Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tehdä mitään työpäivän jälkeen, onko teillä muilla sama?

Vierailija
04.04.2018 |

Työ on kevyttä mutta työmatkoineen työpäivään menee 10 tuntia. Rasitun ihmisten seurassa olemisesta, koko tuo 10 tuntia menee joko julkisissa tai avotoimistossa.

Töiden jälkeen olen ihan poikki, en jaksa edes roskia viedä. Tämän vuoksi kaikki kotityöt ja ylimääräinen meno jää viikonlopuille. Mistä normaaleilla ihmisillä riittää energiaa harrastaa ja elää työpäivien jälkeen? Minustakin olisi kiva käydä leffassa tai kahvilla töiden jälkeen, mutta iltapäivällä ainut ajatus päässä on halu päästä äkkiä kotiin rauhaan ja lepoon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
22/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ahdistushäiriöinen ja sos tilanteiden pelkoa löytyy ja sos tilanteita työssä riittää joten se imee mehut ja olen päivän päätteeksi yleensä niin väsynyt että katson vain telkkaria ja odotan aikaa päästä nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herkkis introvertti ja ihan sama homma.

Loppuilta menee palautumiseen. Minkäs sille hermostolliselle rakenteelleen voi.

Vierailija
24/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin. Tosin fyysinen työ ja ikää jo on. 8 tunnin työpäivät uuvuttaa totaalisesti. Tuntuu että raja tulee kohta vastaan. Yritän päivittäin tsemppiä itseäni sillä että saan olla kiitollinen että on töitä. Ja olenkin kiitollinen, mutta silti jatkuvasti uupunut.

Vierailija
25/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rasituin asiakaspalvelutyössä samalla tavalla kuin ap. Vaihdoin toisenlaiseen työhön ja nyt on energiaa ihan eri tavalla iltaisin ja viikonloppuisin. Käyn salilla pari kertaa viikossa ja joka päivä lenkkeilen koiran kanssa. Ihan hirveästi en kyllä välitä muita ihmisiä nähdä vapailla, oma perhe riittää.

Vierailija
26/26 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen herkkis introvertti ja ihan sama homma.

Loppuilta menee palautumiseen. Minkäs sille hermostolliselle rakenteelleen voi.

Sama täällä.

Syömiset ja liikkumiset eivät muuta asiaa miksikään. Itse ainakin syön terveellisesti ja monipuolisesti ja liikun säännöllisesti, mutta yhä vaan uuvun työnteosta siinä määrin, etten jaksa ylimääräisiä aktiviteetteja tai ihmisiä arkisin enkä kyllä viikonloppuisinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi