Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en kestä tätä talvea enää!!!!!!

Tulen hulluksi!
02.04.2018 |

Haluaisin jo että kevät tulee, mutta ei sitä tule, tuota vittuperkeleen valkoista paskaa eli lunta siellä vain sataa vaikka aikaisempina vuosina olen nähnyt ensimmäiset leskenlehdet kasvavan ulkona näin huhtikuun alussa mutta tänä vuonna on varmasti vielä kesäkuussakin pakkasta ja sataa lunta!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Minä olen kuin karhu ja kuljen lähinnä horroksessa koko talven. Vasta keväällä herään eloon. En jaksa enää horrostelua!!! Taidan ottaa äkkilähdön etelään.

Minäkin olen kuin karhu ja paskannan metsään.

Vierailija
82/86 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. Ja kun kaiken lisäksi ei voi edes luottaa siihen, että kesällä olisi lämmintä ja kesäistä, vaan tämä sama ilma saattaa tulla päälle heinäkuussa.

Tämä sama ilma? En kyllä ole itse koskaan kokenut lumisadetta ja pakkasta heinäkuussa.

Mummoni on usein muistellut jotakin vuosikymmenten takaista juhannusta, jolloin satoi lunta.

Ei tarvitse mennä useamman kymmenen vuoden taakse. Ihan tässä 10 vuoden sisällä on ollut parikin lumista juhannusta.

Taisi olla 2014 kun pohjoisen kylähullu youtubetähti Tykkyläinen soitteli jotain mandoliinia lumen keskellä juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D minusta oli pettymys että lumikaaos oli näin pieni. Olisi nyt kunnolla tullut. Ei haittaa yhtään vaikka lunta olisi vielä pitkälle toukokuuhun. Kyllä se aikanaan sulaa. Vihdoin on ollut kunnon talvi, hyvä vaan Suomeen kuuluu talvi ja toivottavasti saamme nauttia talvista vielä vuosienkin päästä.

Vierailija
84/86 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on kyllä perseestä, mutta minkäs näille tekee - valittaminen ei auta, ja sulaahan tuo tuosta joskus. Kun vaan tulisi lämmin, aurinkoinen kesä, ettei tarttis taas ensi vuonnakin vetää kisoihin pilkkihaalaria, hanskoja ja pipoa, että onnistuis lennätys. Uimaankin ois kiva päästä, täällä kun halli on kesät kiinni. Ja pyöräilemään, ja vaeltelemaan  ja juomaan kesäkahvit terassilla... eli siis viettämään oikeaa kesää :)

Vierailija
85/86 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy, ihan kuin tää olisi historian ensimmäinen kerta kun huhtikuussa sataa lunta. Tälle viikolle on tänne ainakin luvattu plussaa ja vesisateita joten eipä taida noi lumet kovin kauaa kestää.

Kuka väitti että olisi historian ensimmäinen kerta? Ärsyttää tuollaisten paskakasojen ylimielisyys. Ap:lla on mielipiteensä talven kestosta. So?

Just näin. Ja kun sitä lunta on tälläkin suunnalla suunnilleen metrin verran, on ihan yksi lysti, kauanko tuoreen lumen sulaminen kestää.

Vihaan talvea, silläkin uhalla, että maailmassa on suurempiakin ongelmia.

Vierailija
86/86 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus suomesta voisin muuttaa pois niin ainoa syy siihen on järkyttävä ilmasto. Ei muuta valittamisen aihetta.