Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko änkeää TAAS kauhukakaroineen kylään, koska ”lapsilla on tylsää”!

Vierailija
03.04.2018 |

Varmasti syynä on oikeasti se, että ei jaksa niitä lapsia.

Minkä takia on tehnyt 4 lasta pienellä ikäerolla! Nuorin on 5kk, seuraava 1v10kk, sitten on 3- ja 5-vuotiaat. Hän on lasten kanssa päivät kotona. Me ollaan päivät töissä ja lapsi eskarissa.

Sisko halusi tarkoituksella lapset pienellä ikäerolla, että ”niillä on seuraa toisistaan”, mutta nyt heillä onkin ”aina tylsää”. Olen ymmärtänyt, että kolme isointa tappelee keskenään koko ajan.

He eivät tottele mitään ja kirjaimellisesti hyppivät seinille. Joka kerta kun ovat käyneet meillä, meidän tyttö itkee: ”Äiti, mä JUST siivosin mun huoneen! TAAS ne sotki!”. Ja aina me siivoamme heidän jäljet. Ymmärrän todella hyvin tyttäreni turhautumisen. Hän ei tykkää yhtään sotkusta ja on luonteeltaan rauhallinen.

Siskolle tulee aina yhtäkkiä kiire ja hän ”kyllä jäisi siivoamaan, mutta ei millään ehdi”.

Joskus olen ehdottanut, että menisivät äidille, mutta äiti onnistuu aina puhumaan niin, että eivät mene. No siellä ei ole leluja eikä tekemistä jne.

Just alkoi arki ja just lomalla siivottiin. En jaksaisi nyt sitä hullunmyllyä.

Sisko aina tyrkkää vauvan mulle syliin ja kuvittelee että olen ihan innoissani, vaikka olen tehnyt selväksi, että en erityisemmin välitä vauvoista.

HELP!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske siskoa ottamaan oma lelukassi mukaan.

Vierailija
42/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja täti kirjoitti:

Just niin suomalaista meininkiä.

Millä perusteella tämä on nimenomaan suomalaista meininkiä? Luuletko, että kaikki suomalaiset perheet ovat tällaisia ja kaikki ulkomaalaiset perheet erilaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kaiken muun mitä sanoit, mutta en tuota ettet voi antaa lapsellesi pieniä vaatteita siskollesi, vaikka ette itse niitä enää tarvitse.. Vai säästätkö pikkusisarukselle?

Minusta tuo on todiste sun itsekkyydestäsi ja vei maun koko aloituksesta. Että ei sen vertaa voi auttaa lähisukulaista.

Voi hyvä luoja teitä jeesustelijoita. Mitä jos ap antaa ne jollekin toiselle? Näin itse teen. Aluksi annoin siskolle, mutta sitten, kun sieltä alkoi tulla vaatimuksia ostaa vihreä haalari kun heidän Jemina tykkää vihreästä ja kaatikosta, johon laitoin pieniä vaatteita alkoi kadota tavaraa laitoin lopun. Ikinä ei edes kiittänyt, se oli vaan automaatio, että multa saa ja vaatimuksia voi esittää. Nykyään annan suurimman osan kaverilleni ja sisko ostakoon itse sitä mikä miellyttää, mun lapsille ostetaan heitä miellyttäviä vaatteita.

No Ap ei sanonut mitään jollekin muulle antamisesta eikä siitä että sisko käyttäytyisi kuvailemallasi tavalla. Tästä syystä oletin että Ap ei ole antamassa niitä kellekään muulle, mutta ei halua siskoaankaan auttaa.

Vierailija
44/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä helppo provotrollata.

Vierailija
45/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan avaa ovea ja jos kolkuttelu ei lopu, soita poliisi!

Tuohan täyttää kotirauhan häirinnän merkit, jos kiellät eikä usko.

Vierailija
46/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja täti kirjoitti:

Just niin suomalaista meininkiä. Olisin niin ilonen,jos mun sisko kävis lapsensa kanssa useemmin meillä. Välillä pitää oikein pyytää kylään. Ja mieluusti otan ja hoidan siskon lasta tässä omien lisäks. Musta on ihanaa olla täti. Ja toivon, että ihmiset osais enempi arvostaa sitä sukulaissuhdetta, jos nyt vaan haittana on se ettet kestä sotkua.. ja miks et vois antaa ylijäämävaatetta pois? Me ollaan annettu ilmasiks puolitutuille ”merkki”lastenhoitotarvikkeet jne

Surullista.

Sulla on selkeesti  paljon ongelmia luetun ymmärtämisessä koska muuten ei ois kirjoittanut aivopieruasi tänne. Toisten  siskot ovat, usko tai älä, riesa. Mikä  tuossa ap:n kirjoituksessa meni  yli sun ymmärryksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan