Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen usein vakiintuessaan leikkaa lyhyen tukan niin mitäs miehet tekevät ulkonäölleen vastaavassa tilanteessa

Vierailija
03.04.2018 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaavat siistimästä tukkaansa ja/tai partaansa, lihovat...

Vierailija
2/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tee mitään normaalista poikkeavaa tuossa tilanteessa koska miehet ylläpitää hyvää ulkonäkö heitä itseää varten joten heillä on oma motivaatio asiassa kun taas naiset pitävät itsensä esim hoikkana vain siinä tilanteessa kun etsivät miestä suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat, lakkaavat siistimästä itseään ja kulkevat reikäisissä, 15 vuotta vanhoissa liian pienissä kalsareissa. Lopettavat suihkussa käynnin, rähmää silmissä ja ruoantähteet parrassa.

Vierailija
4/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihovat, lakkaavat siistimästä itseään ja kulkevat reikäisissä, 15 vuotta vanhoissa liian pienissä kalsareissa. Lopettavat suihkussa käynnin, rähmää silmissä ja ruoantähteet parrassa.

Ihan kuin mun mies :D! Mä sen sijaan jatkoin pitkien hiusten pitämistä ja laihduin 20kg.

Vierailija
5/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu noita kalsareita pitsikalsareiksi. Yyh.

Vierailija
6/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin sinkkuna tukkani polkaksi ihan vain itseäni varten ja tutuilta miehiltä tuli eniten kehuja. 

Nyt kasvatan tukan takaisin pitkäksi. Ihan itseni takia ja siksi että pitkä tukka pysyy paremmin kiinni. 

En kuitenkaan ymmärrä miksi ihmiset päästää itsensä repsahtamaan suhteen edetessä. Itse taas tahtoisin mielyttää mieheni silmää ja muutenkin olla mieliksi ja näin omalta osalta pitää yllä kipinää suhteessa. 

Vierailija
7/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat.

Vierailija
8/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaminen suhteessa mielestäni kielii vaan onnettomasta suhteesta tai siitä että toista pidetään itsestäänselvyytenä. Toki ikääntyminen ja lasten saaminen (ja täten myös prioriteettien ja ajankäytön muuttuminen) väkisin näkyy habituksessa.

Vierailija
9/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan kahta vaihtoehtoa:

1. Mies ostaa hiustenleikkuukoneen ja ajaa tukkansa sängeksi tai kokonaan pois. Selvää säästöä parturikuluissa!

2. Mies kasvattaa orastavan kaljunsa peitoksi pitkän otsatukan ja antaa muunkin tukan kasvaa vähintään niin pitkäksi, että siitä saa kätevän ja "nuorekkaan" poninhännän. Vaimo saa tasoittaa latvat tarvittaessa. Selvää säästöä parturikuluissa!

Vierailija
10/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattavat kaljamahan. Eivät huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
11/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsuu noita kalsareita pitsikalsareiksi. Yyh.

Edestä keltaiset, takaa ruskeat.

Vierailija
12/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kumma juttu, kun osa naisista haluaa muuttaa ns. rekkaosastolle. Huh.

Miesten ei yleensä varsinaisesti tarvitse tehdä vielä isommin mitään tässä vaiheessa. Karisma vain kasvaa ;)

Vierailija
13/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tee mitään normaalista poikkeavaa tuossa tilanteessa koska miehet ylläpitää hyvää ulkonäkö heitä itseää varten joten heillä on oma motivaatio asiassa kun taas naiset pitävät itsensä esim hoikkana vain siinä tilanteessa kun etsivät miestä suhteeseen.

Tämä. Mä nostan painoja ja pumppaan kalua pumpulla itseni vuoksi enkä naisten. Ison peilin edessä tupla haukka posetus 19cm suonekas kalu kovana. Naiset ei edes huomaa sitä kun mies tekee duunia kroppansa eteen yötä päivää.

Vierailija
14/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kasvattaa kaljamahan.

Vierailija
15/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI: Naisen hiukset ohenevat vanhetessa ja haurastuvat/katkeilevat. Siksi useimmiten pehkon saa näyttämään siistimmältä ja terveemmältä lyhyemmällä mallilla. Hiirenhäntä selkään asti ei ole kaunista katseltavaa kellään, ja kaikkia ei ole siunattu hyvällä tukkageenillä.

Vierailija
16/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin kaljun ja totesin että jos aiot katsella minua pidempään niin kannattaa totutella tähän tyyliin kun hiukset vain ohenevat koko ajan.

Onhan tuo katsellut n. 20 vuotta.

Vierailija
17/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FYI: Naisen hiukset ohenevat vanhetessa ja haurastuvat/katkeilevat. Siksi useimmiten pehkon saa näyttämään siistimmältä ja terveemmältä lyhyemmällä mallilla. Hiirenhäntä selkään asti ei ole kaunista katseltavaa kellään, ja kaikkia ei ole siunattu hyvällä tukkageenillä.

Näin. Mulla on edelleen nelikymppisenä pitkät hiukset mutta ovathan ne puolta ohuemmat kuin nuorena. Pidän hiuksia töissä erilaisilla nutturoilla mutta jos haluaisin pitää hiuksia auki niin leikkaisin ne kyllä lyhyiksi. Asialla ei ole mitään tekemistä vakiintumisen kanssa, olen ollut puolisoni kanssa yhdessä lukioajoista lähtien.

Vierailija
18/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaavat huolehtimasta kodistaan ja itsestään. Laiska, vastuuton mies on aina, poikkeuksetta luotaantyöntävä (niin varmaan nainenkin). Itselle on sattunut vain yksi tällainen tapaus.

Mä oon pitänyt pitkät hiukset ja itseni kondiksessa, kumppanini ovat myös huolehtineet itsestään. Ei se suhde pitkään jatku jos vain toinen panostaa.

Se ihmetyttää, kun miehilläkin on kai omat mieltymyksensä, mutta heiltä kun kysyy vaikka millä värillä värjäisin hiukset, vastaus on ihan sama. Mulle sopii vaikka mitkä värit, jos mieheni pyytäisi värjäämään punaiset hiukset niin kokeilisin kyllä. Voiko se oikeasti olla ihan sama, vai pelkääkö hän loukkaavansa minua? Itsekin olen häntä pyytänyt siistimään hiuksiaan ja uusimaan vaatevarastoa, eikä siitä ole ollut moksiskaan.

Vierailija
19/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sinkkuna hyvin lyhyet hiukset ja vientiä oli. Sitten vakiinnuin ja kasvatin miehen toiveesta pitkät. Olihan ne paksuina kauniit mutta itse olin jo nuorena täysin kyllästynyt pitkiin. Nyt 20 v myöhemmin ohut luiru ponnarilla, kun on niin helppo. Kananperse vakaasti harkinnassa.

Vierailija
20/24 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan vieläkin hoikkia, huoliteltuja, molemmilla pitkät, paksut hiukset...ja ikää meillä jo yli 50v..