Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markettihiusväri, mikä vahingoittaisi vähiten hiuksia?

Vierailija
04.04.2018 |

Onko ihan ruokakaupassa saatavilla sellaisia hiusvärejä, jotka vahingoittais mahdollisimman vähän omaa hiusta? Aikaa sitten ostin jonkin hiusvärin ja sen jälkeen hiukset oli kun hamput pitkään, kunnes kaikki oli kasvanut pois.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista väriä olit ajatellut? Kevytväreissä on miedoimmat hapetteet.

Vierailija
2/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väri vaurioita vaan hapete.

Minkä värinen?

Lorealilla on hyviä ollut mielestäni. Kaikki sellaiset missä on hoitoöljy samassa on hyviä.

Vierailija
4/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-reasonin take away color kestosävyte. En ole kylläkään itse kokeillut, mutta juuri tänään kaupassa tuon tuotteen huomasin ja testaukseen ehdottomasti menee. Peittää pakkauksen mukaan 70% harmaat ja väri haalenee luonnollisesti, kuulostaa minusta hyvältä.

Vierailija
5/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen?

Lorealilla on hyviä ollut mielestäni. Kaikki sellaiset missä on hoitoöljy samassa on hyviä.

Jokin punertavan värinen

ap

Vierailija
6/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Loreal Casting Cream, joka ei ole kestoväri vaan sävyte. Mun hiuksia se ei ole onnistunut vahingoittamaan.

Vierailija
7/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen?

Jokin punertavan värinen

ap

Mikset käytä hennaa?

Vierailija
8/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

henna. Ja nimenomaan luonnonhenna, ei mikään sekoite.

Vierailija
9/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä Loreal Casting Cream, joka ei ole kestoväri vaan sävyte. Mun hiuksia se ei ole onnistunut vahingoittamaan.

Ainakin se on sävytteeksi pitkäkestoinen. Käytin sitä viimeksi toukokuussa -17, eikä vieläkään ole lähtenyt pituuksista pois. Pakkauksessa taisi olla, että kestää 28 pesua.

Vierailija
10/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se on kevytväri.

Vierailija
11/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän myös tätä. Lähinnä silloin tällöin jos ei jaksa hennata hiuksia.

Vierailija
12/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen hiusten oma väri

Vierailija
13/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ota riskiä. kaupan värit ovat voimakkaita aina ja allergisoivat helposti. ekalla kerralla voi tulla vaan lievä reaktio eli ihottumaa ja kutinaa. Värjää mieluummin sävyttävällä punaisella suoravärillä, hoitaa samalla.

Vierailija
14/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja nro 9 kysyy: miten te L'Oreal Casting Creme Glossin käyttäjät olette onnistuneet saamaan sen hiuksistanne pois? Mä menin siihen halpaan, että uskoin sen lähtevän viimeistään, kun n. 28 pesua (n. 10 vk) on kulunut.

Vierailija
15/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Casting Creme on tunnetusti kestoväri vaikka pakkaus muuta väittääkin.

Vierailija
16/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14/14

Kävisit useammin suihkussa

Vierailija
17/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on oma hiusväri, ei ole pakko värjätä ollenkaan. 

Vierailija
18/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä ota riskiä. kaupan värit ovat voimakkaita aina ja allergisoivat helposti. ekalla kerralla voi tulla vaan lievä reaktio eli ihottumaa ja kutinaa. Värjää mieluummin sävyttävällä punaisella suoravärillä, hoitaa samalla.

Millä merkillä näitä on, voitko suositella jotain?

Vierailija
19/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14/14

Kävisit useammin suihkussa

Pesen hiukseni 3 kertaa viikossa, joten 28 pesua tarkoittaa omien laskujeni mukaan n. 9-10 viikkoa, kuten jo kirjoitin. Tukkani on yhä kuparinpunainen pituuksistaan, vaikka käytin väriä viimeksi toukokuussa -17. Itse väriaineesta ei ole pahaa sanottavaa, ja se hoitoaine on aivan ihan, mutta se on selvästi kestoväri. Ärsyttää vaan, kun en yleensä värjäile hiuksia enkä nytkään. Haluaisin tuon punaisen pois, mikä tietysti vaatisi värjäämisen oman (tummanruskean) väriseksi.

Vierailija
20/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä merkillä näitä on, voitko suositella jotain?

Minkäväristä punaista haluat, kirkasta vai oranssia? Esim KCprofessional Color Maskilta löytyy ainakin semmosta punaoranssia sävyä. Sitten Biozellilla pitäisi olla punaisia sävyjä myös.. Kampaamoista ja Prismasta löytyy. Sitten on Color Gloss.