Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia pitää sellaisia päiviä, ettei tee yhtään mitään?

Vierailija
01.04.2018 |

Siis ei tosiaan yhtään mitään. Tuntuu vaan, että se on tarpeellista että muuttuu työpäivien jälkeen taas omaksi itsekseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on, mutta yleensä vietän sen krapulan merkeissä. Ilman krapulaa se ei onnistuisi.

Vierailija
2/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ole vaan ja möllötä.  Muista ottaa välillä päikkärit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ei mitään on? Makaa sängyllä, istuu koneella?

Minulla on paljon näitä koneella istumispäiviä. Joskus jos istuminen on liian rankkaa, olen koneella sängyllä mahallani maaten. Kunto on varmaan parantunut, kun en ole pitkiin aikoihin ollut koneella maaten, vaan istuen.

Vierailija
4/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kunhan nyt jtn kotitöitä ees saa tehtyy. 

Vierailija
5/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Jos joku yrittää muuta syyllistää niin annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Muiden mieliksi ei tarvitse esittää mitään aina ahkeraa ja sosiaalista.

Vierailija
6/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sellainen päivä. Ihanaa oli! Notkuin sohvalla, katselin telkkarista hömppää ja söin helppoa valmisruokaa. Päikkäritkin tuli otettua ja pieni lukuhetki. Huippupäivä 😊👌

Vierailija
7/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kunhan nyt jtn kotitöitä ees saa tehtyy. 

Siis ei mitään kotitöitä todellakaan. ap

Vierailija
8/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen tärkeä taito 👍

T: hieman kateellinen suorittajatyyppi

Vierailija
9/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia ja erittäin suositeltavaa. Olisipa useammin mahdollista.

Vierailija
10/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan mitään sellaista, mitä vanha kansa pitäisi järkevänä. No mä olen tänään laittanut ruokaa ja saanut kerättyä astiat tiskikoneeseen sekä laittanut sen käyntiin ja joo, tyhjensin aamulla entiset tiskit siitä. Sitten kävin kaupassa. Tässäpä taitaa olla kaikki. Lenkillä kyllä käynyt kaksikin kertaa, mutta kävelylenkillä ja kun nautin siitä, ei sekään ole oikein mitään. Muuten kyllä notkunut koko päivän koneella tai telkkarin ääressä tai lukenut jotain kirjaa. Eli ihan ei mitään, mutta melkein. Mulla on nyt lomaa ensi viikko ja perinteisesti se on työleiri, kun käyn tekemässä lapsuudenkodissani kevätsiivouksen. Mutta pari päivää olen ottanut löhöilyn kannalta enkä häpeä. Tiistaina siivoan oman kodin ja sitten kolmena päivänä lapsuudenkodissani. Siellä tarvitan apua ja mukavahan siellä on käydä, mutta rentoutumista se ei ole.

Vierailija
11/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä jotain tulee tehtyä vaikka kuinka ottaisi rennosti. Syötyä, käytyä vessassa jne. Joskus kyllä kadehdin laiskiaista, mun voimaeläin.

Vierailija
12/12 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa ja se oli ainoa "teko", minkä tein. Välillä on hyvä pitää lepopäiviä, oon tänään vain loikoillut, kuunnellut musiikkia, selannut palstaa yms.