30 cm lähti hiuksista kampaamon lattialle!
En ollutkaan käynyt muutamaan vuoteen ollenkaan. Tuntuu kevyemmältä vaikka on näillä vieläkin pituutta että saa kiinni.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinko uskoit, kun sanottiin, että pitkä tukka vanhentaa ja vetää kasvonpiirteitä alas. Ja kuinka kuluneet latvat olivatkaan!
No ei tämä kyllä ollut pääsyy hiustenleikkuuseen. Enkä pitänyt niitä koskaan vapaana vaan niskanutturalla.
Kyllä ne lyhkäset hiukset vanhentaa enemmän...aina ei erota, onko mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset olisi voinut lahjoittaa hyväntekeväisyyteen
https://yle.fi/uutiset/3-9893016
Miksei tällaista organisoida kampaamojen kautta?
Ja mikä parasta, pinnalliset miehet pysyvät loitolla!
Itse leikkasin kanssa ensimmäistä kertaa elämäni aikana runsaasti hiuksia viime kesänä :) oli outo fiilis ”lyhyillä” hiuksilla :D leikkauksen jälkeen hiukset oli vielä siis ihan olkapäihin. Ei mitkään super lyhyet. Olen siis 20v ja nykyään näytän muutaman vuoden vanhemmalta kuin ennen :D pitkät hiukset nuorentaa
Mulla sama homma edessä.
Mutta vain 15 cm lähtee. Lisäksi erivärisiä raitoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse leikkasin kanssa ensimmäistä kertaa elämäni aikana runsaasti hiuksia viime kesänä :) oli outo fiilis ”lyhyillä” hiuksilla :D leikkauksen jälkeen hiukset oli vielä siis ihan olkapäihin. Ei mitkään super lyhyet. Olen siis 20v ja nykyään näytän muutaman vuoden vanhemmalta kuin ennen :D pitkät hiukset nuorentaa
Sun iässä voi pikemminkin sanoa, että aikuistaa.
Ei kai kakskymppisen ole toivottavaa näyttää teiniltä?
Vihdoinko uskoit, kun sanottiin, että pitkä tukka vanhentaa ja vetää kasvonpiirteitä alas. Ja kuinka kuluneet latvat olivatkaan!