Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio koskaan parisuhteeseen ilmavaivojeni takia

Vierailija
03.04.2018 |

Voi kyllä, kuinka naurettavalta kuulostaakin niin päätin olla ikisinkku vatsani takia. En vain yksinkertaisesti pysty asumaan kenenkään kanssa, koska vatsaongelmani aiheuttaa kamalaa häpeää! :( ei täällä huushollissa pysty iltaisin hengittämään, kun maha on niin täynnä ilmaa ja aina saa olla ikkuna auki tuulettamassa ! Kaikkea olen kokeillut; gluteenitonta, maidotonta, vegaanista, fodmapia. Ihan kamalaa, ei kukaan pysty olemaan kanssani samassa talossa jatkuvan kaasuttelun takia D: muuten kroppani on treenattu ja olen terveen näköinen, mutta tuo MAHA. Yhyyy :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahahhahaaa. Oot aivan kuin minä. Katkaisin jopa uuden miehen luota yöllä kaksikin kertaa mahani takia kun piti mennä kotiin pierimään :DDD Mä kyllä pierun exieni kanssa ihan vapaasti eikä niitä haitannut yhtään :)

Mut aina mietin juuri uuden miehen kanssa että voi muutaman tunnin vain olla ja sit alkaa kertyy mahaan ja sattuuuu

Vierailija
2/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lääkärikunta on ottanut jotain kantaa ilmastointivaikeuksiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilu ei riitä, kyllä niitä ruokavalioita pitää noudattaa pitempään kuin kuukausi.Kokeile vielä VHH:ta ja jätä viljat veks.

Vierailija
4/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Vierailija
5/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Sen soida: "Sen kuulee täs kaupungis jokainen. Kilometrien päähän se paukkuu" -Elastinen

Vierailija
6/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, maalima on valintoja täynnä. Yksin piereskely on kyllä kivempaa, kuin seuran kanssa.

Vierailija
7/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy lääkärissä? Vaikeisiin ilmavaivoihin voi olla muitakin syitä kuin ruokavalio.

Vierailija
8/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi pieruperse. Tosin olen naimisissa ja nämä vaivat ovat tulleet vasta myöhemmin. Huumorilla on selvitty pahimpina päivinä. Mutta suosittelen etsimään jotain rohtoa, joka pienentää niitä ilmakuplia siellä vatsassa. En tiedä auttaako, kun en ole vielä itse kokeillut. Mun mahaani ei auta ruokavaliot, koska syynä on stressi.

N42

Vierailija
9/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parikin miesystävää jotka menee vessaan ja kuuluu kauhee loputon plörölöö.

No en mä sen takia niitä oo jättänyt.

Mut jos laktoosivaivojen tms takia ei nykyään voi pariutua niin sit se on niin.

Nuo miehet on pysyneet sinkkuina eli ehkä oon suurpiirteinen nainen..

Vierailija
10/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta, jatka kokeiluja. Onko laktoosi-intoleranssi ja keliakia testattu verikokeilla? Seuraavaksi suosittelisin kokeilemaan vähäkuituista ruokavaliota (resistentti tärkkelys lasketaan tässä yhteydessä kuiduksi), se on toiminut minulla. Ravintokuitu on määritelmän mukaan ruuansulatuksessa sulamatonta hiilihydraattia, ja se ruokkii paksusuolen bakteereja. Bakteerikannasta riippuen se voi tuottaa paljon kaasua.

Voi olla jokin muukin ruuansulatusongelma. Jos ei ole mitään hajua mikä sen aiheuttaa, niin jätä kaikki pois ja lisää ruoka-aineita takaisin yksi kerrallaan ja jätä uudestaan pois jos se pierettää.

Vierailija
11/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi v... onneksi minun kaunis ja palvelualtis filippiiniläisvaimo ei piere. Koskaan.

M

Vierailija
12/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Cuplaton nimistä valmistetta.

Vierailija
13/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvän suolen oireyhtymä.

Vierailija
14/21 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistuta oisko sulla helikobakteeri, eli lääkäriin.

Vierailija
15/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Nuo ruokavaliokokeilusi ovat todennäköisesti pahentaneet tilannetta.

Laittaisitko tähän tyypillisen päiväi ruuat,juomat, vitamiinit, hivenaieet sekä jääkaappisi sisällön. Syy saattaa olla ihan silmiesi edessä, mutta et ole vain ajatellut asiaa.

