Naiset: pystyttekö käymään kuntosalilla jossa on myös miehiä?
Kysymys tulikin jo otsikossa: jos käytte kuntosalilla tai voisitte käydä niin haittaako jos samassa tilassa treenaa myös miehiä? Ja mitä ajattelette tästä?
Ymmärtääkseni jotkut naiset haluavat treenata vain naisporukassa ja minua miehenä häiritsisi henkilökohtaisesti, ja tuntuisi kiusalliselta, jos naisen peppu tai rinnat ovat jatkuvasti tyrkyllä. Sinnehän on tultu treenaamaan, ei esittelemään omia ulkoisia avuja.
Kommentit (47)
Ei mieskään välttämättä katso aina naista seksi mielessä. Välillä tuntee kateutta ja häpeää kun näkee samaa ikäluokkaa olevan tai vanhemmankin naisen olevan paremmassa kunnossa kukn itse on.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pystytte, tykkään katsella narupersevaossatyttöjä.
Ettet vaan ole sellainen hormoni-kinkku, joka kyylää peilin kautta tai laitteiden välistä? Istuskelee aina laitteissa lepäilemässä sarjojen välit ja suorastaan asuu päivät pitkät salilla? Sitten repii isoilla painoilla muutaman kerran näyttääkseen ja karjuu?
Luulee kovasti olevansa komea? Juuri sellaisia välttelen.
Mulle on ihan yksi lysti ketä siellä on. Katson muita ihmisiä sen verran, etten ihan pahki kävele.
Pystyn. Ihmiset on ihmisiä. En ole kroonisesti kiimassa. No, usein kyllä, mutta se on tuo oma puoliso joka herättää sen fiiliksen :D Salilla keskityn omaan treeniin.
Mieluiten kävisin salilla kun siellä ei ole ketään muuta. Naisia siedän vähän isomman määrän kuin miehiä, kun he jotenkin vaan henkisesti vievät vähemmän tilaa ja ovat vähemmän tiellä. Mutta ei muutamasta miehestäkään ole mitään haittaa.
Pstyn ja aika antavissa vaatteissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pystytte, tykkään katsella narupersevaossatyttöjä.
Ettet vaan ole sellainen hormoni-kinkku, joka kyylää peilin kautta tai laitteiden välistä? Istuskelee aina laitteissa lepäilemässä sarjojen välit ja suorastaan asuu päivät pitkät salilla? Sitten repii isoilla painoilla muutaman kerran näyttääkseen ja karjuu?
Luulee kovasti olevansa komea? Juuri sellaisia välttelen.
No melkolailla joo.
Menen salille nimenomaan katselemaan narupyllymiehiä, jotka tulevat eteeni pyllistelemään ja esittelemään itseään tyrkyttävästi. Etumuksen pullotuksen huomioin näyttämällä peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pystyn! Ihan tahallani joskus kiusaan kun huomaan että tuijottelevat ja alan tekemään kaikenlaisia kyykkypyllistelyjä heidän suuntaansa.
Minä myös, menen tarkoituksella tekemään sisä- ja ulkoreisien lihaksia ja haaroittelen komeasti katsoen salin miehiä syyyyvälle silmiin. Voi sitä nolostusta ja naamojen punoitusta, ah!
Kiimatar kirjoitti:
No sinne salille mennänkin just miesten takia hei. :) Itse tuijottelen miesten pakaroita ja etumuksia vähän väliä. :)
No ei tasan mennä miesten takia vaan treenaamaan. Mut ilmeisesti sulle täysin vieras ajatus.
Eipä ole tullut edes mieleen ettei pystyisi. Ja selkeästi aika moni muukin pystyy, kun niin paljon käy erilaista porukkaa mun salilla. Täytyy olla jotenkin tosi estynyt ja epävarma jos tuollaista miettii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pystyn! Ihan tahallani joskus kiusaan kun huomaan että tuijottelevat ja alan tekemään kaikenlaisia kyykkypyllistelyjä heidän suuntaansa.
Minä myös, menen tarkoituksella tekemään sisä- ja ulkoreisien lihaksia ja haaroittelen komeasti katsoen salin miehiä syyyyvälle silmiin. Voi sitä nolostusta ja naamojen punoitusta, ah!
Onko sulla oikein mikrotrikoot ja kun kumarrut paljastuu pakaravako ja stringit😋
Pystyn. En ole ainakaan huomannut että kukaan olisi häiritsevästi tuijotellut. Enemmän ahdistaisi naisten salilla kun olettaisin että naiset ovat pahempia arvostelemaan. En tosin ole mikään kahean timmi, mutta ihan mukiinmenevä.
N24
Keskityn salilla teeenaamiseen ja noteeraan muut ihmiset lähinnä jos he ovat laitteella johon haluan siirtyä. Siirryin pienempään sekasaliin koska edellisessä trendisalissa oli liikaa kännykkää näprääviä poseeraajia jotka varasivat laitteita, miehiä ja naisia.
vauva.fi pitäisi lisätä ylä- ja alapeukun lisäksi p niin kuin provo niin voisimme myöskin ilmaista sen että mielipide on mielestämme provo
Mieluummin salilla missä enemmän miehiä mitä sellaisella missä niitä instahuomiota haluavia tyttöjä/naisia (lippis päässä, tiukka ponnari, lyhyt tiukka paita ja korkeavyötäröiset tiukat housut missä vielä usein sellanen push up-kuvio, joka korostaa persettä entisestään). Naiset ovat pahimpia ja katsovat huonompivartaloisia nenänvarttaan pitkin. Minulla on hyvä, treenattu vartalo, mutta olen täynnä niitä nuoria, tekoripsisiä tyttöjä, jotka oikein korostavat sitä parhauttaan. Siksi olenkin alkanut käyttää löysiä, pitkiä paitoja mistä kukaan ei osaa yhtään arvioida mitä siellä vaatteiden alla on. Eipä ahdista enää ne naisten sivusta vilkuilut.
En tykkää. Naisten salilla voi rauhassa olla tiukoissa trikoissa ja kyykkäillä missä vain.
Toki ja on hauskaa katsella sarjatauoilla hyvkroppaisia uroita.
Käyn salilla jossa käy ihan laidasta laitaan porukkaa (halpa). Olen ylipainoinen keski-ikäinen nainen verkkareista ja t-paidassa, taatusti kukaan ei katso, ainakaan sillä silmällä. Mutta näin vuoden treenaukseen jälkeen ne elämäntapa bodarimiehet on niitä, jotka tervehtii kun salille tulee. Naisista ei tervehdi kuin ne, jotka tunnen salin ulkopuolisesta elämästä.
No sinne salille mennänkin just miesten takia hei. :) Itse tuijottelen miesten pakaroita ja etumuksia vähän väliä. :)