Naiset ja tytöt! Kertokaa mielestänne kaunein naisartisti/joku muu julkkis!
Otsikko kertooo! Perusteluja saa myös laittaa :)
Ite sanon Jenni Vartiainen! Niin kauniit kasvonpiirteet. Kaunis sekä meikillä että ilman! Waau.
Kommentit (137)
Jenni Vartiainen on kaunis, mutta hän saisi olla hieman rennompi. Itse pidän Sini Ariellia kauniina, koska hänessä on jotain aitoa ja räväkkää, eikä hän koko ajan pyri hillitsemään itseään.
Sara la Fountain on kaunis. Piirteet ovat säännölliset ja hymy kaunis.
Susanna Laine on minusta kaunis. Hänen kauneutensa kruunaa kaunis ääni. Äänen merkitys on muuten huomattava, kun miettii, kuka on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eveliina seksin jumalatar. täällä mainittu Jenni vartiainen on ruma lauta.
Mä en vaa ymmärrä, et mitä se haittaa jos ei oliskaa niin muodokas? Kai nyt muutenkin voi näyttää upeelta? Ja omasta mielestä Jenni ei kyllä lauta edes ole..
Elias Kaskinen! Mene takaisin leikkimään sillä autoradalla. Ja nukkuma-aikakin on tullut.
Mun mielestä Meeri Koutaniemi, Anna Puu ja Pilvi Hämäläinen ovat tosi kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee, mielipiteenvapaus. MInusta Meeri on aivan upea, Pilvi mitäänsanomaton tavis ja Anna Puu erittäin epämiellyttävä diivamainen yli-ikäinen pissis. Ja ulkonäöltään keskivertoa huonompi.
Krista Kosonen, Meeri Koutaniemi, Jenni Pääskysaari, Sara La Fountain, Viivi Pumpanen, Jenni Vartiainen, Johanna Puhakka (Salkkareiden Alissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee, mielipiteenvapaus. MInusta Meeri on aivan upea, Pilvi mitäänsanomaton tavis ja Anna Puu erittäin epämiellyttävä diivamainen yli-ikäinen pissis. Ja ulkonäöltään keskivertoa huonompi.
Kukaan ei kysynyt sun mielipidettä tähän.
Olkaa tyytyväisiä itseenne. Naiset on ihan kauhean pinnallisia. Yök
Upeimpia vaan alapeukutetaan :o
Alexandra Daddario
Eveliina, niin kaunis. Seksin ylipapitar.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen, Keira Knightley, Lupita Nyong'o
Unohdin mainita Meeri Koutaniemen ja Frida Kahlon!
Jenni Vartiainen
Saara Aalto
Prinsessa Victoria
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tyytyväisiä itseenne. Naiset on ihan kauhean pinnallisia. Yök
Jos kertoo kuka on omasta mielestä kaunein julkkis, ei välttämättä tarkota ettei olis omaan ulkonäköön tyytyväinen :D
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ehdottomasti
Aivan tavallinen. En ymmärrä miten hän on missi.
Vierailija kirjoitti:
Eveliina, niin kaunis. Seksin ylipapitar.
Juuei... 😂😂😂😂😂
Anna Ewers