Mikä setä-miehissä vetää naisia puoleensa?
Olen 39-v setä-mies. Nuorena minulla ei ollut mitenkään erityisesti vientiä. Vaimon seuloin aika pienestä ehdokasjoukosta, mutta onneksi tuli edes siedettävä. Vielä kolmekymppisenäkään ei paljon naiset katselleet perään. Mutta nyt neljänkympin paikkeilla tuntuu olevan vientiä vähän joka suuntaan. Eniten alle 30-v naisilta mutta koko skaala noin 20-v - 60-v. En ole vielä kovin paljon osoittanut vastakaikua, mutta kohta tässä varmaan alkaa lämpenemään. :) Onko muilla suunnilleen saman ikäisillä setä-miehillä vastaavaa kokemusta? Ja naiset, mikä teitä tämän ikäluokan miehissä viehättää?
Niin ja rahaa minulla kyllä on mutta olen sen verran pihi, että en anna sen erityisesti näkyä, joten sekään ei ole syynä.
Kommentit (18)
Aha tää alkaa taas.
Ikis siis aktivoitui. Häivyn.
Siellä taas yksi onneton vääntää fantasiaa palstalle.
Mikä setämiehissä vetää puoleensa? Annas kun mietin. Ei mikään. Mieluummin menen teloitettavaksi kuin kosken yli kolmekymppiseen mieheen.
N27
Vierailija kirjoitti:
Mikä setämiehissä vetää puoleensa? Annas kun mietin. Ei mikään. Mieluummin menen teloitettavaksi kuin kosken yli kolmekymppiseen mieheen.
N27
Näinhän sitä voi huudella... Mutta olet kuin sulaa voita kun setä-mies ottaa sinut seinää vasten! ;)
Sedillä alkaa mielikuvitus kompensoida erektion huononemista, siitä tuo apnnluulo johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sedillä alkaa mielikuvitus kompensoida erektion huononemista, siitä tuo apnnluulo johtuu.
Olet taitava solvaamaan miestä.
Toki olet ap ja solvaat siis omaa tekstiäsi.
Idiootti.
Setä-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Näinhän sitä voi huudella... Mutta olet kuin sulaa voita kun setä-mies ottaa sinut seinää vasten! ;)
Pappa on hyvä ja pitää fantasiansa omana tietonaan. Mä en ees sylkäse kaltasiis päin.
N27
Vierailija kirjoitti:
N27
Kolmen vuoden kuluttua teloitukseen siis...
Parhaan setämiesfantasian kuulin 70v umpijuopolta, jolta valui kusi toisesta lahkeesta.
Sille oli kuulemma 25v tyttö halunnut tulla raskaaksi ja oli kuulemma kerrasta tärpännytkin :D
Suuttui lopulta, kun en uskonut. Elävät niin vahvasti fantasioissaan raasut.
En tiedä kuka, tai mikä on Ikis, tai sitä onko tämä provo vai ei, mutta sen verran kommentoin tosielämän juttuja, että olen kyllä huomannut jotain tämän suuntaista. Olen aina ollut ihan suhteellisen tyytyväinen flaksiini, ei nyt mitään ylitarjontaa ole koskaan ollut, mutta sopivasti omiin tarpeisiin. Muutama vuosi ennen neljääkymmentä ikävuotta alkoi kuitenkin kehitys, joka jatkuu vielä muutama vuosi sen jälkeenkin. Kiinnostushaarukka leveni selvästi n. 10-15 vuotta itseä nuoremmista, suunnilleen saman verran itseä vanhempiin naisiin. Olen ihan normaali ikäiseni mies, pukeudun ehkä hivenen keskivertoa nuorekkaammin. Tosin baarissa aina smart casual, en ole yöelämässä yleensä tennareissa ja hupparissa. "Setämies" voi tarkoittaa ehkä kuitenkin enemmän jotain muuta miestyyppiä, mutta avauksessa on sen aitoudesta riippumatta ripaus totuutta.
Vierailija kirjoitti:
N27
Tervemenoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Kolmen vuoden kuluttua teloitukseen siis...
Kuvitteletko, etten kolmekymppisenä tai vanhempana saisi alle 30-vuotiasta miestä? :D sitä paitsi mun miesmaku vanhenee samalla kun mäkin vanhenen.
N27
Vanha, eltaantunut ja ryppyinen ukkeli. Yööök.
Mä taas ajattelen että neljänkympin kohdalla olen muuttunut vaarattomaksi ja siksi naiset lähestyy.
Huono