Paranormaalit jutut
Aattelin kysyä teiltä muilta että mitä paranormaaleja juttuja teille on käynyt.
Itselleni ei ole käynyt mitään ihmeellistä, mutta kiva lukea muiden juttuja.
Kommentit (2)
Voin nyt kertoa vanhan asuntoni tapahtumista , kun mieheni istuu lähelläni vauva sylissä ja aurinko paistaa mutta jos olisi yö ja olisin yksin.. ei ikinä.
Kyseessä oli 2 huonetta + keittiö rivarikämppä, päätyasunto joka rajoittui metsään. Vieresessä asunnossa asui teini-ikäinen downtyttö isänsä kanssa ja vaikka tyttö joskus huudatti musiikkia todella kovaa, olivat lähes huomaamattomia seinänaapureita.Olin tuolloin lapseton sinkku ja olin myyjänä Siwassa, kotiin tultua nyhjötin yleensä kotona sillä en koskaan ole ollut mikään bilehile.
Ensimmäinen outo tapaus: hyppivä meikkipussi. Minulla ei ollut kissoja jotka pudottelisivat tavaroita, mutta niin vain meikkipussi loikkasi pesukoneen päältä lattialle kun poistuin hetkeksi. Kone ei ollut päällä.
Toisena päivänä join kahvia takapihalla, kun kääntyessäni näin hahmon keittiössä. Otin harjan aseeksi ja menin sisään huutaen kuin soturiprinsessa Zena ,että tuu esiin niin saat tästä ! Ei ketään, ovi lukossa. Olisinko voinut jotenkin nähdä itseni lasista? Oliko se ollut jokin heijastus?
Tämän jälkeen.. Valojen välkkymistä. Paniikkikohtauksia joita luulin ensin sydäviaksi tai joksikin muuksi vakavaksi. Diagnoosi hävetti ja hämmensi, en ollut ikinä kärsinyt mistään henkisen puolen ongelmista. Minulla oli kiva asunto ja työ, miksi aloin yhtäkkiä panikoida?! Kurkkua kuristi ja sydän hakkasi hulluna päivittäin, vain töissä oireet helpottivat.
Joo.. en nyt halua muistella enempää.
Mina naki eilen kun iso superaman lentää taloni ylapuolella paastaen pepustaan suurenmoisen piarun savupiippuuni Joutua lahtea oma kodista pois haju takia ollako paranormaali?