Onko normaalia pitää sellaisia päiviä, ettei tee yhtään mitään?
Siis ei tosiaan yhtään mitään. Tuntuu vaan, että se on tarpeellista että muuttuu työpäivien jälkeen taas omaksi itsekseen.
Kommentit (12)
Mitä se ei mitään on? Makaa sängyllä, istuu koneella?
Minulla on paljon näitä koneella istumispäiviä. Joskus jos istuminen on liian rankkaa, olen koneella sängyllä mahallani maaten. Kunto on varmaan parantunut, kun en ole pitkiin aikoihin ollut koneella maaten, vaan istuen.
On normaalia. Jos joku yrittää muuta syyllistää niin annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Muiden mieliksi ei tarvitse esittää mitään aina ahkeraa ja sosiaalista.
Tänään oli sellainen päivä. Ihanaa oli! Notkuin sohvalla, katselin telkkarista hömppää ja söin helppoa valmisruokaa. Päikkäritkin tuli otettua ja pieni lukuhetki. Huippupäivä 😊👌
Vierailija kirjoitti:
On. Kunhan nyt jtn kotitöitä ees saa tehtyy.
Siis ei mitään kotitöitä todellakaan. ap
Täysin normaalia ja erittäin suositeltavaa. Olisipa useammin mahdollista.
Tarkoitat varmaan mitään sellaista, mitä vanha kansa pitäisi järkevänä. No mä olen tänään laittanut ruokaa ja saanut kerättyä astiat tiskikoneeseen sekä laittanut sen käyntiin ja joo, tyhjensin aamulla entiset tiskit siitä. Sitten kävin kaupassa. Tässäpä taitaa olla kaikki. Lenkillä kyllä käynyt kaksikin kertaa, mutta kävelylenkillä ja kun nautin siitä, ei sekään ole oikein mitään. Muuten kyllä notkunut koko päivän koneella tai telkkarin ääressä tai lukenut jotain kirjaa. Eli ihan ei mitään, mutta melkein. Mulla on nyt lomaa ensi viikko ja perinteisesti se on työleiri, kun käyn tekemässä lapsuudenkodissani kevätsiivouksen. Mutta pari päivää olen ottanut löhöilyn kannalta enkä häpeä. Tiistaina siivoan oman kodin ja sitten kolmena päivänä lapsuudenkodissani. Siellä tarvitan apua ja mukavahan siellä on käydä, mutta rentoutumista se ei ole.
Ainahan sitä jotain tulee tehtyä vaikka kuinka ottaisi rennosti. Syötyä, käytyä vessassa jne. Joskus kyllä kadehdin laiskiaista, mun voimaeläin.
Kävin tänään kaupassa ja se oli ainoa "teko", minkä tein. Välillä on hyvä pitää lepopäiviä, oon tänään vain loikoillut, kuunnellut musiikkia, selannut palstaa yms.
Mulle on, mutta yleensä vietän sen krapulan merkeissä. Ilman krapulaa se ei onnistuisi.