Miten sydämen sivistys CV:ssä?
Minulla ei ole kummempia tutkintoja tai titteleitä, mutta sydämen sivistystä löytyy. Miten merkitsisin sen CV:seen kun olen hakemassa töitä? Maksimipituus kuulemma kaksi sivua.
Kommentit (9)
Listaa kaikki projektit, hyväntekeväisyysjärjestöt ja muut organisaatiot joissa olet ollut töissä vapaaehtoisena, yms.
Vierailija kirjoitti:
Listaa kaikki projektit, hyväntekeväisyysjärjestöt ja muut organisaatiot joissa olet ollut töissä vapaaehtoisena, yms.
Olen ollut pääasiassa kotimutsina, joten ei ole kokemusta järjestötoiminnasta. Joskus olen kuitenkin käynyt amnestyn tilaisuuksista.
ap, 41 v
Merkitse konkreettisin esimerkein, miten se sydämen sivistys on näkynyt elämässäsi. Esimerkiksi luottamustoimet tai muu aktiivinen järjestötoiminta, vapaaehtoistyö, harrastukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pääasiassa kotimutsina, joten ei ole kokemusta järjestötoiminnasta. Joskus olen kuitenkin käynyt amnestyn tilaisuuksista.
ap, 41 v
Pahoittelen että joudun olemaan ankea ihminen mutta ei tuosta kummoista CV:tä kirjoiteta. Kotiäitiyden kai voi listata mutta siihen se jää. Jossain CV:hen suositellaan laitettavaksi tekstuaalista diipadaapaa mutta ainakin minä skippaan ne aina ja katson vain koulutuksen, aikaisemmat projektit ja sen mitä on saanut missäkin aikaan.
Sydämen sivistystä? Ahhahhhaa! No sepä hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Merkitse konkreettisin esimerkein, miten se sydämen sivistys on näkynyt elämässäsi. Esimerkiksi luottamustoimet tai muu aktiivinen järjestötoiminta, vapaaehtoistyö, harrastukset?
Aloittajahan puhui vain sydämen sivistyksestä, eikä sen näyttämisestä käytännössä. Eli se on kai tavallaan piilossa pidetty hyve. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, 41 v
Pahoittelen että joudun olemaan ankea ihminen mutta ei tuosta kummoista CV:tä kirjoiteta. Kotiäitiyden kai voi listata mutta siihen se jää. Jossain CV:hen suositellaan laitettavaksi tekstuaalista diipadaapaa mutta ainakin minä skippaan ne aina ja katson vain koulutuksen, aikaisemmat projektit ja sen mitä on saanut missäkin aikaan.
Jäit nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, 41 v
Jäit nalkkiin.
Siitä että vastaan provolle? No hui kauheaa!
Jos työnantaja on keskustalainen, kannattaa.
Silloin on aina syytä mainita sydämen sivistys.
En tiedä, kuinka se näkyy heillä käytännössä, mutta kovasti he siitä puhuvat.