Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori homomies, ja mitä todennäköisimmin aion vanhempana tapailla nuoria aasialaisia miehiä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
02.04.2018 |

Voisin tähän pohjustukseksi vielä sanoa sen, etten ole koskaan ollut parisuhteessa tai intiimisti toisen suomalaisen (tai edes toisen vaaleaihoisen) kanssa.

Vaikka minua isot ikäerot vielä nykyään hieman ällöttävätkin, niin pahoin pelkään, että minusta tulee samanlainen kuin niistä vanhoista miehistä, joita olen matkoillani nähnyt.

Kyse ei siis kuitenkaan ole mistään maksullisista, sellaiset eivät minua kiinnosta nyt eikä varmasti sitten vanhempanakaan. Lyhyet suhteet eivät kiinnosta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa jo mitä tuo top tarkoittaa.

Jos tiedät mitä bottom tarkoittaa, niin eikö top ole aika selviö? Top on siis päällä, bottom alla. Jos näin mustavalkoisesti asian haluaa nähdä.

Onko top näin yleensä suhteessa se dominoiva osapuoli vai onko tuo sellainen asetelma joka on voimassa pääasiallisesti vain sängyssä?

Kyllä se pääasiallisesti on vain sängyssä. Toki ainahan löytyy poikkeuksia. Riitatilanteessa bottom voi myös ihan yhtä hyvin kiristää seksillä samalla tavalla kuin nainen heterosuhteessa (olettaisin näin). Tosin itselleni penetraatioon johtava seksi ei ole niin kauhean tärkeä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän