Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja tytöt! Kertokaa mielestänne kaunein naisartisti/joku muu julkkis!

Vierailija
02.04.2018 |

Otsikko kertooo! Perusteluja saa myös laittaa :)

Ite sanon Jenni Vartiainen! Niin kauniit kasvonpiirteet. Kaunis sekä meikillä että ilman! Waau.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni! Se nainen itsessään on vaan ihan äärettömän kaunis, ja lauluääntäkin löytyy eikä hänen tuotannossaan ole mitään valittamista 👌

Jännä että olen näistä kaikista asioista sun kanssa päinvastaista mieltä. Ulkonäkö keinotekoinen feikki, lauluääni kammottavaa vinkuvaa honotusta ja biisit syvältä persiistä nykyään.

Minusta taas Sanni on kaunis punaisilla hiuksilla. Jos painaisi vielä 10kg enemmän niin olisi tosi hyvän näköinen. Lauluääni minustakin aivan kaamea.

Vierailija
82/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, täällä on monta sellaista mainittu jotka minusta ei ole kauniita, esim. Anna Abreu.

Jenni Vartiainen on kyllä yksi Suomen kauneimmista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lawrence, Jenni Vartiainen

Vierailija
84/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauneuteen liittyy karisma ja viehättävä puheääni. Mitkään kolhot tylsät mannekiinit ja instababet, vaikka omaisivatkin upeat piirteet ja kauniin vartalon, ei sykähdytä jos ei ole karismaa ja puheääni raakkuva kana.

Kauniina näen esim. Affair-sarjasta tutun Ruth Wilsonin. Hauska, elegantti, mieleen jäävä.

Sienna Miller -  Täydelliset kasvonpiirteet (poskipäät, isot siniset silmät, hyvä tyyli, siro vartalo, haastatteluiden perusteella myös fiksu ja erinomainen ulosanti.)

Alicia Vikander - Ne ihanat ruskeat silmät, seksikäs puheääni, koko olemus - WOW!

Suomalaisista tykkään Pihla Viitalasta. Jotenkin mysteerinen, erilainen,itsevarman oloinen. Kaunis.

#justmyopinion   Saa olla erimieltä, mutta mieltä ei kannata pahoittaa.

Vierailija
85/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan mieluummin taitoa kuin ulkoisia avuja. Siksi en ulkonäön perusteella nimeä ketään. Hirveen moni nätti naisartisti on kamala autotunepiipittäjä.

Vierailija
86/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aishwarya Rai

Vierailija
87/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa se ainoa Suomen sairas Jenni Vartiais-fani kirjoittelee monta viestiä idolinsa puolesta. Säälittävää.

Vierailija
88/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista varmaankin Metti Forssel, Pia Lamberg ja Anne Kukkohovi.

Ulkomaalaisista Megan Fox on ihan ehdoton.

Vierailija
89/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruth Wilson on tosiaan aika ihanainen! Michelle Rodriguez vetoaa myös.

Brittany Murphy oli eläessään myös hyvin kaunis. Jaetulle ykkössijalle pääsevät kuitenkin Salma Hayek ja Rosaria Dawson <3 Jos kaikki nämä ihmiset tuntisin, saattaisin olla eri mieltä. Nyt ovat minulle kuitenkin vain kiiltokuvaa, enkä tiedä heidän aidosta kauneudestaan. Toivottavasti ovat myös sitä :)

Vierailija
90/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa se ainoa Suomen sairas Jenni Vartiais-fani kirjoittelee monta viestiä idolinsa puolesta. Säälittävää.

Haluutko perustella miks vihaat Jenniä noin paljon? Itse taidat sairas olla..

Vierailija
91/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, Jenni Vartiainen on 2000-luvun menestynein naisartisti Suomessa jos et vielä tiennyt :)

Vierailija
92/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
93/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monia mielestäni kauniita etten voi vaan yhtä niistä sanoa

Vierailija
94/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Scherzinger.

Vierailija
95/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez

Vierailija
96/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivien Leigh

Vierailija
97/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucy Bella Earl (English with Lucy). Mun mielestä ihan täydellisen näköinen. Myös kaunis ääni ja hymy,

Vierailija
98/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, Jenni Vartiainen on 2000-luvun menestynein naisartisti Suomessa jos et vielä tiennyt :)

Ei kannata provosoitua Jenni-hullun dissaamisesta. Muuten, mun mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein luomu-nainen, ilman plastiikkakirurgiaa, ei yritä edes näyttää nuoremmalta kuin on vaan kaunistuu ja kehittää vaan lisää karismaa koko ajan vuosien kuluessa. Ja kyllä, olen menossa Hartsulle Jenniä katsomaan vaikka Jenni-hullu sanoisi mitä...

Vierailija
99/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏼

Vierailija
100/137 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata provosoitua Jenni-hullun dissaamisesta. Muuten, mun mielestä Jenni Vartiainen on Suomen kaunein luomu-nainen, ilman plastiikkakirurgiaa, ei yritä edes näyttää nuoremmalta kuin on vaan kaunistuu ja kehittää vaan lisää karismaa koko ajan vuosien kuluessa. Ja kyllä, olen menossa Hartsulle Jenniä katsomaan vaikka Jenni-hullu sanoisi mitä...

Hyvin sanottu, samaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi