Kysy jotain 23v naiselta
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko mieheksesi ylipainoisen tyttömän joka on hylännyt oman lapsensa ja vaimonsa ja paasaa sulle kuinka ex on kamala ää ja narsistikin. Ukolta puuttuu hampaitakin.
Öö, en? Koska en esim. itse ole ylipainoinen, ja mulla on hampaat tallella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3136715/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131542/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3132266/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131180/kysy-mita-vain-23v-naiseltaSiinä joitain sun ketjuja. Ne "16-vuotiaan" ketjut oli myös sun.
Ei tietenkään olleet mun mitkään muiden ikäluokkien kysy jotain, selvitä vaikka ip-osoite, mut joo noi kysy jotain 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella on mun ketjuja.
Turha siinä valehdella, sä oot tätä tehny monta vuotta et sä trollailet tääl. Päätä jo kumpi sä oot. Päätä ootko 16 vai 23. Päätä jos mikäli osaat.
En tietenkään ole? :D Kuten jo sanoin, selvitä vaikka ip-osoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3136715/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131542/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3132266/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131180/kysy-mita-vain-23v-naiseltaSiinä joitain sun ketjuja. Ne "16-vuotiaan" ketjut oli myös sun.
Ei tietenkään olleet mun mitkään muiden ikäluokkien kysy jotain, selvitä vaikka ip-osoite, mut joo noi kysy jotain 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella on mun ketjuja.
Turha siinä valehdella, sä oot tätä tehny monta vuotta et sä trollailet tääl. Päätä jo kumpi sä oot. Päätä ootko 16 vai 23. Päätä jos mikäli osaat.
En tietenkään ole? :D Kuten jo sanoin, selvitä vaikka ip-osoite.
Vuosi sitten kuule selvitin, ja totta puhuin. Ja hytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3136715/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131542/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3132266/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131180/kysy-mita-vain-23v-naiseltaSiinä joitain sun ketjuja. Ne "16-vuotiaan" ketjut oli myös sun.
Ei tietenkään olleet mun mitkään muiden ikäluokkien kysy jotain, selvitä vaikka ip-osoite, mut joo noi kysy jotain 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella on mun ketjuja.
Turha siinä valehdella, sä oot tätä tehny monta vuotta et sä trollailet tääl. Päätä jo kumpi sä oot. Päätä ootko 16 vai 23. Päätä jos mikäli osaat.
En tietenkään ole? :D Kuten jo sanoin, selvitä vaikka ip-osoite.
Vuosi sitten kuule selvitin, ja totta puhuin. Ja hytkin.
:D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Oon samaa mieltä ton yhden tyypin kanssa, oot paljastanu ittes. Eli sen sanon, ei sun tarvii enää piileskellä. Mäkin olen selvittny ja sama on. Eli älä nyt sekoile. Toi on sulta myös huomion ja riidan hakua, et kannattaiss olla suuttumatta. Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet. Eli lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3136715/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131542/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3132266/kysy-jotain-23v-naiselta
https://www.vauva.fi/keskustelu/3131180/kysy-mita-vain-23v-naiseltaSiinä joitain sun ketjuja. Ne "16-vuotiaan" ketjut oli myös sun.
Ei tietenkään olleet mun mitkään muiden ikäluokkien kysy jotain, selvitä vaikka ip-osoite, mut joo noi kysy jotain 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella on mun ketjuja.
Turha siinä valehdella, sä oot tätä tehny monta vuotta et sä trollailet tääl. Päätä jo kumpi sä oot. Päätä ootko 16 vai 23. Päätä jos mikäli osaat.
En tietenkään ole? :D Kuten jo sanoin, selvitä vaikka ip-osoite.
Vuosi sitten kuule selvitin, ja totta puhuin. Ja hytkin.
:D ?
Nii, totta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Oon samaa mieltä ton yhden tyypin kanssa, oot paljastanu ittes. Eli sen sanon, ei sun tarvii enää piileskellä. Mäkin olen selvittny ja sama on. Eli älä nyt sekoile. Toi on sulta myös huomion ja riidan hakua, et kannattaiss olla suuttumatta. Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet. Eli lopeta.
:D No kun mä en oo tehnyt tänne muita ikäketjuja, kuin kysy 23-vuotiaalta. Mulla on tylsää tällä hetkellä. En todellakaan hae riitaa, lisäks, tää on anonyymipellepalsta. "Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet." Mitä tää tarkotti? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Oon samaa mieltä ton yhden tyypin kanssa, oot paljastanu ittes. Eli sen sanon, ei sun tarvii enää piileskellä. Mäkin olen selvittny ja sama on. Eli älä nyt sekoile. Toi on sulta myös huomion ja riidan hakua, et kannattaiss olla suuttumatta. Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet. Eli lopeta.
