Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini nauroi, kun lapsellani oli kuomat jalassa

Vierailija
21.04.2006 |

Sellaiset tarrakiinnitteiset nilkkurimallit siis. Mitähän ihmettä pitäisi vesisateeseen tai kylmään keliin sitten laittaa. Auringonpaisteet erikeseen. Olemmeko ainoita, joiden varpaat ja nilkat jäätyy vielä kesäkengissä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit heittäytyny ite maahan makaa, kiemurtelee ja nauraa sen vaatteille. niinkuin aikuisten kuuluukin!

Vierailija
2/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teidän lapsilla on rankkasateessa jalassa, jos kävelymatkaa on ihan reippaasti ja kumisaappaita ei sille reissulle voi laittaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit fiksulle ap:lle, joka pitää lapsensa lämpimänä! Niitä kevät-/kesäkenkiä ehtii kyllä pitää vielä myöhemminkin..

Vierailija
4/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuola minusta vielä niin lämmin ole (itse olen kyllä oikea vilukissa). Lyhyille kauppareissulle kun mennään autolla, laitan lapselle kevätkengät (kävelykengät), mutta kun aamulla päiväkotiin vien tai ollaan pihassa, niin Kuomat on jalassa. Ja talvihaalari!

Vierailija
5/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia tarrakuomia meidänkin lapset käyttää vielä päivittäin, ja niin näkyy olevan monilla muillakin. Paremmathan ne on kuin jotkut varrelliset lenkkarit, kun eivät tosiaan edes kastu sateessa.

Vierailija
6/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät/syyskengät esim noi viikkarit on tosi mainiot, lämpimät, hengittävät ja vedenkestävät, tosin maksaa 60-70¿ :(

Vierailija
7/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmässä maassa istumisen ja kylmettymisen ymmärrän mutta en tätä väärät kengät jalassa = pissatulehdus

Vierailija
8/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä talvijalkineissa on lämpimämpi pohjakin. Vähät välitän, jos joku ihmettelee. Minulle on tärkeämpää, että jalat eivät palele. Kesäkenkiä käyttäville tulee kevätflunssa. Vain teiniäidit ovat niin tarkkoja muiden mielipiteistä. Katson olevani tällaisen yläpuolella.

Vierailija
9/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkulla ne voi päältä huuhdella kurasta, eikä ne yhtään läpi kastu. t.11

Vierailija
10/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin muita nilkkureita joissa on se kalvovälissä saa halvalla kun saumat ei ole teipattu. nämä teippaamattomat kengät pitää kyllä sateen mutta ei lätäkössä seisomista.

Vierailija
11/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitkä on kuomat? Ulkosuomalaisena en näe mitään naurettavaa asiassa. Miksi ei voisi enää talvikenkiä pitää?

Vierailija
12/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

goretex-talvikengät. Vähän säästä riippuen mitä aamulla jalkaan laitetaan. En kyllä itse vielä lyhytvartisia kenkiä lapsella käyttäisi. Menee rapa ja vesi sisään varresta jos leikkii pihalla pitkään. (esim hoidossa siis)

Vierailija
13/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, niin omasta perheestä kuin kavereiltakin.. Mukavaahan se olis, jos jalkojen kylmettymisestä ei olisi mitään haittaa, mutta näin ikävä kyllä on..

Vierailija
14/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putki-Kuomat ei tue jalkaa, mutta nuo tarralliset on hyvät. Eikä liian lämpimät, sopii Etelä-Suomen loskatalviin.

Vierailija
15/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuomat on varmaan suomalaisten lasten yleisimmät talvikengät. Kevyet ja lämpimät. Ennen niistä oli vain pitkävartisia karvavuorisia versioita, nykyisin jo isommillekin sopivia tarramalleja. Niitä on myös aikuisille myynnissä.

Vierailija
16/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minua nolota ollenkaan. Kesävaatteisiin ei ole muutenkaan mikään kiire siirtyä.

Vierailija
17/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on kuomat jalassa ja mulla on crebletit!

Vierailija
18/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla paksupohjaiset kävelykengät. Kuomien käytölle en näe perusteita, kun lumi on käytännössä sulanut ja maassa on pikemminkin vain vettä. Ei edes mitkään goretex kengät pidä kaikkea sitä vettä.

Vierailija
19/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat nyt vaan on niiiin vanhanaikaiset.

Ei se tarkoita, että kesäkenkiä pitäis pitää, mutta että Kuomat..

Kyllä meilläkin käytetään vielä Vikingin ja Reimatcin goretex kenkiä, mutta en mistään hinnasta laittais lapselleni jalkaan Kuomia!

Vierailija
20/24 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaappaathan on ihan hirveän hiostavat ja myös kylmätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan