Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää hyvin epäterveellisesti! Kuvaan teille hänen syömisiän tässä...

Vierailija
02.04.2018 |

Aamupala:
2 grahamp paahtoleipää kinkulla ja voilla, pieni jogurttijuoma, hedelmä esim. Mandariini tms..

Juo lasin vettä ja tuoremehua aamiaisella siis myös.

Aamupäivästä juo vasta kupin kahvia ja saattaa sen kanssa syödä pullan tai leivoksen..

Lounaalla syö yleensä jtn

Esim nuudeleita ja kanaa ehkä ihan vähän salaattia.

Ja iltapäivän ruokana myös jtn hyvin samankaltaista.

Iltapala on lähes sama, kuin aamupala. Leipiä saattaa olla yksi enemmän.

Tuossa oli kuitenkin perusidea.
Tietenkin ruuat ja nuo vaihtelevat mutta kuitenkin tuon kaltaisia.

Eli huonoa ravintoa!
Vihanneksia ja maitotuotteita syö vähän.
Juo paljon mehuja ja saattaa juuri syödä pipateita tai muita herkkuja ruokien välissä!
Vettää kuitenkin juo n. 1-2 litraa päivässä muiden juomien lisäksi!

Miehellä ikää 30v ja on 173cm/70kg.

Ei toki ylipainoinen mutta vatsa on ruvennut jo paisumaan!

Pelkään että hän sairastuu elintapojen takia!

Ei polta mutta on nuorena polttanut.
Alkoholia juo ainoastaan viikonloppusin pari olutta!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua kiinnostaa näin paljon lukea mitä anonyymien tuntemattomien henkilöiden miehet ovat päivänsä aikana syöneet :D

Vierailija
22/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua kiinnostaa näin paljon lukea mitä anonyymien tuntemattomien henkilöiden miehet ovat päivänsä aikana syöneet :D

Heh, niinpä. Ihminen on kummallinen otus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Jos tuossa on joku ongelma, niin se olisi sitten se, että mies tuntuu syövän koko ajan. Kannattaisi syödä kunnolla 3-4 krt/ pvä ja jättää pullakahvit, napostelut ja välipalat vähemmälle. Aamupala tuntuu aika niukalta. 

Mitä mies tekee työkseen, mitä harrastaa, eli kuinka paljon kuluttaa/ pvä?

Ette ilmeisesti asu yhdessä? Kun menette yhdessä ulos syömään, voit ystävällisesti kannustaa miestäsi valitsemaan listalta vaikka kalaa tai mielummin vihanneslisukkeita kuin kermassa lilluvia valkosipuliperunoita. Makean ja rasvaisen jälkiruuan voi korvata kupilla hyvää kahvia/ espressoa ja avecilla. 

Kyllä jos lihaksia kasvattaa ja huoltaa, pitäisi pitää ateriavälit maksimissaan 4h, mutta sinäpä tuossa jo heitit ilmaan että mitä mies harrastaa.

Ainoo ite mistä itse sanoisin jotain on kasvisten ja proteiinin puute.

Vierailija
24/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies söi eilen: aamupalaksi 2 suklaamunaa ja 6 palaa vaaleaa leipää, cokista juomaksi. Päivällä lämmin ruoka, päälle suklaata ja munkki. Rinteessä kalja ja pulla. Iltapalaksi nachoja, kaljaa ja makkaraa. Onneksi liikkuu paljon:D tulee vaan kalliiksi ostaa omat tuuat kummallekin.

No hyi h***tti :D.

Vierailija
25/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi epäselväksi miksi halusit kuvailla miehesi syömisiän. Eikös hänen syömisikänsä 30 vuotta ole myös hänen ikänsä ihan muutenkin?

Vierailija
26/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaahan tässä on se, että jos joku kirjoittaisi itse tuollaiset syömisensä tänne ja pyytäisi arvosteluita, olisi vastaajien mielipiteet samanlaisia kuin ap:n.

Vierailija
27/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies söi leipää juustolla ja metwurstilla, appelsiinin, kahvia.

Riisiä ja kanakastiketta, avokadon, kahvia.

Iltapalaksi varmaan teen rieskaa.

Nyt teen välipalaksi mangoista ja appelsiineista smoothiet.

Vierailija
28/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounounou kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Jos tuossa on joku ongelma, niin se olisi sitten se, että mies tuntuu syövän koko ajan. Kannattaisi syödä kunnolla 3-4 krt/ pvä ja jättää pullakahvit, napostelut ja välipalat vähemmälle. Aamupala tuntuu aika niukalta. 

Mitä mies tekee työkseen, mitä harrastaa, eli kuinka paljon kuluttaa/ pvä?

Ette ilmeisesti asu yhdessä? Kun menette yhdessä ulos syömään, voit ystävällisesti kannustaa miestäsi valitsemaan listalta vaikka kalaa tai mielummin vihanneslisukkeita kuin kermassa lilluvia valkosipuliperunoita. Makean ja rasvaisen jälkiruuan voi korvata kupilla hyvää kahvia/ espressoa ja avecilla. 

Kyllä jos lihaksia kasvattaa ja huoltaa, pitäisi pitää ateriavälit maksimissaan 4h, mutta sinäpä tuossa jo heitit ilmaan että mitä mies harrastaa.

Ainoo ite mistä itse sanoisin jotain on kasvisten ja proteiinin puute.

Kasvisten, hedelmien ja proteiinien puute kai kävi ilmi jo ap:n avauksessa? 

Vierailija
29/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teille naisille sitten kelpaa? Ei ole hyviä miesten syömiset, tekemiset eikä ajattelumallit. Kaikki pitäisi saada muokattua itselle mieleiseksi ja kontrolloida sitä? 

Vierailija
30/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naiset miehenne syödä mitä haluaa ja mikä maistuu. Tuskin tykkäsitte jos mies alkaisi kontrolloida teidän syömisiä. Huolehtikaa oma ja lasten ruokavalio kuntoon kuitenkin.

Elämä on lyhyt, ei kannata tuhlata sitä riitelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme