Söin hetki sitten vähän alle 400mg Opamoxia, tarvitseeko ottaa yhteyttä mihinkään?
Tuntuu että elämä onkin ihan kivaa näin pöhnässä, kaikki naurattaa. :D Tällainen hypoteettinen kysymys vaan, tarkoitus olisi viedä tää loppuun astikin näin lääkkeiden vaikutuksen alaisena.
Kommentit (33)
No lähimpään lehteen kyllä voisit soittaa ja tiedustella niiden kiinnostusta asiaan......
yliannostuksen otit ja aivot pettävät, siksi on niin hauskaa ; D
Et sä tohon määrään ainakaan kuole
Vierailija kirjoitti:
Mun lääkäri ei enää määrää mulle opamoxia ahdistukseen..saan kärvistellä ilman
K..uole pois v..tun sekopää
Ei munkaan lääkäri, nää lääkkeet oli vuoden takaisia
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin asiallisia vastauksia
Arvostaisin asiallisia aloituksia.
Mun kirurgi ei edes noita kirjoita lääkkeeksi. Sano että sama asia että ostaisin heroiinia katukaupasta. Kiva kärsiä jatkuvista kivuista.
Mikä näitä kommentteja oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun kirurgi ei edes noita kirjoita lääkkeeksi. Sano että sama asia että ostaisin heroiinia katukaupasta. Kiva kärsiä jatkuvista kivuista.
Mikä sua vaivaa oikein?
Haha! Nuo on nynnyjä lasten bentsoja, Xanorit on huikeempia!
Vierailija kirjoitti:
Ei määrää bentsoja kipulääkkeeksi? Ja tuskimpa sanoi, että opamox on sama kuin asia heroiini.
1,5 kk sitten pääsin vihdoin eroon 5 vuoden bentsokoukusta. Se on todella niin kuin herskakoukku fyysisine oireineen. Muutaman kerran taju lähti viekkareissa ja pumppu meinas sanoa sopimuksen irti. Et kuole 500mg, saattaa äkkiseltään vähän väsyttää.
Niin rupee varmaan väsyttämään, otan iltaisin 15 mg ja nukahdan lähes heti.
Höh. Kevyttä kamaa. Mulla reseptillä 500 mg Ketipinoria. Tosin itse pudottanut 300 mg:aan, mutta ei tuo 500 tunnu missään.
Krisse
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Soita 112 heti.
En, kun edel1öleen haluan kuolla. Toisaalta . Jos peräännun hirttäöytymisrstä niin olisiko 112 oikea numero?
Kuule, tee sinä ihan mitä huvittaa...