Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain palautuksia 5000 e! Ihanaa, että verottajankin joskus muistaa

Vierailija
04.04.2018 |

Koskaan en oo näin paljon saanut. Ihanaa!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli veroprosentti 15, nostin se 24..näin olen tehnyt aina.

Kyllä minä tiedän, että palautukset ovat liikaa maksettuja veroja, mutta mä HALUAN saada joulukuussa 5-6tuhatta euroa.

Tuolla tavalla inflaatio on vienyt omansa ja kaikki se aika on mennyt hukkaan jonka tuo 5-6k olisi voinut kasvaa arvoa sijoitettuna.

Mutta kukin taaplaa tyylillään...

Vierailija
22/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, että palautukset ovat liikaa maksettuja veroja, mutta mä HALUAN saada joulukuussa 5-6tuhatta euroa.

Tuolla tavalla inflaatio on vienyt omansa ja kaikki se aika on mennyt hukkaan jonka tuo 5-6k olisi voinut kasvaa arvoa sijoitettuna.

Mutta kukin taaplaa tyylillään...

Niinpä..ei ole sun pussista pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa, jonka kirje ei tullut vielä tänään postin mukana?

Vierailija
24/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa, jonka kirje ei tullut vielä tänään postin mukana?

Et ole ainoa.

Vierailija
25/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisiko mielummin vaikka säästää joka kuukausi osakkeisiin ja säästötilille? Saisit korkoa korolle -ilmiön avulla oikeasti ilmaista rahaakin vähän kerättyä.  Verottaja ei lisää palautuksiin sinulle korkoa, eli se on todella huono tapa "säästää". 

Vierailija
26/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina ihan tietoisesti vähän liikaa veroja. Se ei paljoa tunnu kuukausitasolla mutta joulun alla on kiva saada palautuksia. Yleensä noin 600-800€.

Vierailija
27/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt heti ruvetko himmentämään aapeen iloa...vai joko iski kateus...

Ei tarvitse kadehtia kun rukkaa veroprossansa niin että saa omat rahat käyttöönsä jo  saman vuoden aikana. Ne ehtivät tuottaa jo muutamat osingotkin ennen kuin palstamammat edes tietävät paljonko maksoivat liikaa veroja.

Vierailija
28/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan aina ihan tietoisesti vähän liikaa veroja. Se ei paljoa tunnu kuukausitasolla mutta joulun alla on kiva saada palautuksia. Yleensä noin 600-800€.

Sijoita se muutama kymppi kuukaudessa mieluummin rahastoihin sen  sijaan että lainaat sen verokarhulle vuodeksi. Opettele säästämään ja ennakoimaan niin ei tarvitse käyttää verottaja säästöpossuna.

Vierailija
29/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoita se muutama kymppi kuukaudessa mieluummin rahastoihin sen  sijaan että lainaat sen verokarhulle vuodeksi. Opettele säästämään ja ennakoimaan niin ei tarvitse käyttää verottaja säästöpossuna.

Juuri näin. Lisäksi pienet mätkyt anteeksiannetaan, raja löytyy verottajan sivuilta, on joku reilu 100e. Eli mielummin kantsii jopa maksaa ihan hitusen liian vähän veroja, niin saa oikeasti ilmaista rahaa valtiolta. ;) 

Vierailija
30/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah.. tyhmästi olet veroja maksellut.

Vierailija
31/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lisäksi pienet mätkyt anteeksiannetaan, raja löytyy verottajan sivuilta, on joku reilu 100e. Eli mielummin kantsii jopa maksaa ihan hitusen liian vähän veroja, niin saa oikeasti ilmaista rahaa valtiolta. ;) 

Ei ole kyllä noin iso tuo raja!

Puhutaan korkeintaan parista kympistä mitä saa "anteeksi".

Vierailija
32/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä noin iso tuo raja!

Puhutaan korkeintaan parista kympistä mitä saa "anteeksi".

Oho näköjään ovat kiristäneet rajaa, tosiaan on nyt 10€ raja vaan. Itse siis pari vuotta sitten sain 40€ mätkyjä ja ne annettiin anteeksi. En muista pitikö tohon sitten perustella jotain vai oliko raja silloin korkeampi. Laitan siis verot yleensä niin tasan kun voi, ei tule yleensä mätkyjä eikä palautuksia, tuolloin oli tulult joku laskuvirhe. 

Vierailija
33/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 10 euron jäännösveroa ei peritä. Eli siihen kannattaa tähdätä ;)

Itse pääsiin viime vuonna jo lähelle ja sain valtiolta 8e ilmaista rahaa.

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/maksami…

Vierailija
34/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 2000 euroa. Tai olen saanut jo monta vuotta. Tarpeeksi korkea veroprosentti ja sieltä ne sitten joskus palautuu.

Vierailija
35/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiotte jatkossa säästää joulurahat, kun siirrytään reaaliaikaseen verotukseen?

Vierailija
36/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aiotte jatkossa säästää joulurahat, kun siirrytään reaaliaikaseen verotukseen?

Nautitaan niin kauan kuin voidaan! :)

Vierailija
37/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyeksi jää tuo riemu.

Vierailija
38/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyeksi jää tuo riemu.

Miten niin? Jo kymmenen vuotta takana, eli mukavan aikaa on saanut nauttia. 

Vierailija
39/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyeksi jää tuo riemu.

Miten niin? Jo kymmenen vuotta takana, eli mukavan aikaa on saanut nauttia. 

Nautit kun saat antaa rahasi valtiolle lainaan? Ok!

Kuinkahan kovasti tääläkin lisääntyy joulun kerjuuketjut, kun reaaliverotus astuu voimaan.

Vierailija
40/45 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain 2000 euroa. Tai olen saanut jo monta vuotta. Tarpeeksi korkea veroprosentti ja sieltä ne sitten joskus palautuu.

Olet hyvasydaminen ihminen kun annat joka vuosi valtiolle korotonta lainaa. Ne nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi