Paljon olette käyttäneet rahaa päihteisin viimeisen 2 vuoden aikana?
Kommentit (67)
14,70€. Ostin viime kuussa Cittarista sixpäkin 5,5 prosenttista Lonkeroa. Yhden tölkin olen juonut. Saattaakin olla, että näiden kanssa käy kuten noin 10 vuotta sitten Alkosta ostamani kuusikon kanssa, kaadon niistä kolme viemäriin pari vuotta sitten kun muutin. Pidän Lonkerosta mutta ei vaan tule juotua.
Todella vähän. Kännissä oon ollu viimeisen kahden vuoden aikana alle 10 kertaa. Baarissa menee noin 30-40 euroa/ilta.
huh, en halua edes tietää. viikon amsterdamin reissullakin paloi yli 200 euroa (josta alkoholiin max. 50e)
Viimeisen puolen vuoden aikana noin 100€, viimeisten 2v aikana en edes halua tietää, ehkä 10.000€.
Varmaankin noin 30 euroa, tarjoiluihin on mennyt noin 300 euroa.
.
Muinoin meni 150-200 euroa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi tai tee ei ole päihteitä vaan piristäviä nautintoaineita, ne eivät päihdytä.
Juu, harvemmin kuulee että joku on ollut katkolla koska teen juonti on lähtenyt lapasesta.
Tuleeko kahvista vieroitusoireita? Niin, sitähän minäkin...
Paljon olet kahvia kitannut jos et pääse eroon ilman vieroitusoireita.
Mitä kummaa nyt taas. Ihan normi 5-10 kuppia päivässä menee, mutta järkky päänsärky ja epätodellinen olo tulee, jos joutuu olemaan ilman kofeiinia.
Veikkaisin että 50e riittää jos puhutaan siitä mitä itse olen käyttänyt, ehkä 200e jos lasketaan mitä on vieraille tarjottu js puolisolle ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi tai tee ei ole päihteitä vaan piristäviä nautintoaineita, ne eivät päihdytä.
Teaniinilla on kyllä mielestäni päihdyttävä vaikutus, tosi sitä on vaikea saada niin suuria määriä teetä juomalla.
Ehkä muutaman kympin. Ostin juhlia varten sukulaisille juomia. Minä ja miehemme emme juo tai käytä muitakaan pähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, harvemmin kuulee että joku on ollut katkolla koska teen juonti on lähtenyt lapasesta.
Tuleeko kahvista vieroitusoireita? Niin, sitähän minäkin...
Paljon olet kahvia kitannut jos et pääse eroon ilman vieroitusoireita.
Mitä kummaa nyt taas. Ihan normi 5-10 kuppia päivässä menee, mutta järkky päänsärky ja epätodellinen olo tulee, jos joutuu olemaan ilman kofeiinia.
Mä juon kaksi mukillista kahvia arkipäivisin ja viikonloppuisin huomaan päänsäryn tulevan, jos nukun liian pitkään, enkä ole juonut vielä kahvia. Ei siihen päänsärkyyn paljon vaadita.
Kahviin ainakin noin 200 €, 52 pakettia. Olueen noin 100 tuoppia * 6,50€ /kpl. Ja yksi valmiiksi kääritty kannabissätkä Amsterdamissa, 4€.
Ehkä 100€ sisältäen Virosta tuodut ja Suomessa ravintolassa juodut. Juuri pääsiäisenä join 3 ploa olutta ja oksensin :(... ehkä makkarassa oli jotain vikaa.
AinaRaitis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on naurettavaa väittää että kahvi, tee tai kaakao olisivat päihteitä. Sitä vastoin lääkkeiden väärinkäyttö, liiman haistelu ja cannabis kuuluvat päihteisiin kuten tupakka ja alkoholi.
Teen ja kahvin juonti ei esimerkiksi vaikuta kuljettajan kykyyn ajaa autoa.
Jos kahvi, tee tai kaakao olisivat päihteitä niin eihän lapsetkaan saisi juoda esim. kaakaota :D
Pari tonnia. Tajusin just samalla, että mistä alan säästää. N. 80 €/kk ja aion kyllä pudottaa ton summan viiteenkymppiin.