Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sitten menee aborttiin. Aion olla pois

Vierailija
03.04.2018 |

kotoa seuraavat 2 viikkoa. Kärsiköön yksin täällä.. Tuskin enää tullaan olemaan yhdessä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehellä on oikeus mielipiteeseen koskien omaa lastaan. Ja tunteisiin, jos nainen siis on abortoimassa ap:n lasta.

T. nainen

Vierailija
2/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kiteytti hienosti sen miksi naikkonen päätyi tähän ratkaisuun. Mutku minä minä minä haluun.

Jos mies haluaa pitää oman lapsensa ja nainen ei, miehen silti pitää haluta olla naisen kanssa ja tukea? Vaikka nainen tappaa miehen lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Pysykin poissa.

Vierailija
4/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kiteytti hienosti sen miksi naikkonen päätyi tähän ratkaisuun. Mutku minä minä minä haluun.

Jos mies haluaa pitää oman lapsensa ja nainen ei, miehen silti pitää haluta olla naisen kanssa ja tukea? Vaikka nainen tappaa miehen lapsen?

Miten niin en mä ainakaan haluaisi tuollaista miestä lähelleni, pysyköön pois.

Vierailija
5/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Sinä et tee mitään väärää, nainen tekee. Toivottavasti nainen ymmärtää edes hävetä.

Vierailija
6/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on kiellettävä. Sikiön tarkoitus on kehittyä turvassa. Miten voi sikiön pahin vihollinen olla oma kantaja. Jumala itkee uuden vedenpaisumuksen.

Vierailija
7/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vedähän vähän happea sinäkin, ei ole mitään lasta mitä olisi voitu tappaa.

Vierailija
8/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy yhyy trolololo.

Vierailija
9/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menetä nainen mitään.  

Vierailija
10/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tai siis kun muutan lopullisesti pois niin se tietää myös naiselle pakkomuuttoa. Ei hän yksin pysty tämän kolmion vuokraa maksamaan.

Vierailija
11/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä miehellä on oikeus mielipiteeseen koskien omaa lastaan. Ja tunteisiin, jos nainen siis on abortoimassa ap:n lasta.

T. nainen

miten lapsen abortointi onnistuu? enpä oo tuollasesta kuullutkaan.

Vierailija
12/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tai siis kun muutan lopullisesti pois niin se tietää myös naiselle pakkomuuttoa. Ei hän yksin pysty tämän kolmion vuokraa maksamaan.

juu juu niin niin. mikä käänne seuraavaksi.

Vierailija
13/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis naimisissa? Jos ette niin kannattaa jättää se nainen hetimmiten.

Vierailija
14/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on kiellettävä. Sikiön tarkoitus on kehittyä turvassa. Miten voi sikiön pahin vihollinen olla oma kantaja. Jumala itkee uuden vedenpaisumuksen.

Ahaa, sitäkös se tämä luminen talvi meinaa.

Vierailija
15/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. nainen

No esim. kaavinnalla tai lääkkellisesti. Luulin että nämä asiat opetetaan jo koulussa.

Vierailija
16/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te nyt noin ison asunnon olette vuokranneet? En usko, että nainen pistää muuttoa pahakseen.

Kerrankin erilainen provo. Melkein kaikki aiheeseen liittyvät ovat olleet sellaisia, jossa nainen ei suostu aborttiin vaikka mies sitä vaatii.

Vierailija
17/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea on ottaa tähän kantaa kun ei tiedä taustoja. Minkä ikäisiä olette? Oliko raskaus vahinko? Miksi nainen haluaa abortin ja sinä et? Rakkautta ei ilmeisesti ole, jos et ole valmis tukemaan naista näin vaikean asian kanssa? Ei nimittäin ole helppo päätös eikä helppo taakka kantaa. Siihenkö on ratkaisu että heität naisen pihalle?

Vierailija
18/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. nainen

No esim. kaavinnalla tai lääkkellisesti. Luulin että nämä asiat opetetaan jo koulussa.

Ei lapsia abortoida.

Vierailija
19/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa nyt ap miettiä vakavasti että miten tästä eteenpäin. Naiselle kannattaa antaa anteeksi jo oman mielenrauhasi takia vaikka et hänen tekoaan hyväksyisikään mutta kokonaan eri asia on sitten se että haluatko enää jatkaa yhteistä elämää hänen kanssaan. Ei ehkä kannata.

Vierailija
20/49 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit joku haluttu julkkis, se ois varmasti pitäny alkiomöykyn. Geeneilläsi ei ole kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi