Naiset ja tytöt! Kertokaa mielestänne kaunein naisartisti/joku muu julkkis!
Otsikko kertooo! Perusteluja saa myös laittaa :)
Ite sanon Jenni Vartiainen! Niin kauniit kasvonpiirteet. Kaunis sekä meikillä että ilman! Waau.
Kommentit (137)
Kauneus on katsojan silmässä, täällä on monta sellaista mainittu jotka minusta ei ole kauniita, esim. Anna Abreu.
Jenni Vartiainen on kyllä yksi Suomen kauneimmista naisista.
Jennifer Lawrence, Jenni Vartiainen
Mun mielestä kauneuteen liittyy karisma ja viehättävä puheääni. Mitkään kolhot tylsät mannekiinit ja instababet, vaikka omaisivatkin upeat piirteet ja kauniin vartalon, ei sykähdytä jos ei ole karismaa ja puheääni raakkuva kana.
Kauniina näen esim. Affair-sarjasta tutun Ruth Wilsonin. Hauska, elegantti, mieleen jäävä.
Sienna Miller - Täydelliset kasvonpiirteet (poskipäät, isot siniset silmät, hyvä tyyli, siro vartalo, haastatteluiden perusteella myös fiksu ja erinomainen ulosanti.)
Alicia Vikander - Ne ihanat ruskeat silmät, seksikäs puheääni, koko olemus - WOW!
Suomalaisista tykkään Pihla Viitalasta. Jotenkin mysteerinen, erilainen,itsevarman oloinen. Kaunis.
#justmyopinion Saa olla erimieltä, mutta mieltä ei kannata pahoittaa.
Arvostan mieluummin taitoa kuin ulkoisia avuja. Siksi en ulkonäön perusteella nimeä ketään. Hirveen moni nätti naisartisti on kamala autotunepiipittäjä.
Tässä ketjussa se ainoa Suomen sairas Jenni Vartiais-fani kirjoittelee monta viestiä idolinsa puolesta. Säälittävää.
Suomalaisista varmaankin Metti Forssel, Pia Lamberg ja Anne Kukkohovi.
Ulkomaalaisista Megan Fox on ihan ehdoton.
Ruth Wilson on tosiaan aika ihanainen! Michelle Rodriguez vetoaa myös.
Brittany Murphy oli eläessään myös hyvin kaunis. Jaetulle ykkössijalle pääsevät kuitenkin Salma Hayek ja Rosaria Dawson <3 Jos kaikki nämä ihmiset tuntisin, saattaisin olla eri mieltä. Nyt ovat minulle kuitenkin vain kiiltokuvaa, enkä tiedä heidän aidosta kauneudestaan. Toivottavasti ovat myös sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa se ainoa Suomen sairas Jenni Vartiais-fani kirjoittelee monta viestiä idolinsa puolesta. Säälittävää.
Haluutko perustella miks vihaat Jenniä noin paljon? Itse taidat sairas olla..
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, Jenni Vartiainen on 2000-luvun menestynein naisartisti Suomessa jos et vielä tiennyt :)
On niin monia mielestäni kauniita etten voi vaan yhtä niistä sanoa
Lucy Bella Earl (English with Lucy). Mun mielestä ihan täydellisen näköinen. Myös kaunis ääni ja hymy,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, Jenni Vartiainen on 2000-luvun menestynein naisartisti Suomessa jos et vielä tiennyt :)
Ei kannata provosoitua Jenni-hullun dissaamisesta. Muuten, mun mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein luomu-nainen, ilman plastiikkakirurgiaa, ei yritä edes näyttää nuoremmalta kuin on vaan kaunistuu ja kehittää vaan lisää karismaa koko ajan vuosien kuluessa. Ja kyllä, olen menossa Hartsulle Jenniä katsomaan vaikka Jenni-hullu sanoisi mitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata provosoitua Jenni-hullun dissaamisesta. Muuten, mun mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein luomu-nainen, ilman plastiikkakirurgiaa, ei yritä edes näyttää nuoremmalta kuin on vaan kaunistuu ja kehittää vaan lisää karismaa koko ajan vuosien kuluessa. Ja kyllä, olen menossa Hartsulle Jenniä katsomaan vaikka Jenni-hullu sanoisi mitä...
Hyvin sanottu, samaa mieltä!
Minusta taas Sanni on kaunis punaisilla hiuksilla. Jos painaisi vielä 10kg enemmän niin olisi tosi hyvän näköinen. Lauluääni minustakin aivan kaamea.