Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies valitsee ja laittaa seuraavan päivän vaatteeni valmiiksi odottamaan yöpöydälle?

Vierailija
03.04.2018 |

Tämä alkoi sen jälkeen kun muutin miehen kanssa yhteen. Sitä ennenkin hän saattoi ehdottaa esim "voisit laittaa huomenna sen mustan hameen ja ne korot missä on niittejä"

Mutta nyt kun asumme yhdessä niin valitsee minulle valmiiksi asun. Jos laitan jotain muuta päälle niin ei siitä mitenkään suutu tms. saattaa mainita "Et sitten laittanut sitä sinistä neuletta"

Ei tämän nyt sen suuremmin elämään vaikuta, mutta onko ihan normaalia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, täysin normaalia. Huoli pois.

Vierailija
2/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän må taas luin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Omiaan mies varailee, ja lapsillekin, mutta kyllä mä saan ihan itse päättä mitä mä laitan päälleni.

Vierailija
4/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miten asian koet, onko se sulle ongelma. Ja mitä tapahtuu, jos sanot, että kiitos, valitsen vaatteeni itse. Jos alkaa mökötys ja syyllistäminen -se on ongelma. Jos mies antaa olla, asia lienee okei. Mene ja tiedä. Kokeile.

Itse olen niin v*ttumainen, että tuollaisessa tapauksessa ärähtäisin, että olen iso tyttö jo ja valitsen omat vaatteeni, kiitos vaan. Ja jos hän niin kovasti vaan haluaisi, että minulla on tietyt vaatteet, niin kehoittaisin hommaamaan itselleen mieluiset vaatteet ja pukemaan ihan itse mitä haluaa.

No en mä tiedä. Määräileekö hän muissa asioissa?

Vierailija
5/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko normaalia vai mitä, mutta mulla palais aika äkkiä käpy moisesta, vaikka tarkoitus olisi kuinka hyvä ja miehellä hyvä maku. Eih, en mä vaan haluais.

Vierailija
6/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta ei. Ei ole normaalia. Paitsi jos olet alle 10-vuotias tai kehitysvammainen.

Vierailija
7/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus, jos totta on. 

Vierailija
8/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydälle????

Vierailija
9/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan mun ekaluokkalaiselle vaatteet valmiiksi ja häneltäkin kysyn ensin mielipidettä 😀

Mutta mikä nyt on normaalia ja mikä ei?

Jos miehelläsi on hyvä maku ja asia ei sinua haittaa niin miksei voisi jatkossakin valita vaatteesi? Varsinkin jos ei itse löydä mitään päälle laitettavaa ikinä ja tuskailee kaapin edessä niin tuohan on vain hyvä juttu!

Vierailija
10/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlainen toisen aikuisen ihmisen kontrollointi ei ole normaalia.

Nainen ilmaisee itseään pukeutumisellaan ja se on naiselle yleensä erityisen tärkeä asia. Se, että mies pyrkii kontrolloimaan juuri sinun ominta juttuasi, on tosi hälyttävää.

Vierailija
11/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ahdistavalta kontrolloinnilta :/ (ja huolestuttavalta)

Luulin ensin että valitsee OMAT vaatteensa valmiiksi seuraavalle päivälle.

Miten olette päätynyt tällaiseen tilanteeseen ?

Vierailija
12/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpöydälle????

Samaa ihmettelin. Miksi ei tuolille, vaateripustimelle komeron oveen tms., miksi ihmeessä yöpöydälle?

Vierailija
13/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙁

Vierailija
14/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tainnut katsoa Fifty Shadesia liian monta kertaa.

Vierailija
15/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valitsee mulle aamupalan, se odottaa mua valmiina, kun ylös nousen.

Mies lähtee klo 5.30 töihin ja mä vasta kahdeksalta heräilen.

Vierailija
16/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi sen jälkeen kun muutin miehen kanssa yhteen. Sitä ennenkin hän saattoi ehdottaa esim "voisit laittaa huomenna sen mustan hameen ja ne korot missä on niittejä"

Mutta nyt kun asumme yhdessä niin valitsee minulle valmiiksi asun. Jos laitan jotain muuta päälle niin ei siitä mitenkään suutu tms. saattaa mainita "Et sitten laittanut sitä sinistä neuletta"

Ei tämän nyt sen suuremmin elämään vaikuta, mutta onko ihan normaalia?

Ei  todellakaan ole normaalia.

Suosittelen oman asunnon hankkimista samantien tai  huomaat että sulta pikkuhiljaa kielletään kaikki oma ajattelu.

Kokemusta on, JUOKSE!

Vierailija
17/17 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole normaalia, eikä varmasti valitse.

Yrityksestä 1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi