Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää hyvin epäterveellisesti! Kuvaan teille hänen syömisiän tässä...

Vierailija
02.04.2018 |

Aamupala:
2 grahamp paahtoleipää kinkulla ja voilla, pieni jogurttijuoma, hedelmä esim. Mandariini tms..

Juo lasin vettä ja tuoremehua aamiaisella siis myös.

Aamupäivästä juo vasta kupin kahvia ja saattaa sen kanssa syödä pullan tai leivoksen..

Lounaalla syö yleensä jtn

Esim nuudeleita ja kanaa ehkä ihan vähän salaattia.

Ja iltapäivän ruokana myös jtn hyvin samankaltaista.

Iltapala on lähes sama, kuin aamupala. Leipiä saattaa olla yksi enemmän.

Tuossa oli kuitenkin perusidea.
Tietenkin ruuat ja nuo vaihtelevat mutta kuitenkin tuon kaltaisia.

Eli huonoa ravintoa!
Vihanneksia ja maitotuotteita syö vähän.
Juo paljon mehuja ja saattaa juuri syödä pipateita tai muita herkkuja ruokien välissä!
Vettää kuitenkin juo n. 1-2 litraa päivässä muiden juomien lisäksi!

Miehellä ikää 30v ja on 173cm/70kg.

Ei toki ylipainoinen mutta vatsa on ruvennut jo paisumaan!

Pelkään että hän sairastuu elintapojen takia!

Ei polta mutta on nuorena polttanut.
Alkoholia juo ainoastaan viikonloppusin pari olutta!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin pahalta kuulosta.

Vierailija
2/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa aika peruselämältä.

Varmasti moni suomalainen elää paljon huonomminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole edes paha vielä. Toki vois vähän parantaa mutta ei tuo nyt toivoton tapaus ole.

Vierailija
4/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi syö kun minä, paitsi että syön noiden lisäksi ehkä kuitenkin enemmän salaattia/kasviksia ja aamupalalla marja/hedelmäsmoothie tuon jugujuoman sijaan.

Vierailija
5/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa superterveelliseltä, kun vertaa mieheni ruokiin, jotka ovat leipä, valmispizzat, sipsit ja makeat leivonnaiset, sekä karkit. Jou bain kahvia ja vettä. Ei liiku, tupakoi.

Vierailija
6/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein samoin itsekin syön. Tosin yhden lämpöisen aterian vaan.

Vierailija
7/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas paraatiesimerkki, kun ongelma ei olekaan mies, vaan miestä kontrolloiva nainen.

Vierailija
8/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suomalaisten ravintosuositusten mukaiselta, leipää on hyvät 4 palaa päivässä. :D

Joo, kandee lisätä kasviksia, mitä jos tekisit sille smoothieita vaikka aamu- ja iltapalaksi? 

Vierailija
9/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi voisit laittaa omat syömisesi näkyviin, ap.

Vierailija
10/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä käytät ap liian usein huutomerkkiä.

Vierailija
11/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa on joku ongelma, niin se olisi sitten se, että mies tuntuu syövän koko ajan. Kannattaisi syödä kunnolla 3-4 krt/ pvä ja jättää pullakahvit, napostelut ja välipalat vähemmälle. Aamupala tuntuu aika niukalta. 

Mitä mies tekee työkseen, mitä harrastaa, eli kuinka paljon kuluttaa/ pvä?

Ette ilmeisesti asu yhdessä? Kun menette yhdessä ulos syömään, voit ystävällisesti kannustaa miestäsi valitsemaan listalta vaikka kalaa tai mielummin vihanneslisukkeita kuin kermassa lilluvia valkosipuliperunoita. Makean ja rasvaisen jälkiruuan voi korvata kupilla hyvää kahvia/ espressoa ja avecilla. 

Vierailija
12/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan normaalilta. Mitä sä sit syöt?

Vierailija
13/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein saman mittainen ja painan saman verran ja olen nuori nainen. Olenko ihan läski :) Omasta mielestä vähän ylimääräistä, mutta en ole mikään  hirveän ylipainoinen. Kertokaa te totuus. Ikinä en ole aikuisena alle 64 kiloa painanut ja siihen painoon tahtoisin takaisin.

