Kysy jotain 23v naiselta
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeeksi sait orgasmin?
Ehkä viikko sit?
Munalla, sormilla vai leluilla? Jos lelulla niin millasella lelulla?
Arvaa.
Sellanen dildo mis on pupun korvat mitkä tärisee glitoriksessa kun se dildo on pillussa?
Mistä tiedät, että olet nainen? Sukupuolia on ainakin 37....
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että olet nainen? Sukupuolia on ainakin 37....
Ok, oon tässäkin asiassa suvaitsematon, sukupuolia on 2, on nainen ja mies. Kromosomien mukaan mennään, poikkeuksena, ellei ole jotain äärimmäistä, kuten Arto Nybergin ohjelmassa sillä tanssijanaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
34v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
Eikös se sellainen 115 v ole maksimissaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
Eikös se sellainen 115 v ole maksimissaan ?
Heh heh. :D Ymmärsin kysymyksen väärin, tai johdit mua harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin laitat pillusi kuntoon??
? :D
Vierailija kirjoitti:
Naidaanko?
T.mies 22v
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
34v.
Kiitos, annoit minulle toivoa. :)
Milloin viimeksi olit treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
34v.
Kiitos, annoit minulle toivoa. :)
Milloin viimeksi olit treffeillä?
En tykkää käydä treffeillä. Täst on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
34v.
Kiitos, annoit minulle toivoa. :)
Milloin viimeksi olit treffeillä?En tykkää käydä treffeillä. Täst on aikaa.
Mikä on mielestäsi naiseuden huippu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi ikä miehelle?
34v.
Kiitos, annoit minulle toivoa. :)
Milloin viimeksi olit treffeillä?En tykkää käydä treffeillä. Täst on aikaa.
Mikä on mielestäsi naiseuden huippu?
Ai ikä? Täh?
Mitä haluat elämältä? Hyvää alkavaa kevättä sulle:)
En tahdo ohjailla. Mikä tahansa jossa et ole keskitien kulkija käy.