En voi sietää vikoja ihmisissä
En siedä vikoja itsessänikään. Minun pitää ymmärtää toista ihmistä todella hyvin sietääkseni hänen vikojaan, muuten, nope.
Kommentit (43)
Sellaiset vanhemmat on niitä pahimpia pskoja jotka haluaa määräillä kaikesta jotta heidän elämänsä ois helpompaa. Sellaisten ei pitäisi hankkia lapsia. Oon itsekin just sellainen ja vihaan sitä. Mutta en käsitä sitä, että osa heistä sitten kehtaa elää ihan onnellisina sitä lasten kustannuksella helpotettua elämäänsä eikä lainkaan mieti, että se velotaan heidän lastensa onnellisesta tulevaisuudesta. Eli että tarttis tehrä jotain! Niin kuin hakea apua!
ap
Vierailija kirjoitti:
Haukuin nuorena naapuriluokan tyttöä läskiksi. (no en haukkunut, mutta olisin voinut) Olin itse hyvä urheilussa, eli en kuulunut läskikerhoihin.
Jos nyt kuvitteellisesti olisin haukkunut jotain pullukkaa, niin rojisoinko jotain???
Kummallista. Entä jos joku on ruma, minä en ole. Rojisoinko.
Koitan vain sanoa, että tämmöiset selitykset ovat vähän yksinkertaisille ihmisille. Olenko siis nyt yksinkertainen, koska kyseenalaistan tuollaiset teoriat? (vai onko teoria mielestäni liian yksinkertainen)
Miten on?
Sinkkumies
Juntti ainakin olet, koska et osaa kirjoittaa sanaa projisoida oikein. Olet myös yksinkertainen, koska et ymmärrä, että projisointi ei ole ainut syy. Sinun esimerkeissäsi kyse ei ole projisoinnista, vaan jostain muusta. AP:n tapauksessa kyse on tod. näk. projisoinnista.
Aikuiset ne usein niitä joustamattomia pskoja lapsille on ja lisäksi kun ovat vielä turvattomia lapselle ja huutavat kun eivät itse osaa olla joustavia niin saaaatana kuumaan öljyyn sellaiset tulisi upottaa prkl.
ap