:D No kun mä en oo tehnyt tänne muita ikäketjuja, kuin kysy 23-vuotiaalta. Mulla on tylsää tällä hetkellä. En todellakaan hae riitaa, lisäks, tää on anonyymipellepalsta. "Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet." Mitä tää tarkotti? :DD
No hei, ymmärrä. Sä oot paljastunut, joten älä haasta riitaa, ja lopeta toi. Vastaile ruhassa kysymyksii, vaik oot paljastunut. Sulla on aina tylsää, ja sulla on muka masennus. Et ymmärrä sitä, et tääl netissä pystyy valehtelee nii paljon kuin mahdollista. Tarkoitin sillä myös sitä, että et ole niin hyvä ihminen, ja joka luulee olevansa huomaamaton. Eli älä jatkossa ole tuollainen, älä ryve itsesäälissä vaa jatka elämää. Mee nyt sun elämässäs eteenpäin, vastaa toisten kyssäreihin. Sit ku meet nukkuu, nii mieti rauhassa yön yli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Oon samaa mieltä ton yhden tyypin kanssa, oot paljastanu ittes. Eli sen sanon, ei sun tarvii enää piileskellä. Mäkin olen selvittny ja sama on. Eli älä nyt sekoile. Toi on sulta myös huomion ja riidan hakua, et kannattaiss olla suuttumatta. Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet. Eli lopeta.
:D No kun mä en oo tehnyt tänne muita ikäketjuja, kuin kysy 23-vuotiaalta. Mulla on tylsää tällä hetkellä. En todellakaan hae riitaa, lisäks, tää on anonyymipellepalsta. "Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet." Mitä tää tarkotti? :DD
No hei, ymmärrä. Sä oot paljastunut, joten älä haasta riitaa, ja lopeta toi. Vastaile ruhassa kysymyksii, vaik oot paljastunut. Sulla on aina tylsää, ja sulla on muka masennus. Et ymmärrä sitä, et tääl netissä pystyy valehtelee nii paljon kuin mahdollista. Tarkoitin sillä myös sitä, että et ole niin hyvä ihminen, ja joka luulee olevansa huomaamaton. Eli älä jatkossa ole tuollainen, älä ryve itsesäälissä vaa jatka elämää. Mee nyt sun elämässäs eteenpäin, vastaa toisten kyssäreihin. Sit ku meet nukkuu, nii mieti rauhassa yön yli asiaa.
Mistä mä oon paljastunut? :D Mä en edelleen ole tehnyt tänne mtn ikäketjuja paitsi kysy 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella. Voit edelleen vaikka selvittää ip-osoitteen, mikäli haluat.
Tottakai ymmärrän, mikä on netti, luuletko, että oon kirjoittanut tänne tosissani mitään? Onko sulla neurokirjon häiriö? Kirjoituksesi tuntuu vähän siltä.
Kiitoskiitos, olen jatkanut elämää, salin ja lenkkeilyn oon taas aloittanut, ja luen pääsykokeisiin. :D Mitä ihmettä? Tällä vkolla näen paria kaveria, käydään syömässä/kahvilla. Perus arkea, mutta hieman tylsää, kun ei oo koulua/työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl sitä taas ollaa trollaaamas ihmisille, siis ei kannattais paljoo tehä näit aloruksii tai mä poistan tän. Tai vastaavaa. Mua ei kiinnosta noi sun epärehelliset vastaukset, ja varsinkin toi sun otsikkos. Vaihda aihetta, sillä sä ooot ollu todella monta vuotta 23v.nainen, eli nyt oot ainaki pääälle ereilusti 30 etkä mikää 23. Et mee pimu tekee uus alotus.:XD
Juu, näitä alotuksia oon tehnyt tässä max. kuukauden, kun on ollut pientä infektiokierrettä, onneks oon palannut takaisin "oikeeseen maailmaan", mut ajattelin taas tylsyyksissäni tehdä tämmösen. Samalla lakkaan kynsiä.
Väärin, sä oot tehny monta vuotta. :XD
Mitä ihmettä? :D En todellakaan ole. Löysin tän palstan ehkä vuosi sitten, mut oon lähinnä lukenut tätä äärimmäisessä tylsyydessä tai vitsillä. Tääl ei mikään Suomen kerma kirjoittele. :D
Olet, turhaa vlehdella. Sä oot jo paljastnu ittes.
