Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistö piilottelee lastaan eikä halua kertoa lapsen nimeä

Vierailija
02.04.2018 |

Mutta lapsenteko asioista kertoi koko kansalle.....hm.....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne jutut Niinistön taannoisesta Dubain-matkasta olivat? Onko kerinnyt lapsen syntymän jälkeen jo käymään siellä, vai oliko joku vanha juttu?

Vierailija
22/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en muuta kaipaisi kuin yhden kuvan vaikka lapsen kädestä . Olen lyönyt vaimon kanssa vetoa , että lapsi on aasialainen tai musta :D

Kumpi veikkas aasialaista ja kumpi mustaa?

Minä kumpaakin. vaimo tylsästi veikkaa valkoista.   Lisäksi yhden työkaveri teoria on, että muistuttaa niin paljon jotain julkkista ettei kukaan voi uskoa Saulia isäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ei lasta kyllä piilotella millään tavalla. Jenni kulkee vauvan ja koiran kanssa lenkillä. Perässä muutaman kymmenen metrin päässä kävelee henkivartija. Kaupassa on ihasteltu vauvaa, kun Jenni on nostanut itkevän lapsen syliinsä ja neuvolassakin on heidät nähty.

Vierailija
24/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuustemppu koko pershedelmä. Jenni kulki tyyny teipattuna ”raskausaikana”. Aika härski temppu niinistöltä kerätä hyväuskoisten

mummeleiden ääniä.

Entä jos hän onkin jotenkin kehitysvammainen?

Vierailija
25/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tuosta Dubain reissusta? Jotenkin typerä matkakohde presidentille.

Vierailija
26/26 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te älykääpiöt ette tajua että se asia ei tippaakaan kuulu  teille. Yhtä vähän kuin mun lasteni nimet kuuluu teidän tietoon - eli  ei lainkaan.