Naiset: pystyttekö käymään kuntosalilla jossa on myös miehiä?
Kysymys tulikin jo otsikossa: jos käytte kuntosalilla tai voisitte käydä niin haittaako jos samassa tilassa treenaa myös miehiä? Ja mitä ajattelette tästä?
Ymmärtääkseni jotkut naiset haluavat treenata vain naisporukassa ja minua miehenä häiritsisi henkilökohtaisesti, ja tuntuisi kiusalliselta, jos naisen peppu tai rinnat ovat jatkuvasti tyrkyllä. Sinnehän on tultu treenaamaan, ei esittelemään omia ulkoisia avuja.
Kommentit (47)
On miehiä samalla salilla. Joissain laitteissa joutuu lisäämään painoja, joissain vähentämään.
Miesten ähkiminen, huuto ja painojen rysäyttely ärsyttää.
Pitäisköhän itsekin viskellä painoja ja huutaa kuin peijooni kun samoja painoja käyttää..
Olen nainen ja vedän luurit täysillä maksimipainoja silmät kiinni. Miehet joskus kysyy, oonko vapauttanut jonkun laitteen tai painon.
Ja joo, en huuda, enkä rysäyttele, mut on koulutettu laskemaan painot hitaasti.
Miehet usein heiluttaa painoja tyttömäisesti, paras teho tulee hitaasta väännöstä sekä palautuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys tulikin jo otsikossa: jos käytte kuntosalilla tai voisitte käydä niin haittaako jos samassa tilassa treenaa myös miehiä? Ja mitä ajattelette tästä?
Ymmärtääkseni jotkut naiset haluavat treenata vain naisporukassa ja minua miehenä häiritsisi henkilökohtaisesti, ja tuntuisi kiusalliselta, jos naisen peppu tai rinnat ovat jatkuvasti tyrkyllä. Sinnehän on tultu treenaamaan, ei esittelemään omia ulkoisia avuja.
Se, että nainen ei tule mukamas esittelemään persettänsä on aivana paskaa! Treenitrikoita mainostetaankin niin että perse on kuvassa keskellä ja siitä nyt saattaa vielä nyt jäädä lahkeet kuvasta pois kun oleellinen ei ole lahkeet.
Meidän kylällä ei ennen ollut kuin yksi naisten sali ja siellä ei ollut kunnon painoja, laitteita vaan ja tyttöjen tanko ja muovipainot. Eli oli jopa pakko käydä samalla salilla miesten kanssa.
Jos joku äijä haluaa vahdata minun selluliittipersettä, niin ihan vapaasti. Olen käynyt sekasaleilla päälle 30 vuotta.
Pidän naisten saleista enemmän, koska niissä on usein uudemmat laitteet ja vastuksetkin suunniteltu naisille sopiviksi eli kilon välein voi lisätä painoja. Vaikka myönnettäköön että myös joillakin sekasaleilla on nuo asiat kunnossa.
Se mikä ärsyttää joissakin sekasaleissa on miesporukat, jotka treenaa yhdessä. He valtaavat jonkun alueen itselleen eivätkä luovu siitä koko sinä aikana kun minä olen siellä, ja sitten jää joku paikka kokonaan treenaamatta. Naistensaleilla en ole huomannut vastaavaa ilmiötä. Usein vaikka naiset treenaakin "yhdessä" niin osataan toimia sen verran itsenäisesti ettei ole pakko aina olla vierekkäisissä laitteissa.
Tämän miehet treenaa laumana ilmiön huomasin myös fysioterapian ryhmäjumpassa. Monet miehet höpöttää koko ajan. Ja sitten kun fysioterapeutti kysyi, että kuka haluaa tulla jatkossakin niin nuo höpöttäjät sanoi että he ehdottomasti kun on niin kiva tavata muita selkävaivaisia miehiä. Siis vertaistuki on hieno juttu, mutta tuli vaan mieleen tuo kuntosali ilmiö.
No mikä pakko on käydä salilla jossa on miehiä. Onhan niitä naistensaleja joka suuressa kaupungissa minne lesbot voi ihan rauhassa mennä treenaamaan ettei vahingossakaan tartte kesken kyykkytreenin joutua miehen himokkaan tuijotuksen kohteeksi!