Vierailija
16/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se ei ole ongelma, sillä käytössä on pieni huomaamaton pakari, josta vatsakaasu purkautuuu vaivihkaa ulos.

Vierailija
17/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa on kun olet täynnä ilmaa mutta pieru ei vaan tule ulos vaan velloo vattassa. Kyllä siinä vaiheessa piereminen on yhtä juhlaa ja ikisinkkuus pieni hinta siitä.

Vierailija
18/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kuule itsellesi piereskelevä mies, sillä ongelma ratkeaa.

Me mieheni kanssa kyllä tavattiin ihan sattumalta. Mietin alussa, että miten noin hyvännäköinen, huumorintajuinen ja varakas mies ei ole varattu. Eikä ole koskaan edes asunut avoliitossa.

Kaappihomoksi ajattelin ja niinpä en yhtään "tehny itteäni tykö" ja piereskelin melko vapautuneesti.

Kerrankin sanoin lähteväni "muka tupakalle" ulos mutta että oikeasti menen pusikkoon pieremään.

Hän lähti mukaan ja avauduin vielä, että pitää mennä varoiksi kyykkypaskalle, koska en voi etukäteen tietää tuleeko lusikallinen, kun on tuo colitis ulcerosa.

Vetelin siinä sitten pierusinfonian ja veistelin jotain vitsintynkää.

Kun tulin pusikosta, mies virnuillen kysyi, että eikö sua yhtään hävetä? Minä vastasin, että joo hävettää kyllä kun en laskuttanu tästä yksityiskonsertista.

Yhteisen harrastuksen parissa aika tiiviisti tavattiin ja käytiin säännöllisesti "muka tupakalla". Kunnes minulle selvisi miksi mies kulki kanssani ulkona. HÄNELLÄ OLI SAMA VAIVA! Mutta meni aika kauan, ennen kuin omalta piereskelemiseltäni kuulin hänen päästävän kimakan paukun.

Se oli avaava hetki. Huusin puskasta, että mä kuulin ton! Ja mies tuli pusikkoon ja virnuili ja sanoi muka viattomana MINKÄ?

Meillä on ihan oma juttumme, ollut jo useamman vuoden. Naimisiin mentiin maistraatissa, ihan yhteisen vaivamme vuoksi.

Miehelläni ilmavaivat ovat osittain psykosomaattisia sillä ne selvästi pahenevat esim. kirkoissa, teatterissa, lentomatkoilla ja kaikissa sellaisissa sosiaalisissa tilanteissa, joista ei voi nopeasti poistua.

"Soita mulle" toimii julkisilla paikoilla, kun soittoääni on valittu sellaiseksi että se peittää pierun äänen.

Ja huolellisella ravinnon valinnalla ja yhdistelyllä pierut saa melko hajuttomaksi.

Ja onhan pierut ehtymätön huumorin lähde. Sanoinkin miehelleni taannoin, että ollaankohan me vähän jälkeenjääneitä kun jaksetaan vääntää vitsiä näin brutaalista aiheesta?

Mutta hauskoja sattumuksia on ollut, jos ei ihan päivittäin niin viikottain.

Ja juu myös 69:ssä on paukuteltu puolin ja toisin. Kun mieheltäni pääsi, sanoin vain että kiitos olen aina halunnutkin kiharan otsatukan. Ja kun minulta pääsi sanoi mieheni, että ei lentosuukkoja enää kun ollaan jo tositoimissa...

Olemme valitettavasti joutuneet tekemään päätöksen, että emme hanki lapsia -ainakaan biologisia. Koska sairautemme periytyvyys on melko todennäköistä. Meillä kummallakin on piereskelevä lähisukulainen.

Adoptiostakin on puhuttu mutta prosessi on pitkä ja meillä alkaa kohta ikä tulla vastaan...

Suosittelen AP:lle deittisivustoa, johon hän nimettömänä laittaa seuranhaku ilmoituksen jossa kertoo kärsivänsä ilmavaivoista.

Ne ovat paljon yleisempiä, kuin luullaan. Saatat yllättyä vastausten määrästä.

Vierailija
19/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Olen sanaton:O

Vierailija
20/21 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha suolistovamma ja töissäkin tässä on tulossa paha ongelma. Itse kyllä vain menen vessaan päästämään ilmoja reilusti. Mies onneksi ymmärtää ja tukee :) Itsellä on tulehdus suolistossa ja siksi ilmaa kertyy...  Inhottavaa, mutta ei estä minua olemasta parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä