Viehätytkö miehestä, joka puristaa tissejäsi ja sanoo "tööt tööt"?
Eli vetoaako huumorin ja erotiikan yhdistelmä sinuun vai oletko hapannaama?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Eli vetoaako huumorin ja erotiikan yhdistelmä sinuun vai oletko hapannaama?
Ai nämä on vaihtoehdot? =D Ilmeisesti olet saanut nenillesi "hauskuudestasi"
Joo, en todellakaan viehäty. Tykkäisitkö sinä, jos sua puristettais munista ja huudettaisiin samoin? Jos tykkäisit, niin me emme todellakaan sopisi yhteen :D
Viehättyykö ap jos kajautan seksikkäästi yhteen kaksi tiiliskiveä niin että ap:n sukuelimet jäävät niiden väliin ja kähisen himokkaasti "I got you, baby!"?
Rinnat ovat herkät. Niihin sattuu. Huumori kyllä kuuluu erotiikkaan, mutta missä kohtaa sitä erotiikkaa tempussasi oli, ap?
No sitte vielä hötköttää vatsaa ja huutaa, että "hyllebahylleba". Ehdoton turn on. On on..
Ihan suunnattoman ällöttävää. Mutta kaikilla on heikko hetkensä: kerran yksi mies tosiaan teki mulle noin keskellä yksiä bileitä. Olin ihan häikäistynyt siitä että se kehtasi olla niin törkeä. Myöhemmin tuo moukka ignoorasi mut täysin ja jutteli jotein kavereillen, myös naisille. Kotiilähtöaikaan tuli ehdotamaan että mennään niiden kämpille, ja menin. Ikävä kyllä äijällä lerpahti kesken nainnin, liekö ollut liian kännissä. En ole koskaan törmännyt mieheen jolla lerpahtaa KESKEN nainnin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suunnattoman ällöttävää. Mutta kaikilla on heikko hetkensä: kerran yksi mies tosiaan teki mulle noin keskellä yksiä bileitä. Olin ihan häikäistynyt siitä että se kehtasi olla niin törkeä. Myöhemmin tuo moukka ignoorasi mut täysin ja jutteli jotein kavereillen, myös naisille. Kotiilähtöaikaan tuli ehdotamaan että mennään niiden kämpille, ja menin. Ikävä kyllä äijällä lerpahti kesken nainnin, liekö ollut liian kännissä. En ole koskaan törmännyt mieheen jolla lerpahtaa KESKEN nainnin.
Ei kai se niin ihmeellistä ole, vaikka kesken lerpahtaisikin. Jos ei veri pysy siellä jostain syystä, niin sitten se ei pysy. Voi johtua kännin asteesta, jännityksestä tai vaikka kiihotuksen katoamisesta kesken (huonon) seksin.
Rinnat on herkkä ja vakava asia, joihin täytyy suhtautua asiaankuuluvaalla hartaudella ja kunnioituksella. Mikäli siis edes pääset lähikosketukseen.