Nainen 40+ seurustelisitko 70+ miehen kanssa?
Itse en. Turha selittää, että 70+ on nuori. Ruttupakaraisia papparaisia. Haluavat vaan silmäiloa ja ovat siis itsekkäitä todellisuuden tajun menettäneitä. Miten tuon ikäisen kanssa mennään festareille?..
Kommentit (21)
Ap, hanki hoitoa pakkomielteeseesi. Sä olet tästä aiheesta kirjoittanut varmaan sata versiota vuosien aikana. Toisten onni ei ole sulta veks joten älä kommentoi juttuja jotka eivät sulle kuulu.
Luin tuosta että ruutupakaraisia :D
Seurustelisin jos miehellä on valtaa.
Jos se olisi vampyyri, niin voisin seurustella.
Jos olis paljon rahaa ja kohta kuolemassa pois, niin voisin harkita.
En ole tehnyt kyllä yhtään aloitusta aiheesta. Näyttää olevan arka aihe joillekkin... Päädyin sinkkumarkkinoille 4kk sitten, ja suurin yhteydenotto tulee noilta paapoilta, vaikka olen hakenut 35-52 vuotiasta miestä. Olen kertonut, että käyn joka kesä esim. Provinssissa, ja tykkään raskaammasta musiikista. Iskelmätyypit ei kelpaa.
Ap.
Hyi Helvata en! Appiukko on 74 ja ihan kääpä!
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt kyllä yhtään aloitusta aiheesta. Näyttää olevan arka aihe joillekkin... Päädyin sinkkumarkkinoille 4kk sitten, ja suurin yhteydenotto tulee noilta paapoilta, vaikka olen hakenut 35-52 vuotiasta miestä. Olen kertonut, että käyn joka kesä esim. Provinssissa, ja tykkään raskaammasta musiikista. Iskelmätyypit ei kelpaa.
Ap.
Älähän nyt vähättele pappojen musiikkimakua. https://www.youtube.com/watch?v=k6iG9wu7biY
En. Enkä kuuskymppisen. 55 on vähän liikaa. Mutta hieman itseäni nuorempi kävisi.
Voi mennä Porin jazzeihin. Ja eikös ilosaareen pääse ilmaiseksi?
Eikös nuo 70 v tykkää raskaasta musiikista, jos ne oli parikymppisiä kun tuli Black Sabbath ja Led zeppelin?
En. Enkä panisi. 50v on yläikäraja. t. N45v
No en seurustelisi. Olen 41-vuotias ja omat lapset 13 ja 10v. En todellakaan haluaisi alkaa hoivaamaan ketään vielä 20 vuoteen. Juu ei.
No en tod. Omien vanhempien ikäpolvea. Haluan kumppanin, en omaishoidettavaa. Vaikea kuvitella että seurustelisin edes viisikymppisen kanssa.
n41v
Tosiasia on, ettei 70-vuotiaasta ole kumppaniksi. Kymmenen vuoden päästä alkaa yhdeksäs vuosikymmen. Kokemusta on..
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä Porin jazzeihin. Ja eikös ilosaareen pääse ilmaiseksi?
Eikös nuo 70 v tykkää raskaasta musiikista, jos ne oli parikymppisiä kun tuli Black Sabbath ja Led zeppelin?
Tuska on myös vielä listalla, et vähän nuorempaan genreä musiikissa.
Ap.
Seurusteleehan se 20+ Eerikakin sen rutikuivan 70+ muumion kanssa.
Osuvat vielä samalle vkl.lle, et ei kyl 70v papat pysy kyydissä. Häpeisin myös kuollakseni.
Ap.
No en seurustelisi. Ihan eri sukupolvea.