Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi löysin vanhan passikuvani 15 vuoden takaa, oon ollu niin nuori ja nätti :)

Vierailija
04.04.2018 |

Itse otettu vieläpä sellaisessa automaatissa ja tuli jopa passikuvaksi niin hyvä! Muistan kuvaushetken, olin tuolloin niin rakastunut ihanaan mieheen ja onnellinen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin tänään seitsemän vuotta vanhaa kuvaa, jossa kannan esikoisvauvaani. Niin kaunis, hymyilevä ja pyöreäposkinen olin.

Hymyilevä olen nykyäänkin, mutta naama on muuten kuin myrkkypullon etiketti, ja vauva sylissä jo kolmas.

Vierailija
2/5 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katselin tänään seitsemän vuotta vanhaa kuvaa, jossa kannan esikoisvauvaani. Niin kaunis, hymyilevä ja pyöreäposkinen olin.

Hymyilevä olen nykyäänkin, mutta naama on muuten kuin myrkkypullon etiketti, ja vauva sylissä jo kolmas.

Nyt olet liian tyly itsellesi!

Mut kiitos hyvistä nauruista.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikeastaan pelkkiä epäonnistuneita otoksia, mutta yksi kuva on noin 5 vuoden takaa missä näytän tosi paljon isänäidiltä ja tädeiltäni. Peilistä sitä ei samalla tavalla näe. En edes tiennyt, että tuollainen kuva on musta joskus napattu.

Vierailija
4/5 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet liian tyly itsellesi!

Mut kiitos hyvistä nauruista.😂

Ihan oikeasti imetys on vienyt multa kaikki rasvat naamasta. Mutta jostain syystä takapuoleen sitä on jäänyt.

Tsemppiä ap:lle, sisältä me ollaan kaikki nuoria ja sileitä.

Vierailija
5/5 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vanhoja passikuvia.

Olen niissä kaunis, no vähintään nätti.

Miksen ollut nuorena sitä mieltä😮?

Nyt krooninen sairaus, harmaata tukassa, juonteita.

Nuoret: Olette kauniita jokainen.

Nauttikaa siitä niin kauan kuin sitä kestää!👸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän