Viehätytkö miehestä, joka puristaa tissejäsi ja sanoo "tööt tööt"?
Eli vetoaako huumorin ja erotiikan yhdistelmä sinuun vai oletko hapannaama?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viehäty ollenkaan. Minusta seksi ja huumori nyt eivät vain sovi yhteen. Eikä taaperon tasolle taantuminen ole millään tavalla kiihottavaa
Seksi ja huumori sopii ja kuuluukin yhteen. Lapselliset lässytykset ei vaan ole huumoria.
No, minusta se huumorikaan ei sovi. Otin sen mukaan, koska aloittajakin sitä kysyi. Minusta mikään, mikä naurattaa, ei voi olla kiihottavaa ja kaikenlainen pelleily latistaa tunnelman.
Mä arvasin, että tällä palstalla on pääasiassa juntteja naisia. Eilen kysyin täällä (en ole ap) ''tykkäättekö naiset jos kehun teidän makua kun annan suuseksiä'' esim ''uuhh kun maistut hyvältä''. Ja se tyrmättiin, mutta sitten joku yläaste tööt tööt tissien puristelu vetoaa naisiin? Juntti on juntti.
No en helvetissä, kyseenalastaisin heti miehen iän ja henkisen kasvun.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin, että tällä palstalla on pääasiassa juntteja naisia. Eilen kysyin täällä (en ole ap) ''tykkäättekö naiset jos kehun teidän makua kun annan suuseksiä'' esim ''uuhh kun maistut hyvältä''. Ja se tyrmättiin, mutta sitten joku yläaste tööt tööt tissien puristelu vetoaa naisiin? Juntti on juntti.
Kylläpä pahoitit mielesi, kun sinun seksitapojasi ei arvostettukaan. Voi kurjuus. 😥 *halaus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä pahoitit mielesi, kun sinun seksitapojasi ei arvostettukaan. Voi kurjuus. 😥 *halaus*
No kyllähän se oudolta tuntuu jos toisen kehuminen vilpittömästi aiheuttaa paskamyrskyn, mutta sitten joku rintojen puristelu ja lapsellinen tööt tööt on kuumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kun joku on nähnyt noin paljon vaivaa, että on opetellut ulkoa noita vuorosanoja, niin sitä ei arvosteta yhtään ja sitten vaan pilkataan pisteliäästi, eikä huokailla ihaillen arvostavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kun joku on nähnyt noin paljon vaivaa, että on opetellut ulkoa noita vuorosanoja, niin sitä ei arvosteta yhtään ja sitten vaan pilkataan pisteliäästi, eikä huokailla ihaillen arvostavasti.
Jos mä tykkään oikeesti pillun mausta niin enkö voi siitä mainita ja kehua? Itse tykkäisin jos joku kehuisi kaluni makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä tykkään oikeesti pillun mausta niin enkö voi siitä mainita ja kehua? Itse tykkäisin jos joku kehuisi kaluni makua.
Et sä mitään pillua ole nuollut, etkä nuole.
Ok, täällä on sitten taas jonnejen kokoontumisajot käynnissä. Kerronpa teille nyt tämän kerran, normaalit aikuiset ihmiset eivät pidä vastaavia juttuja seksikkäinä, hauskoina tai fiksuina. Ymmärrettävää kyllä, että kyseinen genre viihdyttää tietyn ikäisiä, kun kokemusta elämästä/ toisesta sukupuolesta on rajallisesti. Tietoa on paljon mutta ymmärrystä vähän. Kyllä se siitä kun ikää tulee, toivottavasti. Ehkä joskus ymmärrätte aikuisten myötähäpeän jutuistanne:)
Ei se eroottista ole, mutta ei mua haittakaan kun mies usein onnellisena toteaa että tissit!!! Puristelee niitä jonkun boop boop -äänen kanssa tms.
Samanlainen hellyydenosoitus minua ja kehoani kohtaan kuin pepulle taputtaminen, ohimennen suukottaminen, tai vyötärön silittely todeten että sulla on kiva uuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se oudolta tuntuu jos toisen kehuminen vilpittömästi aiheuttaa paskamyrskyn, mutta sitten joku rintojen puristelu ja lapsellinen tööt tööt on kuumaa?
Paskamyrskyn? Ettet sä nyt kuitenkin ollut vähän turhan herkkänahkainen, kultapieni?
Mä tulkitsisin ton niin, että mies ei halua mutta haluaisi vierittää haluttomuuden mun kontolleni. N52
Vierailija kirjoitti:
Ok, täällä on sitten taas jonnejen kokoontumisajot käynnissä. Kerronpa teille nyt tämän kerran, normaalit aikuiset ihmiset eivät pidä vastaavia juttuja seksikkäinä, hauskoina tai fiksuina. Ymmärrettävää kyllä, että kyseinen genre viihdyttää tietyn ikäisiä, kun kokemusta elämästä/ toisesta sukupuolesta on rajallisesti. Tietoa on paljon mutta ymmärrystä vähän. Kyllä se siitä kun ikää tulee, toivottavasti. Ehkä joskus ymmärrätte aikuisten myötähäpeän jutuistanne:)
Nämä itseään niin kovin aikuiseksi kohottavat ovat tahattoman koomisia. Kauhea tarve yrittää määritellä mitä Normaali Aikuinen™ tekee tai ei tee, ja jos tuosta joku julkeaa poiketa, niin hurrrrjat häpeät lankeaa niskoille heti, koska Normaaliksi Aikuiseksi itsensä julistanut palstamamma sanoo niin. Hassua. :)
"Tööt tööt" kuulostaa kyllä vähän lapselliselta.
Mä varmaan yrittäisin kääntää tuon sillä tavalla huumoriksi että toteaisin että mies taitaa haluta piiskaa, kun tuolla tavalla alkaa lässyttää ja ottaisin ohjat käsiini...
Vierailija kirjoitti:
Eli vetoaako huumorin ja erotiikan yhdistelmä sinuun vai oletko hapannaama?
Yks mies ei oikein ymmärtänyt, kun Vettelin hänen kulliaan vuorovedoin ja sanoin samalla: " Sii soo sii soo tippis tappis". Juomalasi oli alla. Jotenkin närkästynyt ilme tuli naamalle. No miehet nyt on tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tykkäät kun mä sanon sun munaa lötkös. Tämähän vaan on huumoria. Hahaha.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen hapannaama.
Saako sinua puristella palleista niin että se sattuu?
Ihan kummallista, että näinkin hyväntuuliseen aloitukseen pitää yrittää vastata hyökkäävästi ja halventavasti. Kaikenlaista porukkaa sitä onkin...
Ja missähän mielikuvitusmaailmassa tuo tööttäily on hyväntuulista. Eipä se vitsailu toiseen suuntaan sitten kelpaakkaan. Mä voin heittäytyä oikein hauskaksi ja kysyä sopivalla hetkellä, että "joko se on siellä." Seksiinhän tällainen hassuttelu sopii oikein hyvin .
No sinä saat viehättyä mistä haluat, vaikka sitten kakkaleikeistä. Menee sinne taapero-osastoon sekin.