Tarvitsisin vähän tukea
Siis että voinko uskoa että tosiaan olisin raskaana. Kaksi tosi hailu viivaa olen testannut. Mammksilla tiistaina ja aconin early detectionilla keskiviikkona. Viivat siis olivat TOSI haaleita molemmat, mutta kuitenkin selvästi erottuvat, eli ei tarvinnut mitenkään tietyssä kulmassa valoa vasten tihrustaa. Mitään raskausoireita ei ole ja testinkin tein miehen neuvosta. Olin viisi päivää aikaisemmin testannut negan. Nyt laskujen mukaan olisi ehkä rv. 5+4 menossa. Mitä luulette, että onko tämä tosiaan totta? Missä vaiheessa teillä testiviivat vahvistuneet? Ja raskausoireet, miten myöhään voivat alkaa?
:) Kiitos!
Kommentit (4)
Koska sun kuukautisten olis pitänyt tulla?
Voit joka tapauksessa nyt vaan odottaa ja testata vaikkapa ensi viikon alussa uudestaan. Tiedän että se on piinaavaa odottaa, mut muutakaan et voi oikeen tehdä. (Ite varmaan testaisin joka pvä..)
Raskaus oireet voi alkaa heti, mut eipä niitten tarvitse alkaa ollenkaan. Itelläni alkoi toisen lapsen kanssa oireet vasta n. viikolla 8, tän kolmannen kanssa heti.
Toivon sulle kaikkea hyvää ja paljon onnea!
maryanne
Eli jos ei ole vuoto alkanut ja haaleakin viivva tulee, niin kyllä sitä silloin ollaan pieniinpäin!!! =)
Mulla neljäs raskaus menossa ja vieläkin epävarmuus iski!! Eka testillä haalea viiva ja sitten oli parinviikon päästä tehtävä vielä uusi testi varmistukseksi ja se olikin sitten jo vahva!
Onnea odotukseen!!!
Mulla kierto on pitkä ja epäsäännöllinen. Jos kahden edellisen kierron perusteella lasken niin olisi menkkojen pitänyt alkaa n. 9 päivää sitten.
Aion testata vikalla jäljellä olevalla testillä maanantaina...jos jaksan sinne saakka odottaa :)
Viiva ku viiva, raskaana taidat olla :) iteki plussasin tämän toisen raskauden kaks kertaa, ja molemmilla kerroilla oli hailakka viiva. Mutta niin vaan raskaana ollaan. Ei ne raskausoireet kaikilla ala kun vasta joskus 7rv ja voihan se olla että säästytkin niiltä pahimmilta.:) Onnea odotukseen!