Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsuuden/nuoruuden inhokkivaatteet?

Vierailija
03.04.2018 |

Aloitan tällä: laamapaita. Olen vähän erityisherkkä iholtani ja myöhemmin selvisi, että olen villalle allerginen. Lapsena 70-luvulla lapsille puettiin päälle laamapaita, sellainen villainen, ohut, valkoinen ja piukka aluspaita. HYI S**TANA. Ihan puistattaa pelkkä ajatuskin. Erityisesti vastapesty ja puhdas laamapaita, kun se oli kutistunut pieneksi ja ihan NATISI venyessään.

Siihen oli pukeuduttava, ja ainoa mitä keksin oli hakata sitä lattiaan, venyttää ja kiskoa sitä isommaksi ja muokata vähän löysemmäksi ja pehmeämmäksi. Tämä tietysti äidiltä salaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti käyttää toppahaalaria talvella koulussa vielä kun muilla oli jo kaksisaiset talviasut. :( Nolotti.

Vierailija
22/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti käyttää toppahaalaria talvella koulussa vielä kun muilla oli jo kaksisaiset talviasut. :( Nolotti.

2000-luvulla syntynyt kirjoittaja ilmeisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella jouduin käyttämään päähinettä, joka oli sellainen vähän kommandopipotyyppinen ja kokonaisuudessaan topattu. Siinä oli yksi reikä, että juuri ja juuri näki ja pystyi hengittämään. Kangas kuitenkin peitti kulmakarvat ja alahuulen ja toimi tietekin samalla myös kaulurina. Mikä pahinta, pipo oli ihonvärinen. Näytin mielestäni siinä pipossa ihan Kekkoselta :(