Onko olemassa huonoja suudelmia? Vai onko kaikki jalat alta vieviä jotka
johtaa rakastumiseen tai vähintään ihastumiseen? Kokemuksia kenelläkään?
Kommentit (58)
Kyllä on. Ilmeisesti tunne oli molemminpuolinen, koska tää surkea suutelija ystävällisesti tarjoutui, että hän voisi opettaa mua suutelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuntuu siltä kuin kuollut etana olisi suussa niin on se aika kamala.
Ei voi mitään, mutta repesin tälle. Kuollut etana suussa 🤣🤣🤣🐌
Sama 😂
Yleensä naiset huonoja suutelemaan . Ei ne ossaa mittään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset huonoja suutelemaan . Ei ne ossaa mittään.
Montaako miestä ja naista olet suudellut väitteesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et osaa suudella kielen kanssa niin ei se silloin edes ole suudelma. Välillä pistää hymyilyttämään kun näen parin joka pussaa toisiaan samalla tavalla miten lapsi ja äiti pussaa toisiaan. Tekisi mieli mennä näyttämään.
Noin keskimäärin ihmiskunta taitaa pitää korrektina sitä, että julkisella paikalla hellyydenosoitukset pidetään hieman hillitympinä, sitten kahden kesken voi ottaa mukaan vähän enemmän sitä intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Karmein kokemus on ollut lähelle kitarisoja tungettu kieli. Yök, kirjaimellisesti.
Suurin osa miehistä muiskuttelee, ainoastaan yksi mies on suudellut niin, että polveni notkahtivat, enkä oikeastaan ole tästä toipunut vieläkään.
Hyvä suudelma päihittää tavisseksin mennen tullen.
Samaa mieltä. Mulla on kanssa vieläkin mielessä yksi polvet notkauttava suudelma parinkymmenen vuoden takaa, ihania muistoja :)
Oma kokemukseni on, että jos romanttiset tunteet puuttuvat ennen suutelemista, ei suudelma niitä saa aikaan. Suutelu tuntuu tällöin hyvin epämiellyttävältä, vaikka suutelukumppani olisi tosi taitava siinä mitä tekee.
Sitten taas jos ihastumisen tunteet ovat voimakkaat ennen suudelmaa, suudelma voi olla ihan millainen tahansa, se vie jalat alta joka tapauksessa. Ei haittaa edes vaikka olisi teknisesti tosi kehno.
Yksi kokeneempi mies opetti minut suutelemaan. Sen jälkeen minä opetin aivan väärän henkilön suutelemaan jo ensi tapaamisella intohimoisia kielisuudelmia. Tämä jälkimmäinen oli iso virhe, koska sen suutelemiseen kautta me, keskenämme täysin väärät henkilöt, kiinnyimme nopeasti toisiimme. Lopulta suhteesta seurasi täydellinen katastrofi.
Silloin nuorena en tullut ajatelleeksi, että olisi voinut aloittaa vähän rauhallisemmin, eikä alkaa lietsoa ihastumisen tunteita heti alkuun intohimoisella suutelulla. Olisi pitänyt tutustua ihmiseen paremmin ja kuulostella omia tunteitaan tutustumisen ja keskustelemisen perusteella ja ennen kaikkea kuunnella niitä hälytyskelloja.
Eli joo, minä olen joskus suorastaan sokaistunutkin pahasti hyvästä suutelusta ja astunut elämässäni harhaan.
Mun yksi exä suuteli niin että puoli naamaa oli märkä kuolasta, yäk.
Löysä ja liian märkä suudelma on kamala. Kunnon suudelmassa on herkkyyttä ja voimaa, kieltä ja imua sopivasti. Mun mies ei ole maailman paras suutelija, mutta vaikea sitä on opettaakaan, kun toinen yrittää tosissaan.
Ekan poikaystävän kanssa suuteleminen ei vaan onnistunut. Olimme yläasteella, eli tosi nuoria ja kumpikaan ei osannut yhtään. Olen miettinyt, että se oli oikeastaan hyväkin, ettei liian nuorena päässyt roihahtamaan valtavan eroottiset ja seksuaaliset tunteet ja sitä kautta syvä rakastuminen ja halu harrastaa jatkuvasti seksiä. Olisi ollut hajottava kokemus, koska suhde oli lyhyt ja poika jätti minut sanomatta mitään, eli ghostasi minut.
Mitään jalat alta vievää suudelmaa en ole koskaan kokenut. Suurin osa on ollut ihan perus meh ja osa ihan kamalia. Olen usein ihmetellyt miksi ihmiset ylipäätään suutelee kun ei se todellakaan mitenkään nautinnollista ole. Nykyisen miesystäväni kanssa tykkään kyllä pussailla ja joskus intohimoisesti suudellakin mutta kylllä se pieni pusuttelu on yleisesti mukavampaa. Naiset ovat kyllä aina olleet parempia suutelemaan kuin miehet (Olen bi joten tasaisesti kokemusta molemmista)
N32
Olen jopa kieltäytynyt suutelemisesta silloin kun en ole ollut toiseen ihastunut. Toisaalta ihastumisen tunteista huolimatta suuteleminen ei ole aina onnistunut.
Suuteleminen on niin intiimiä, että ei kai ihmiselle tee hyvää suudella kovin monien kanssa?
Hyvä suudelma on kyllä parhaimmillaan kuin hyvä seksi, yhtä kiihottavaa.
Itselle suuteleminen tosi tärkeää, silleen hitaasti ja pehmeästi ja tunteella. Voi mennä vähän kiihkeämmäksi kun edetään seksiin ja etenki sen aikana. Kieltä pitää käyttää mutta ei heti ja sittenkin kevyesti ja tunnustellen.
Tajusin että on aika erota edellisestä pitkästä suhteesta kun ymmärsin että en ikinä voisi enää häntä suudella (riitoja, epäluotettamusta ja hänen puolelta kerran jopa väkivaltaa), siihen jotenkin tiivistyy koko suhde ja tunteet tai niiden puute.
Nykyinen mies oli alkuun aika pidättyväinen suutelija ja hiukan jäykin huulin vastasi suudelmiini mutta nykyisin hänen kanssa on ihana suudella. En tiedä johtuuko hänen kohdalla yleisestä tunteiden vahvistumisesta vai onko hän oppinut mun opettamana paremmaksi suutelijaksi.
Ei kannata luovuttaa hiukan jäyhemmän kumppanin kanssa heti, nyt kun mietin niin ensimmäinen suudelma oli iso pettymys mutta nyt lähellä täydellistä.
Onko hyvä suudelma seksuaalisesti kiihottava vai voiko se olla muutakin?
Se on ihan 100% riippuvainen siitä ketä pussaat.
Karmein kokemus on ollut lähelle kitarisoja tungettu kieli. Yök, kirjaimellisesti.
Suurin osa miehistä muiskuttelee, ainoastaan yksi mies on suudellut niin, että polveni notkahtivat, enkä oikeastaan ole tästä toipunut vieläkään.
Hyvä suudelma päihittää tavisseksin mennen tullen.