Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori homomies, ja mitä todennäköisimmin aion vanhempana tapailla nuoria aasialaisia miehiä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
02.04.2018 |

Voisin tähän pohjustukseksi vielä sanoa sen, etten ole koskaan ollut parisuhteessa tai intiimisti toisen suomalaisen (tai edes toisen vaaleaihoisen) kanssa.

Vaikka minua isot ikäerot vielä nykyään hieman ällöttävätkin, niin pahoin pelkään, että minusta tulee samanlainen kuin niistä vanhoista miehistä, joita olen matkoillani nähnyt.

Kyse ei siis kuitenkaan ole mistään maksullisista, sellaiset eivät minua kiinnosta nyt eikä varmasti sitten vanhempanakaan. Lyhyet suhteet eivät kiinnosta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole maksullisesta seurasta kiinnostunut, niin miten aiot saada toiveidesi mukaisen kumppanin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole maksullisesta seurasta kiinnostunut, niin miten aiot saada toiveidesi mukaisen kumppanin?

Tämähän on kenties se suurin dilemma. En ehkä voi saada juuri sellaista kumppania millaista toivoisin, sillä ideaalipartnerini olisi itäaasialainen, mutta nuoremman kumppanin löytäminen sitten vanhemmassa iässä on varmastikin paljon, paljon todennäköisempää köyhemmistä Kaakkois-Aasian maista.

Vierailija
4/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä mikä tässä on ongelma?

Vierailija
5/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä mikä tässä on ongelma?

Niin, en minäkään tässä mitään ongelmaa näe. Mistä moinen kysymys?

Vierailija
6/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko Sillanpää meta-jengiin?

Vierailija
7/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aiempi työkaverinikin tekee. Hän oli hyvin kaunis mies, joka deittasi aikoinaan puolen maailman kanssa etenkin ulkomaanmatkoillaan. 

Nyt hän elää nuoren aasialaismiehen kanssa.

Kukaan ei ainakaan luule heitä isäksi ja pojaksi. 

Minä pidän itseäni nuoremmista miehistä, joten tavallaan ymmärrän tilanteen. Sinänsä en, että he edustavat kahta täysin eri aikakautta. Yhteisillä muistoilla on mielestäni merkitystä.

Vierailija
8/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko Sillanpää meta-jengiin?

En. En juo edes alkoholia.

Vierailija
9/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40+ ja tykkään käydä irrottelemassa Aasiassa 18-22-vuotiaiden kanssa. En ole vanhemmista oikein kiinnostunut, nuoret ovat niin ihanan freshejä ja itsekin pysyn freshinä heidän kanssaan. Sopivan 18-v miehen voisin tuoda mukanani kotimaahan.

M

Vierailija
10/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, että elämäntyylisi olisi väärin? Tai että irtosuhteet olisivat väärin? Hetken himo ja nautinto, mutta entä jos "palkintona" onkin iankaikkinen kadotus?

Vierailija
11/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top vai bottom?

Vierailija
12/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
13/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top vai bottom?

Itse olen oikeastaan hetero, koska en ole koskaan ollut bottomina. Mielestäni top right ole oikeasti homo, koska heteromiehetkin harrastavat paljon rektaalisia koituksia naisten kanssa. Joskus itsekin.

M40+

Vierailija
14/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että elämäntyylisi olisi väärin? Tai että irtosuhteet olisivat väärin? Hetken himo ja nautinto, mutta entä jos "palkintona" onkin iankaikkinen kadotus?

Mitä tarkoitat elämäntyylilläni? Elän mielestäni ihan tasapaksua, melko tylsää elämää. Toki pyrin matkustelemaan niin usein kun pystyn, mutta näin opiskelijana ei kovin usein voi kaukomatkalle lähteä.

Kuten aloitusviestissä sanoin, irtosuhteet eivät kiinnosta.

Vierailija
15/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 40+ ja tykkään käydä irrottelemassa Aasiassa 18-22-vuotiaiden kanssa. En ole vanhemmista oikein kiinnostunut, nuoret ovat niin ihanan freshejä ja itsekin pysyn freshinä heidän kanssaan. Sopivan 18-v miehen voisin tuoda mukanani kotimaahan.

M

Et pysy.

Fakta.

Vierailija
16/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top vai bottom?

Yhdeksänkymmentäprosenttisesti ensimmäinen. Vaikken stereotypioista välitä, niin näin se tuppaa useimmiten menemään valkoihoisten ja aasialaisten välisissä suhteissa.

Vierailija
17/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä ei ole homous tai heterous vaan se, mikä ole ihmisenä. Kohtele muita ja itseäsi kunnioittavasti. Älä etsi pakonomaisesti rakkautta, ole itse rakkaus. 

Vierailija
18/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Et pysy.

Fakta.

Tiedän useita, jotka elävät nuoren thai/filippiinimiehen kanssa.

M40+

Vierailija
19/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siitä, miten kristityt mätkivät toisia ihmisiä syntikommenteillaan.

Antaa ystävällisen ja huomaavaisen kuvan hurskaista ja armeliaista ihmisistä... 

ohis

Vierailija
20/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi