, ja tietysti kiinnostaa sellaiset, joissa ihmisillä on ollut resursseja sisustaa kunnolla. Tässä ohjelmassa kierretään asuntoja huolella, joten niihin näkee paremmin kuin sisutusohjelmissa yleensä. Tuosta arvausosuudesta en niinkään välitä, se on vähän vaan päälleliimattua "jännitystä".
Ekassa jaksossa oli tosiaan aika kalliita kämppiä, ja kaksi ensimmäistä toistensa kanssa hyvin samanlaisia, kuten moneen kertaan todettiin. Viimeisessä oli eniten persoonaa, ja arvostan kun oli taidetta seinillä. Kolmannen sisäjacuzzi oli mahtava. Jos pitäisi valita missä noista asuisi, niin ehkä siinä kolmannessa. En jaksaisi siivota niitä isoja huviloita ;)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Huvila ja huussin puistomestari eli miljonääri-Niko asui ydinkeskustassa tuollaisessa city-yksiössä, jossa tekokasveja. Ajattelin hänen asuvan jossain omakotitaloalueella, missä viihtyisäksi laitettu piha.
Kun mietit vähän tarkemmin, niin ei ole yhtään yllättävää.
Ei muuta kuin kysymys:ketä kiinnostaa tämä ohjelma.
Ei tuommoisia koteja ole tavallisilla ihmisillä.
Miksei mene Konalan kolmioon ihmettelemään, kuka täällä voi asua.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo tämän päivän jakson ihmiset tosissaan? Vaikuttaa ihan sketsiltä. OOo, waauuu.. :D
Mulle tuli mieleen joku putous-sketsi jo siinä vaiheessa kun nämä esitteli itsensä.
Ihania koteja tämän päivän jaksossa :) Tuo Outi on vähän ärsyttävän kaikkitietäväinen ("lamppu väärässä kohdassa", jne).
Oho, nyt vasta hoksasin, että tuo bloggaaja on Outi les Pyy. Trashionista. En tunnistanut. Viimeksi selasin blogia, kun oli lyhythiuksinen. Luulin myös vanhemmaksi.
Miten Helsinki on noin vihreä? Aina puhutaan kivierämaasta.
Hienon näköinen tuo keittiön rosoinen tiiliseinä ensi viikon jakson yhdessä kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Helsinki on noin vihreä? Aina puhutaan kivierämaasta.
Riippuu missä kohtaa Helsinkiä asuu.
Outi on hyväesimerkki sinkkunaisesta joka ei helposti löydä miestä.
Kyllä Helsinki on kaunis! Ainakin kesällä! Torkkelinmäki yllätti vihreydellään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva formaatti,olen katsellut katsomosta ruotsin vastaavaa.Mutta Pehkosta olen kurkkuani myöten täysi.Sen pläsä on jokapaikassa!
En ymmärrä tällaista toisten kotien kyyläämis-ohjelmaa. Pehkonen kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt vasta hoksasin, että tuo bloggaaja on Outi les Pyy. Trashionista. En tunnistanut. Viimeksi selasin blogia, kun oli lyhythiuksinen. Luulin myös vanhemmaksi.
Mitä tuo Les tuossa nimessä tarkoittaa? Leskinen, lesbo, vai leslie (röhönauru).
Hauska ohjelma missä rikkaiden miesten vaimot esittelevät mitättömillä omilla titteleillään mukamas itse hankkimiaan koteja.
Samaten ~ 30v kiinteistövälittäjä asuu vajaa 200 neliöisessä kodissa töölössä, ei voi muuta ku nauraa, mut ainiin missään ei tosin mainita asutko vuokralla vai et.