Minusta nuo syömiset  miehelläsi ovat ihan hyvät. Itse syön yleensä aamulla jugurtin, jotain täysjyvämysliä ja pienen juustoleivän tomaatilla. Sitten lounaaksi jotain kasvis/kalaruokaa ja siihen maito ja raejuustoa, lihaa en syö. Pyrin myös aina jotain kasviksia syömään. Sitten päivällä taas leipää ja rahkaa. Illalla vähän hedelmiä ja ehkä yksi annos rahkaa lisää. Monesti tulee aika vähän kaloreita ja pyrin liikkumaan myös joka päivä. Lähinnä kävelen. Silti olen näinkin painava. Sori, mutta oli pakko kirjoittaa kun näin painon.

Vierailija
14/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas minä laitan mieheni eilisen syömisen:

"aamupalaksi" 6 isoa mukillista kahvia, maitoa, ei sokeria

välipalaksi jäätelöä 1/3 L

sipsiä, lapsilta jääneitä tv:tä katsellessa

lounas lohiperunalaatikkoa isoiso keko lautasella, salaattia siihen ei mahtunut

välipalaksi dominokeksejä tuplapaketin verran

kahvia kaksi mukillista

"päivällinen" lenkkimakkarapötkö mikrossa, sinappia päälle

illan mittaan mitä tahansa herkkuja sattuu vielä löytämään, tälläkertaa lasten suklaamunia

ei juomaksi vettä koskaan

Tyhmää, ettei meille juuri koskaan voi ostaa herkkuja, vierasvaroiksi tms. kun tuo mies syö ne ennen kuin muut ehtii niitä näkemään. Nyt olin pääsiäisen kunniaksi tehnyt poikkeuksen.

Vierailija
15/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
16/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok toi on. Mitä nyt herkkuja voisi rajoittaa viikonloppuihin.

Meillä mies ei syö aamulla mitään, limsaa 1-2 l töissä, rasvainen lounas lounaskahvilassa, huoltiksella tai kebabbilassa, illalla iso keko pastaa tai perunaa tai riisiä ja rasvainen jauheliha- tai broilerivalmiskastike tai valmislaatikoita tai muuta einestä sekä 1-2 l kevytmaitoa. Viikonloppuisin hampurilaisia, kebabia jne. Ei suostu syömään mitään terveellistä tai laadukasta. Makunsa kullakin ja ruokailu sekä kaupassa käynti on jatkuvaa tappelua. Miehellä alkava diabetes sekä korkea kolesteroli. Ei ymmärrä mitä ruoka sisältää. Ei ymmärrä miksi pitäisi syödä kasviksia tai hedelmiä, vähentää rasvaa, syödä öljyä ja kasvismargariinia tai lopettaa limun ja maidon kittaaminen sekä syödä säännöllisesti.

Vierailija
17/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä mun miehen tyypillinen päivän ruokavalio:

Aamupalaksi 3 mukia kahvia ja kaksi paahtoleipää (leipien päällä meetwurstia, juustoa, margariinia).

Töissä käy syömässä lounaaksi karvakäsiravintolassa rullakebabin tai meetwurstipizzan tai Mäkkärissä hamppariaterian.

Välipalaksi kotona mukillinen kahvia ja paahtoleipä (päällä meetwuestia, juustoa, margariinia).

Iltapalaksi pellillinen hot wingsejä ja pari olutta.

Ja tämä toistuu vuodesta toiseen.

Vierailija
18/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies söi eilen: aamupalaksi 2 suklaamunaa ja 6 palaa vaaleaa leipää, cokista juomaksi. Päivällä lämmin ruoka, päälle suklaata ja munkki. Rinteessä kalja ja pulla. Iltapalaksi nachoja, kaljaa ja makkaraa. Onneksi liikkuu paljon:D tulee vaan kalliiksi ostaa omat tuuat kummallekin.

Vierailija
19/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvan kaljan juomisen unohdin (4-6 tölkkiä päivässä, jos ei "ryyppää"). t: 18

Vierailija
20/30 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja maitotuotteita syö vähän.

Miksi haluaisit hänen syövän maitotuotteita enemmän? Nehän vasta lihottavaa ravintoa olisi. Muuten tuo ruokavalio ei todellakaan pahimmasta päästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi