Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yhden lapsen äitejä, jotka eivät ole varmoja haluavatko koskaan lisää lapsia?

Vierailija
21.04.2006 |

Meillä vuoden ikäinen lapsi. Vauva-aika oli rankka ja haluaisin mennä töihinkin pian. En tiedä, jaksanko koskaan aloittaa alusta tuota vauvarumbaa. Toisaalta lasta käy sääliksi, jos jää ainokaiseksi. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin menin töihin ja sitten kypsyi päätös että toinen saa tulla aika pian. Nyt se toinen on tulossa vaikka haasteellisuus pelottaa. Vauva-aika ei ollut rankka, rankempana olen pitänyt tuota esiuhmaa ja liikkumisen aiheuttamia nukkumisvaikeuksia lapsella.

Vierailija
2/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä tulee olemaan parempi mahdollisuus toteuttaa myöhemmin lapsen toiveita ja auttaa rahallisestikin enemmän. Päiväkodissa on mahdollisuus oppia sosiaaliset taidot ja riidellä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi vähän päälle 1v. ja ei innostas millään alottaa kaikkea uudestaan..

Niinpä sitä on sitten miettiny kovasti, että tekiskö sen toisen ihan vaan jo lapsemme takia..

Joidenkin mielestä 3 ihmistä ei ole perhe, mutta musta kyllä on. Mutta vielä on onneks aikaa miettiä, jospa se sit vauvakuume tuliski.. Vaikka eihän sitä tiedä, jos ei enää edes saa toista..

Vierailija
4/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka menee jo kouluun, vielä ei tuntunut siltä että toinen sais tulla...mutta toisaalta tuntuu että joskus sais, mutta ei vielä. Saas nähdä meneekö aika ohi tässä epäröidessä

Vierailija
5/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut mitenkään erityisen rankkaa yhden kanssa, mutta silti en mitenkään " kiljuen" haluaisi tulla raskaaksi uudelleen. En sekä terveydellisistä syistä että perhesyistä.

Terveydellisillä syillä tarkoitan omaa terveyttäni ja perhesyillä sitten sitä, että mieheni on aika laiska hoitamaan ja olemaan lapsen kanssa, vaikka lastamme rakastaakin yli kaiken. Arjesta on paljon on siis minun harteillani. Tosin käyhän mies raskaassa työssä ja siitä syystä olen yrittänyt kestää, mutta välillä pimahtaa. Niinkin varmaan kaikilla muillakin syystä sun toisesta.

Mutta kun ajattelee kokonaisuutta ja lapsen tulevaisuutta, olisi aivan

ihanaa jos hänellä olisi sisar(uksia). Itse olen ainut lapsi ja monet kerrat olen toivonut sisarusta, jonka kanssa olisi erityinen elinikäinen suhde. Jonka kanssa voisin jakaa asioita, mahdollisesti huolehtia vanhenevista vanhemmista ja muutenkin olla elinikäisenä matkakaverina.