No kun en ole. Olen 23v, miksi kirjoittaisin "Kysy jotain 16-vuotiaalta", kun en ole 16v? :D Edelleen, voit selvittää 16v.-ketjun ip-osoitteen, jos kaipaat faktoja.
Oon samaa mieltä ton yhden tyypin kanssa, oot paljastanu ittes. Eli sen sanon, ei sun tarvii enää piileskellä. Mäkin olen selvittny ja sama on. Eli älä nyt sekoile. Toi on sulta myös huomion ja riidan hakua, et kannattaiss olla suuttumatta. Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet. Eli lopeta.
:D No kun mä en oo tehnyt tänne muita ikäketjuja, kuin kysy 23-vuotiaalta. Mulla on tylsää tällä hetkellä. En todellakaan hae riitaa, lisäks, tää on anonyymipellepalsta. "Sillä sisimmässäsi tiiät että, et ole sellaista ainesta ku luulet." Mitä tää tarkotti? :DD
No hei, ymmärrä. Sä oot paljastunut, joten älä haasta riitaa, ja lopeta toi. Vastaile ruhassa kysymyksii, vaik oot paljastunut. Sulla on aina tylsää, ja sulla on muka masennus. Et ymmärrä sitä, et tääl netissä pystyy valehtelee nii paljon kuin mahdollista. Tarkoitin sillä myös sitä, että et ole niin hyvä ihminen, ja joka luulee olevansa huomaamaton. Eli älä jatkossa ole tuollainen, älä ryve itsesäälissä vaa jatka elämää. Mee nyt sun elämässäs eteenpäin, vastaa toisten kyssäreihin. Sit ku meet nukkuu, nii mieti rauhassa yön yli asiaa.
Mistä mä oon paljastunut? :D Mä en edelleen ole tehnyt tänne mtn ikäketjuja paitsi kysy 23v. naiselta, mitkä on tullut vuoden 2018 puolella. Voit edelleen vaikka selvittää ip-osoitteen, mikäli haluat.
Tottakai ymmärrän, mikä on netti, luuletko, että oon kirjoittanut tänne tosissani mitään? Onko sulla neurokirjon häiriö? Kirjoituksesi tuntuu vähän siltä.
Kiitoskiitos, olen jatkanut elämää, salin ja lenkkeilyn oon taas aloittanut, ja luen pääsykokeisiin. :D Mitä ihmettä? Tällä vkolla näen paria kaveria, käydään syömässä/kahvilla. Perus arkea, mutta hieman tylsää, kun ei oo koulua/työpaikkaa.
Mulla ei ole häiriöitä, sanon sen viimeisen kerran sulle. Siis sä et tajua et sä oot, paljastunut niin sanotusti. Ymmärrä jo sana lopeta, ja se tarkottaa sitä että älä tuu haukkuu tänne toisii. En mäkää sua hauku, vaikka mieli tekisi. Siis tajua, kaikilla meillä on äänioikeus, ja se tarkottaa sitä ett jopa mulla on oikeus ilmaista mun ääntä. Jopa sinulle, ja muille ihmissille. Sillä ilman äänioikeutta, maailmasta ei tulisi mitään. Eikä muöskään asioista tiulisi, pätkän vertaakaan. Sun kirjoitukset tuntuu siltä, et sä et tosissaan ymmärrä. Joten tässä, sitten tulee nimen omaan sitä ymmärrystä. Sinulle. Todella hyvä että jatkat elämääsi, mutta voisit hankkia työpaikan. Jos edes tiedät mikä, se sellainen on. Raada mun puolesta siellä töissä, vaik koko päivä. Nii et jaksa täällä, mun kirjoituksii noi paljo suuttuu.
Eli lopuksi vielä, lopeta tää touhu mun kanssa. Vastaa muiden kysymyksii, äläkä tee elämästä näin hankalaaa ja vaikeaa. Älä vastaile mulle enää, älkääkä muut. Sillä kysykää te vaa tolta, ja sä vastaile vaa noille. Nii tä ei poistu, eikä tartte muutakaan tehdä. T. Sua 20 vuotta vanhempi, fiksumpi ja asiallisempi.
Turha siinä valehdella, sä oot tätä tehny monta vuotta et sä trollailet tääl. Päätä jo kumpi sä oot. Päätä ootko 16 vai 23. Päätä jos mikäli osaat.